Är det den 15 eller den 16?

Discussion in 'Sweden' started by SkywalkerX, May 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Nu är jag lite förvirrad. Går premiären 1 minut över den 15 Maj eller en minut över den 16 Maj?
  2. _SithSpawn_ Jedi Master

star 4
    Den måste väl ändå gå en minut efter det att 15 Maj blivit 16 Maj.
  3. wishnud Force Ghost

star 4
    Premiären går 00:01 den 16 maj.

Med andra ord så måste du till biografen den 15onde och du sitter i stolen den 16onde. blä
  4. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Vad händer då? :confused:
  5. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    A new Muffin går upp... eller om det var The
    Muffin strikes back... eller var det Return of the Muffin... Nej, The Phantom Muffin var det nog... Nej! Attack of the Muffin var det ju! Förlåt! My bad!
  6. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Jag sak baka en ny generations muffins bara för detta tillfälle. Visste ni att filmen börjar fem minuter innan 12 i Lund? Jag får alltså se den före alla er andra :D Alla utom Vader vill säga som ska se den på samma ställe.
  7. menilma Jedi Master

star 4
    är inte det fusk? världspremiären var ju den 16:e o jag tvivlar på att Lund befinner sig i en egen tidszon..
  8. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    Jo, Risken att Lucasfilm kommer strike down with great wrath på SF i Lund är stor om de får reda på att de skiter i de föreskrifter som GL har satt ut... Min åsikt? Bullshit!
  9. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    jag är inte säker på minuterna men innan 00.01 var det iaf. Vad tror ni om muffins med mandelbiskvier och russin i förresten?
  10. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    russin är fint!

Rent tekniskt skulle Lucasfilms kunna förbjuda SF från att visa filmen om de gör det... nu vet jag inte hur hårda de är på sånna detaljer. Biopalatset fick egentligen inte ha Darth Vader, Darth Maul och stormsoldater innan premiären av TPM men det hade de ändå... [face_plain]
Thread Status:
Not open for further replies.