Author Topic: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Obi Anne 
Title: FanForce RSA
Europe

Registered: Nov '98
8066_Danni Quee
Date Posted: 1/27 2:21am Subject: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas - Date Edited: 2/28 2:31pm (2 edits total) Edited By: Obi Anne
Sååååå, någon som har lust att träffas och göra något? Filmkväll, fika, något annat, det behöver ju inte direkt vara någon fest eller något storartat men det vore kul att vara lite sociala utanför forumet.

Sen när vi ändå pratar FF så är det så att vi borde ha CR-val, eftersom det enligt de nya reglerna som har gällt i ett halvår måste vara CR-val varje år, oavsett hur många kandidater som finns.

-----signature-----
Tea one, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin coffee
GSADMINCOACHEMPERORRULERPRESIDENTTSARMINISTERQUEEN
liuba peace
Post Reply | Quote Reply | Active Topic Notification | Private Message | Post History
DARTHLARS 
Registered: Mar '02
16487_Tott Doneeta
Date Posted: 1/27 3:15am Subject: RE: Dags att hitta på något?
Jag har fortfarande mitt VHS-band med mupparna. mischief
En efterlängtad fan-edit av ANH: "Star Wars Revisited" har kommit ut nu. Jag ska försöka få tag på en DVD-kopia.

-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always rose
Post Reply | Quote Reply | Active Topic Notification | Private Message | Post History
Queengodess 
Registered: Jul '00
24215_Anakin
Date Posted: 1/29 1:54pm Subject: RE: Dags att hitta på något?
Jag är på att kika på Mupparna, har aldrig sett det avsnittet (eller något annat). Ingen aning om var vi kan vara, men det är ju ett helt annat problem...

-----signature-----
Carpe Jugulum - sieze the throat!
Proud member of the Wrenga Jixton Virtual Blondies Club!
Små kanoner dödar bara lite.
Sidious can have his soul, but the nipples of the Chosen One belongs to ME!
Obi Anne 
Europe

8066_Danni Quee
Date Posted: 2/26 3:23pm Subject: RE: Dags att hitta på något? - Date Edited: 2/26 3:24pm (1 edits total) Edited By: Obi Anne
För att få någonting att hända här så tänker jag föreslå att vi hittar på något den 15:e mars! Någon däremot? Jag kan tänka mig att bara åka in till Stockholm för en fika och någonting på dagen, det behöver ju inte bli så planerat eller någon kvällsaktivitet.

Hur många är intresserade?

Det är visserligen SM-finalen i bandy, men jag offrar gärna det för att träffa lite trevligt folk. happy

-----signature-----
liuba peace
Celebrion 
Title: FanForce CR
FF Sweden

Registered: Sep '05
23997_Anakin
Date Posted: 2/26 5:46pm Subject: RE: Dags att hitta på något? Kanske den 15:e mars?
Mupparna tycker jag låter som en ypperlig idé. happy

Den 15e låter inte heltokigt det heller...

-----signature-----
Sanity is overrated, madness is way more fun! grin
Dygnsrytm är något som drabbar andra...
Cobblestone 
Registered: Jul '02
44415_Mara Jade
Date Posted: 2/27 1:06pm Subject: RE: Dags att hitta på något? Kanske den 15:e mars?
varför inte ha ett möte på sm-finalen i bandy? då får ni träffa mig också!

Obi Anne 
Europe

8066_Danni Quee
Date Posted: 2/28 2:34pm Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Ok, det visade sig ikväll att jag har varit slarvig och tydligen är alla aktiva V-Dalingar upptagna den 15:e, vilket ju är ganska många av oss som är aktiva här på forumet. Maja, skulle vi ändå inte kunna träffas kring finalen, eller åker du bara in och ut ur staden?

Så några andra förslag? Verkar som det kan bli tajt att hinna med något i mars, men det borde väl gå att hitta på något i april.

-----signature-----
liuba peace
Cobblestone 
44415_Mara Jade
Date Posted: 2/28 2:49pm Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
jag vet inte hur planen är för min del, vi är ett gäng från skolan som tänkte åka till uppsala och se på finalen.. men jag är ju faktiskt fullt kapabel att klara mig själv i stora vida världen, så jag behöver ju inte vara med mina bany-polare jämt och ständigt happy

Charlii 
Registered: May '05
Date Posted: 2/29 1:07am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
We are?

Vad händer den 15e, det ser bara ut som ett hål i min kalender...

/Charlii

Obi Anne 
Europe

8066_Danni Quee
Date Posted: 2/29 3:06am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Kee hävdar att det är BUs städdag den 15:e.

-----signature-----
liuba peace
Charlii 
Registered: May '05
Date Posted: 2/29 5:48am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Ah, förklarar varför jag inte skrivit upp det...

Celebrion 
Title: FanForce CR
FF Sweden

Registered: Sep '05
23997_Anakin
Date Posted: 2/29 5:53am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Själv hade jag helt missat det...

Kanske vore dumt att missa (igen)...

-----signature-----
Sanity is overrated, madness is way more fun! grin
Dygnsrytm är något som drabbar andra...
DARTHLARS 
Registered: Mar '02
16487_Tott Doneeta
Date Posted: 5/3 9:17am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Den 17:e november detta år så blir det 30 år sedan som Star Wars - The Holiday Special visades på TV.
Något att fira framöver? silly

(Lite lång framförhållning kanske... Men jag för fram det nu så att
jag inte glömmer det senare)

-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always rose
Enji 
Registered: May '02
45735_Zam Wesell
Date Posted: 5/3 11:43am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Jaa! Vi kan alla klä ut oss i långa lila skruder och sjunga Tree of Life! grin

(Vet däremot inte om jag skulle orka ta mig igenom HS en gång till... tongue )

-----signature-----
La- la- lastbilen!
Backstabbing demon ninja vampire mummy bounty hunter amazon diva muse
Nippley man I met, he ate my motorboat!
Tea Two, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin coffee
Jade_trs 
19663_Plo Koon
Date Posted: 5/3 5:07pm Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Jag låter också gärna bli, en gång räcker så det blir över, men fira kan man ju alltid göra ändå.

-----signature-----
/Jade the renegade Sith
"I... I think I feel it... Yes! I can!! I'm feeling...
Ph34r!! This is ph34r! Yes!! That must be what this is!!!
I need bigger guns!! Dont move !! I'll be back!!"
Obi Anne 
Europe

8066_Danni Quee
Date Posted: 5/5 3:26am Subject: RE: Dags att hitta på något? datumförslag välkomnas
Jag tycker vi spikar det som ett datum redan nu!

-----signature-----
liuba peace