| Author |
Topic:
God morgon II
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
2/25 9:47am
Subject:
RE: God morgon II
|
"But don't talk back to Darth Vader, he'll get ya"
Lysande!
-----signature-----
La- la- lastbilen! Backstabbing demon ninja vampire mummy bounty hunter amazon diva muse Nippley man I met, he ate my motorboat! Tea Two, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin
|
|
|
Quote Reply |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
Obi Anne
Title: FanForce RSA Europe
Registered:
Nov '98
|
Date Posted:
2/25 11:57am
Subject:
|
|
Den var ju jättesöt!
-----signature-----
Tea one, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin GSADMINCOACHEMPERORRULERPRESIDENTTSARMINISTERQUEEN liuba
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Vargman77
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
2/26 12:45pm
Subject:
|
Hade inte sett den innan men jag behövde något o flina över.
Fick idag reda på att jag ska få sparken från MP om 2 månader...
Visserligen två månader med betalnign och utan jobb men de är ändå urk att inte veta vad som händer...
-----signature-----
4 Tattoos and counting... "Viam inveniam aut faciam" - "Jag finner en väg eller skapar den" Rest In Peace Xeltek. 21 / 1 - 05
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Neko
Title: FanForce co-CR FF Sweden
Registered:
Nov '01
|
Date Posted:
3/7 7:46am
Subject:
- Date Edited:
3/7 7:50am (1 edits total)
Edited By:
Neko
|
Jag har haft en rätt långtråkig dag idag, vilket resulterat i att jag kikat igenom nästan hela Funny galleries på Russian Fun . . . Men jag hittade denna bild!
Edit: Oki! En till!
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Sith_Lord_Linkoping
Registered:
Jan '01
|
Date Posted:
3/11 6:18am
Subject:
|
Riktigt häftiga bilder.
-----signature-----
Bianca 1990-2006 - Lost but not forgotten. ~ "Birth signals the arrival of death." - Tekkonkinkreet
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Jade_trs
Registered:
Jul '02
|
Date Posted:
3/28 4:31am
Subject:
|
|
Vad är det för obskyr högtid som gör att allt är grått idag?
-----signature-----
/Jade the renegade Sith "I... I think I feel it... Yes! I can!! I'm feeling... Ph34r!! This is ph34r! Yes!! That must be what this is!!! I need bigger guns!! Dont move !! I'll be back!!"
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Obi Anne
Registered:
Nov '98
|
Date Posted:
3/28 8:48am
Subject:
|
|
För mig ser forumet normalt ut, men jag vet att det är lite problem med servrarna så att länkarna försvinner lite då och då. De jobbar på problemet, mer finns att läsa i FF Communications-forumet.
-----signature-----
Tea one, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin GSADMINCOACHEMPERORRULERPRESIDENTTSARMINISTERQUEEN liuba
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Anneleia
Registered:
Feb '04
|
Date Posted:
4/1 12:01am
Subject:
|
Kände att det var dags att göra mig synlig här igen. Jag brukar sväva runt som en ande på forumet och läsa lite innan jag försvinner till andra ställen...
De senaste månaderna har gått i trötthetens tecken. Har en månad kvar till Jonathan får ett syskon!!! Hoppas dock det blir tidigare, jag är så trött på det här nu.
Jonathan kan numera se vad som är Star Wars, både genom texten och vissa figurer. Vi har inte tittat på filmerna ordentligt med honom än, men jag spelade mycket Lego Star Wars tidigare innan vi bytte konsol. Börjar bli lite fason på min son alltså
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
4/1 5:12am
Subject:
|
Wow. Där ser man. Gratulerar!
Har någon blivit utsatt för något bra aprilskämt i dag då?
Jag upptäckte ett på Wookieepedia. Förstasidan är i Aurabesh. Klickar man på länken "Read this site in English" så kommer man till en encyklopedia över ett alternativt universum ...
Alla sidor på Wookieepedia förutom förstasidan är som vanligt, och med latinska bokstäver. Sökrutan funkar också.
-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always "I hope that someone's gonna call and tell me this night is over" "I wanna start living my life before I get much older" -- The Ark
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
4/1 5:33am
Subject:
|
Hihi, den där alternativa encyclopedian var ju riktigt rolig... http://darth.wikia.com/wiki/Deletionist <-- fin artikel.
-----signature-----
La- la- lastbilen! Backstabbing demon ninja vampire mummy bounty hunter amazon diva muse Nippley man I met, he ate my motorboat! Tea Two, proud member of the Tea Squad, FanForce Meeting 2006, Berlin
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Jade_trs
Registered:
Jul '02
|
Date Posted:
4/1 11:21am
Subject:
|
Bannern på Wookiepedia måste ju också vara april april?
Annars är nog Googles min favorit, som vanligt ett väl genomtänkt.
Lokaltidningen hade artikel om att Västerås from idag ska bli en sockerfri komun och allt socker ska vara borta ur komunalverksamhet 2012. Redan idag är socker och sötningsmedel borttagna i samtilga fikarum.
-----signature-----
/Jade the renegade Sith "I... I think I feel it... Yes! I can!! I'm feeling... Ph34r!! This is ph34r! Yes!! That must be what this is!!! I need bigger guns!! Dont move !! I'll be back!!"
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Obi Anne
Registered:
Nov '98
|
Date Posted:
4/2 1:07am
Subject:
|
Jag gillade DN:s om att Hammarbybacken ska glasas in och användas som vingård på somrarna.
FF körde med svåra server-problem, så jag ska sätta tillbaka bannern här idag. Något som många gick på var också att vi "tappade bort" vårt största aktiva forum, RMFF med över 200.000 poster.
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
DARTHLARS
Registered:
Mar '02
|
Date Posted:
4/2 3:12am
Subject:
|
Jag skummade bara förbi artikeln om Hammarbybacken, så jag fattade inte att det var ett aprilskämt. Jag trodde vitsen var att kunna åka skidor på sommaren, att dets kulel vara ännu ett dyrt jippo beställt av någon politiker som vill lämna ett avtryck.
-----signature-----
Xeltek (1981-2005) - Our thoughts will be with you, always "I hope that someone's gonna call and tell me this night is over" "I wanna start living my life before I get much older" -- The Ark
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Enji
Registered:
May '02
|
Date Posted:
4/4 2:07pm
Subject:
|
Jag gillade skämtet i Upsala Nya, om att Japans kejsarinna tagit anstöt av Näckens Polska utanför Centralstationen och att man nu skulle plantera blommor framför statyn så att Näckens intimare delar doldes.
Jag missade Googles, vad var det?
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Jedigrandmaster
Registered:
Dec '04
|
Date Posted:
4/9 11:47am
Subject:
- Date Edited:
4/9 11:48am (1 edits total)
Edited By:
Jedigrandmaster
|
Min mors kompis, som bor i Örnsköldsvik, tipsade om följande aprilskämt
Statyhysteri
-----signature-----
A Jedi shall not know anger. Nor hatred. Nor love.
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|