| Author |
Topic:
RÄK!
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
3/18 9:50am
Subject:
RE: RÄK!
|
|
Jag har haft svårt att komma fram överhuvudtaget den senaste veckan, men när det har funkat har det funkat 100%.
-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always "I hope that someone's gonna call and tell me this night is over" "I wanna start living my life before I get much older" -- The Ark
|
|
|
Quote Reply |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
emilsson
Registered:
Oct '98
|
Date Posted:
3/26 1:08pm
Subject:
|
|
Räk för vädret här i England. De senaste två veckorna har det varit storm, iskallt regn och snö om vart annat.
-----signature-----
When in doubt, go to the library. "Take no heroes, only inspiration" - C. Dean
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
5/25 10:43am
Subject:
|
RÄK! Jag börjar ett nytt jobb imorgon och är jättestressad.
Först så behövde jag vara jag orolig i ett par veckor innan för det var osäkert för mig ända i det sista om jag skulle få det eller inte. Sen stressar jag mig över att få tidsödande saker och ting klara i tid nu innan jobbet börjar, så att jag får det klart och godkänt till Rebell-troopandet i Ö-vik, och över att ha råd med det. Jag har haft fullt upp med olika ärenden i flera dagar nu, och har inte haft så mycket tid att vila.
Till råga på allt så fick jag arga meddelanden från flera håll den här helgen om ett inlägg där jag hade uttalat mig klumpigt på dålig engelska (syftningsfel) för flera månader sedan. Inget stressar så mycket som att bli anklagad. Jag tror att det kommer att lösa sig och att vi kommer att komma överrens bra i fortsättningen, men det är jättedålig timing att det skulle komma just nu! Det drar tid och energi från mig som jag inte har så mycket av just nu.
Jag har börjat få en släng av psykosomatisk stress-förkylning som jag tidigare bara fått när jag pluggat för hårt i slutet av en termin, och jag vill inte bryta ihop första veckan på det nya jobbet!
-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always "I hope that someone's gonna call and tell me this night is over" "I wanna start living my life before I get much older" -- The Ark
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Neko
Title: FanForce co-CR FF Sweden
Registered:
Nov '01
|
Date Posted:
5/26 10:54pm
Subject:
|
Know the feeling, DL . . .
Blev alltid 'förkyld' när jag bytte praktikplats
när jag var arbetslös. Slutade med att jag kallades
arbetsskygg . . .
*kram*
Neko tycker det är superräk att behöva polisanmäla en närstående för stöld . . .
Mer info kanske kommer senare . . .
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Neko
Title: FanForce co-CR FF Sweden
Registered:
Nov '01
|
Date Posted:
5/30 1:09pm
Subject:
|
Jahopp . . .
Orkar inte skriva allt igen, så om nån mot förmodan vill
veta vad jag tycker är superräk just nu så är det bara
att läsa min blogg . . .
Länk i signatur . . .
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
5/30 11:04pm
Subject:
|
|
*kramar Neko* Usch, fruktansvärt jobbigt. *kramar igen*
-----signature-----
La- la- lastbilen! Backstabbing demon ninja vampire mummy bounty hunter amazon diva muse Nippley man I met, he ate my motorboat! Tea Two, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Celebrion
Title: FanForce CR FF Sweden
Registered:
Sep '05
|
Date Posted:
5/31 12:55am
Subject:
|
*bakar tröstmuffins med mycket choklad till Neko*
Så jobbigt... Hoppas det löser sig snabbt. *kramar om*
-----signature-----
Sanity is overrated, madness is way more fun! Dygnsrytm är något som drabbar andra...
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
5/31 1:06am
Subject:
|
Usch. Det där låter verkligen migränframkallande.
Det är extra jobbigt när man inte kan lita på en familjemedlem. Man vill först inte tro det.
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
6/21 8:36am
Subject:
|
|
RÄK för när maskeringstejpen reagerar med underlaget och bildar fula blåsor och sprickor ända ner i grundfärgen/spacklingen som man spenderat flera månader på att fixa till och skulptera.
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Vargman77
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
8/25 11:40am
Subject:
|
Räk för att min tunga fortfarande kliar fast den har läkt ganska bra redan...
Och RÄK igen för att de är nästan 4 veckor kvar innan jag får fortsätta på min bodymodification...
Räk för stress som gör att man knappt hinner med de man måste göra.
Som lajv-delarrangör har jag ej förståelse för hur man 3 veckor innan lajvstart (tillika 3 veckor efter sista anmälningsdag) vill diskutera sin grupps bakgrund då man haft chans till det i snart ett år... Sånt e lite stressande
-----signature-----
4 Tattoos and counting... "Viam inveniam aut faciam" - "Jag finner en väg eller skapar den" Rest In Peace Xeltek. 21 / 1 - 05
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|