Alderaan 2003 - Konwent w Sosnowcu

Discussion in 'Poland' started by Andaral, Jul 26, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Al-karnak Jedi Padawan

    Member Since:
    Jul 26, 2003
    ..ktos mu odpisa³ czy musze to sam zrobiæ??
  2. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Ja odpisalem. Zobaczymy co z tego bedzie.
  3. RRS-1980 Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 26, 2003
    star 1
    I don't get why somebody wrote "First meeting for Polish fans!"? This is definitely NOT the first meeting - believe me, Polish SW fans have longer tradition!

    Check my old posts in FanForce Poland - you'll find there were other cons (labeled "6th" or "4th" - this indicate that SW fans in Poland didn't just sprung up out of nowhere just now!).

    Musialem ich oswiecic, co nie? ;)
  4. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Hej to nie jest powiedziane ze nie mamy spotkan. Tylko ze to jest spotkanie ludzi naszego FanForce'a . Cofnij sie strone a zrozumiesz.
  5. anor Jedi Padawan

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    ja bylem na VI Slaskim Spotkaniu Fanów w Pilchowicach Bylo tam kilka osób, z nich na pewno Lord Sidious jest tu zaejstrowany, pewnie jeszcze inni tak¿e, wiêc to juz jedno. Kolejne spotkanie odbêdzie siê niedlugo, bo w tym tygodniu, gdzie znowu bêdzie kilka osób, które pewnie tez sa tu zarejstrowane
  6. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Anor czy moglbys cos wiecej na ten temat powiedziec to wysle do RSA info to bedzie juz drugie spotkanie z glowy.
  7. Long_J_B Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 29, 2002
    star 1
    Przepraszam, moze nie nadazam, ale... czy ktos w koncu jej wytlumaczyl, na czym polega Alderaan 2003, ze szczegolowymi informacjami? Czy moze ja mam sie za to zabrac jutro?
    Pytam bo chce wiedziec.
  8. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Ja jej podawalem ale najwyrazniej za malo, wiec jak wiesz cos wiecej to ja poinformuj.
  9. Long_J_B Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 29, 2002
    star 1
    Ok, Britany, I hope you're reading it.

    Alderaan 2003 is a Star Wars convention, organised for the first time by "Polish Jedi Academy", a group of fans of Fantasy & SF.
    Alderaan will take place at 16-17th August in Sosnowiec- a town at south of Poland.
    The cost for one person is 60 PLN- calculating, it's something about 240 dollars, if you want to know :)
    The covention starts at 12.00 on the first day. After the first meeting, there are planned competitions- contest about knowledge of the SW universe and a CCG contest. Then there will be a meeting with a Polish SW books translators. Around 7.00 PM there's planned a camp fire, at wich the results of the fan fiction and fan art contests (which have started several months ago- the artwork was send to the "Jedi Academy" by mail) will be announced.
    After that there will be some night contests and relaxation :)
    The second day starts with LARP. After that some fans will have oppartunity to play a volleyball match.
    There will be also some disscutions, presentations (for instance, fan made costumes, or a fan art gallery) during the whole thing.
    And that's the basic plan. Till today, there are about 70 people singed for this from all around the country. I hope I haven't got something wrong. If you have some more questions- write in this topic.

    --
    No, ludzie? Nie pokrêci³em czego????
    :)
  10. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Siemka Long_J_B. Wielkie dzieki ( nie powiem zawalilem na calej linii, powod czytaj dalej) wyslalem PM do zlej osoby. :(
    Nie wiem czy tutaj zajrzy, moze lepiej byloby wyslac przez Private Message.

    Sorry britany I send info to wrong person. My mistake. :(
  11. Long_J_B Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 29, 2002
    star 1
    Zatem bezzwlocznie wysylam do Britany PM.
    BTW, to niezly zaszczyt, ona zarzadza Fan Art Museum :) ;)
  12. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Ale 60 zlotych to nie 240 dolarow :D tylko cos kolo 15 :p
    Przeliczajac dolary na zlotowki mnozymy razy 4, a druga strone dzielimy :p
  13. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Teraz juz wiadomo dlaczego tylko 70 fanow. Z takimi cenami ;) [face_laugh]
  14. Britany TFN Staff

    VIP
    Member Since:
    Nov 13, 2000
    star 1

    I've got a few questions :)

    - What is the venue of the convention (exact address).
    - What time does the convention start and finish on both days.
    - The 60 PLN - is that per day or for the whole convention. How much does it cost for kids.

  15. Long_J_B Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 29, 2002
    star 1
    Z ta forsa, to rzeczywiscie dziwna wtopa... na pewno przez ten upal moj mozg zle pracuje.
    Sam nie wiem, czemu to napisalem, coz, dobrze, ze ktos na to zwrocil uwage... :mad: Grrrr... wrrr... jak moglem to napisac, chulerrra jasna...

    Seems I've made a critical error :p
    Of course.... 60 PLN is NOT 240 dollars... Probably beacouse of the burning sun my brain works to slow an instead of divide by 4, I multiplied [face_laugh] . So it's around 15 dollars :p

    The rest:
    The adress of convention is

    Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych
    Sosnowiec
    Skwerowa 21

    Alderaan starts at 12.00 AM on the first day. The formalities will be made earlier, from 10.00 AM. It doesn't end at some exact hour, it just goes on in the night because it's organized in a school building so everyone could do whatever they wish to.
    Around 12.00 AM the next day is planned a break in convention, for some of the fans will wish to go to church at that hour. The official end is planned on 4.00 PM.

    The price is for one person, for the whole convention. There is no other price for kids, everyone pays the same.

    I hope that's good for you :)
    Sorry for the dollars [face_laugh]
  16. Britany TFN Staff

    VIP
    Member Since:
    Nov 13, 2000
    star 1
    Thanks for the info :)
  17. ceta Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 30, 2003
    star 1
    JESZCZE 4 DNI !! !! !! kto stad jedzie my dear polish frends ?? ;) :)
  18. Andaral Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 8, 2003
    HI Ceta !!
    Ja np. jade z tego boarda i cala wiara z W-wy, okolo 7-8 osob, o reszcie nie bede wspominal - pozostawmy ich w milczeniu - ech fani fani, sezonowi fani :[
  19. Baby_Sither Jedi Knight

    Member Since:
    Aug 13, 2003
    star 1
    Ja te¿ jadê... spotkamy siê na pewno :D choæby?cie nie chcieli...

    Witam, jestem tu nowa i mam nadziejê, ¿e na trochê zostanê.

    I jestem z PAJ...
  20. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
  21. Andaral Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 8, 2003
    Oh Baby !! Jo³, mowisz ze z PAJ'u to napewno sie spotkamy !! Zreszta mam sprawe do cety, juz ona bedzie wiedziala o co chodzi a jak nie to ... :D sorry gregory !!
    Warszafka wyjezdza jutro o 06.00, a zbiorka jest przy Rotundzie (to ta co zrobila kiedys - lata '70, wielkie BOOOM, eh shkoda gadac :( )
    Zdroofko
    And(Aral) :D
  22. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Brawo!!
    Nawet w telewizji o konwencie mowia.
  23. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Bylo w telewizji o tym!!?? A ja bylem odciety od tv :(
  24. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    W regionalnej, ale zawsze to cos :)
    Program 3 Kurier TV w sobote.
    Nawet krotki material filmowy byl.
  25. Baby_Sither Jedi Knight

    Member Since:
    Aug 13, 2003
    star 1
    Witam again, juz PO!

    Bylo wspaniale, cieszylam sie ogromnie, ze wszystkich moglam poznac i mam nadzieje, ze w przyszlym roku tez sie spotkamy! Dzieki za pare fan-tastycznych godzin i przepraszam z gory za pewne improwizacje i poslizgi, jakie wystapily. Falcon zdecydowal sie na konwent praktycznie w ostatniej chwili i wszystko zorganizowal ze strony PAJ w 80% SAM!
Thread Status:
Not open for further replies.