main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

1138

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Vargman77, May 17, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Nu har jag sett AOTC igen!

    Jag sa ju hela tiden att han alltid har haft tofs. Glipan är mellan huvudet och tofsen, hör ni dåligt?! ;)

    Men det är bra lustigt att jag aldrig sett hans tofs i TPM. Jag trodde att hans huvud var så tjockt [face_blush]


    EDIT: Jag tittade VÄLDIGT noga på sanden och "11" står klart och tydligt. Även "38" kan uttydas med lite fantasi. Väldigt otydligt är det, dock.
     
  2. Kuang-Eleven

    Kuang-Eleven Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 7, 2002
    Som sagt.. med fantasi.. det är alldeles för otydligt för att vara medvetet placerat där...
     
  3. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    tycker samma sak 11 står solklart 3 ser man med en del fantasi och 8:an med ännu mer.
     
  4. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Ja det är inte en slump! Så enkelt är det.

    Ki-Adi's hål... ah, nu vet jag vad du menar, det är inte ett riktigt hål utan snarare ett förbaskat rejält "väck".
     
  5. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Menar du inte "veck"?
     
  6. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    Kollade idag in VCD versionen kan lugnt säga att man inte såg ett skit på den man kan ju knappt enns se vem som är vem i den. Men Jag tror det bara var en slump att det ser ut som 1138, annars bordde det vara rätt klart när men ser det och vett att det ska stå där.
     
  7. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    LOL Jo, veck PÅ huvudet... väck kan man iofs vara I huvudet....
     
  8. triforce

    triforce Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 24, 2002
    jag ser 11 men 38 får jag fasen inte fram[image=http://triforce.i989.net/swbild/cap001.JPG]
     
  9. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Eftersom jag började tjata om sandscenen ( :) ) så får jag erkänna att jag ser 11 tydligt. Sen när jag sett AOTC så har jag tyckt mig se 3. Men inte en 8.

    Har någon lyckats urskilja vad det är på sidan av det skepp som Anakin och Amidala tar till Naboo? Jag tycker mig se en vit tecknad figur på den bakre delen.
     
  10. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Jag skulle tro att det är resebolagets logotype. Ser ut som nåt med vingar, tycker jag.

    Eller vänta nu, de reste ju som flyktingar.... Det kanske var bolags-kamouflage? :confused:
     
  11. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    "No Senator here" står det klottrat på huttiska!!! ;)
     
  12. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    Jag lägger nu upp en bild på mina prylar i lunarstorm (heter Aprentize) i brist på annat webbutrymme. Jag har fyllt i var 1138 står i bilden, de e bara å se själva och jämföra med den på triforce sida.
     
  13. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Jag ser var det "står" 1138, men jag tror inte att det var medvetet. De brukar vara mycket tydligare än så!
     
  14. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Det är digitala märken i sanden... klart att de är medvetna!
     
  15. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    Naturligtviss är de medvettna konstigt annars. Iom att Amidala rullar runt i sanden måste de göra märken kanske tänkte de på 1138 kanske inte tycker fortfarande inte det ser ut som 1138 utan 11 ser mer ut som ett pi tecken
     
Thread Status:
Not open for further replies.