| Author |
Topic:
RÄK!
|
Cobblestone
Registered:
Jul '02
|
Date Posted:
7/15/06 10:33am
Subject:
RE: RÄK!
|
räk...
|
|
|
Quote Reply |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
Obi Anne
Title: FanForce RSA Europe
Registered:
Nov '98
|
Date Posted:
7/16/06 11:10am
Subject:
|
|
Först är det omöjligt att sy en rak linje på mammas symaskin, och sedan lyckas jag bryta av den enda nålen så nu kan jag inte sy över huvudtaget ikväll, och jag är jättestressad med att hinna sy klart till på fredag.
-----signature-----
Tea one, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin GSADMINCOACHEMPERORRULERPRESIDENTTSARMINISTERQUEEN liuba
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
8/2/06 5:53am
Subject:
|
Räääk!
Jag tappade en metallbricka ner i min öppna dator. Den föll på en hårddisk som var monterad uppochner och kortslöt något där.
Det var en gammal, liten hårddisk utan någon viktig data men den hade min bootvolym så det blir lite bökigt att fixa till allt igen.
-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always "I hope that someone's gonna call and tell me this night is over" "I wanna start living my life before I get much older" -- The Ark
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
8/4/06 2:30am
Subject:
|
RÄÄÄÄK!
Mikrofonprylen på min mobil har gått sönder, så ingen kan höra vad jag säger när jag pratar i mobilen. Och jag har inte råd att köpa en ny mobil just nu... räk!
-----signature-----
La- la- lastbilen! Backstabbing demon ninja vampire mummy bounty hunter amazon diva muse Nippley man I met, he ate my motorboat! Tea Two, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
8/13/06 2:03am
Subject:
|
|
Det är den 13:e idag. Konceptet "Söndagmorgon" är tydligen okänt för mina grannar, som är uppe och väsnas och röker.
-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always "I hope that someone's gonna call and tell me this night is over" "I wanna start living my life before I get much older" -- The Ark
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Nemi
Registered:
Jul '05
|
Date Posted:
9/9/06 12:51pm
Subject:
|
|
Gå upp tidigt på morgonen = räääääk
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Celebrion
Title: FanForce CR FF Sweden
Registered:
Sep '05
|
Date Posted:
10/13/06 12:47am
Subject:
|
Jag mår riktigträk för tillfället... Det bord inte vara tillåtet att jobba före åtta på morgonen...
Har delat ut 600 tidningar idag och min rygg och mina fötter motsätter sig all större rörelse... Och jag behöver dammsuga för att jag ska leka hotell för ett par Upcon-deltagare...
Räk, kort och gott... Jag behöver mat, vila och nån/nåt att klaga inför, sen är man nog som vanligt igen...
Aj...
-----signature-----
Sanity is overrated, madness is way more fun! Dygnsrytm är något som drabbar andra...
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Obi Anne
Title: FanForce RSA Europe
Registered:
Nov '98
|
Date Posted:
10/13/06 6:05am
Subject:
|
|
Jag mår pyton, har någon slags vätskeobalans, och jag ska jobba om två timmar. Inte roligt.
-----signature-----
Tea one, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin GSADMINCOACHEMPERORRULERPRESIDENTTSARMINISTERQUEEN liuba
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Phredreeke87
Registered:
Dec '02
|
Date Posted:
10/16/06 12:59am
Subject:
- Date Edited:
10/16/06 1:02am (1 edits total)
Edited By:
Phredreeke87
|
Jag vill sluta ta min medicin (citalopram, en slags antidepressiv)
En del jag chattat med vet redan varför. Jag mådde så dåligt igår att jag bara ville dö.
Jag är så trött på att jag inte får vara ledsen, då blir jag bara kallad bebis och gnällig. Det är väl därför jag fick höja dosen igen, för att jag inte skulle vara gnällig...
-----signature-----
CGI? Heh. Special Editions? Heh. A Jedi craves not these things. Rest in Peace Xeltek http://www.kuro5hin.org/story/2005/7/2/18273/55210 Sälj Stockholm till Åland!
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Celebrion
Title: FanForce CR FF Sweden
Registered:
Sep '05
|
Date Posted:
10/20/06 1:14am
Subject:
|
|
Jag. Kan. Inte. Sluta. HOSTA!!! *frustration ensues, abruptly ended by yet another cough attack*
-----signature-----
Sanity is overrated, madness is way more fun! Dygnsrytm är något som drabbar andra...
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
10/20/06 5:09am
Subject:
|
Jag är förkyyyyyyyyyyyyld!
-----signature-----
La- la- lastbilen! Backstabbing demon ninja vampire mummy bounty hunter amazon diva muse Nippley man I met, he ate my motorboat! Tea Two, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
11/1/06 3:29pm
Subject:
- Date Edited:
11/1/06 3:40pm (1 edits total)
Edited By:
DARTHLARS
|
RÄÄK! Jag gjorde en buckla i min hjälm som jag ska ha på mässan i helgen. Tänkte böja till en detalj bättre genom att värma i ugnen och sen forma med händerna, vilket jag har gjort förut. Tyvvär värmde jag den på 100° istället för 50° som tidigare.. och en bit skönk ihop. Jag hann tack och lov att räta till det mesta.
Hoppas att jag hittar något sätt att räta ut bucklan helt innan helgen, eller att ingen ser det. Efterråt är inga problem, för jag ska ändå måla den senare och då kan jag spackla lite innan.
Jag har också fått halsont, men hoppas på att tillfriskna innan mässan...
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Queengodess
Registered:
Jul '00
|
Date Posted:
11/2/06 5:03am
Subject:
|
Räk!
Tidningarna var över en timme försenade imorse, och jag var tvungen att dela ut 150 Ergo också - så jag var inte klar förrän vid halv åtta. Tur att jag inte började skolan förrän klockan 13.
-----signature-----
Carpe Jugulum - sieze the throat! Proud member of the Wrenga Jixton Virtual Blondies Club! Små kanoner dödar bara lite. Sidious can have his soul, but the nipples of the Chosen One belongs to ME!
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
emilsson
Registered:
Oct '98
|
Date Posted:
11/20/06 5:11am
Subject:
|
|
Ett litet räk för att min köttkniv försvunnit. Hade behövt den nu när jag ska skära upp ett stycke billig svensk entrecote.
-----signature-----
When in doubt, go to the library. "Take no heroes, only inspiration" - C. Dean
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
11/20/06 5:56am
Subject:
|
|
Räk! Datorerna på universitetet har inte längre Firefox, så jag måste sitta här med usla IE!
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|