main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Aldersgrense i Norge

Discussion in 'Archive: Norway' started by Master-Norway, Apr 2, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Master-Norway

    Master-Norway Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 19, 2004
    Hvilken aldersgrense tror dere at episode 3 får? Håper på 11 da jeg selv er 14. Etter det jeg har sett av bilder og trailere får den ihvertfall STERK fraråding barn under 11.

    Ringenes herre-trilogien fikk da 11 og de filmene var ikke akkurat noen barnefilmer heller.

    Men,men blir det 15 så blir det 15. Jeg er rimelig høy for alderen så jeg kommer sikkert inn uansett. GLEDER MEG SKIKKELIG!!!
     
  2. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Etter en viss alder tenker man ikke så mye på aldergrenser mer, men siden du nevner at Ringenes Herre fikk 11 kommer nok denne til å få det og. Ting har forandret seg endel, husker tilbake på nittitallet, da fikk the Mask 15 år, ville ikke fått det i dag tror jeg.
    Men ikke bekymre deg for det, har ennå ikke opplevd at noen ikke har kommet inn på en film fordi dem ikke er gamle nok, det har nok hendt, men ikke noe som skjer ofte.
     
  3. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Håper på 15 år, men tviler.. Hadde vært gull å sluppet alle de hypre popcorn-knasende ungene. :)
     
  4. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Alle ryktene tilsier at den får PG-13 i USA noe som vanligvis tilsier 15 her! Håper på det, men vi får se!
     
  5. Master-Norway

    Master-Norway Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 19, 2004
    Ringenes Herre fikk PG-13 i USA men fikk 11 her. Er helt enig i at popkornknasende unger ikke er noe gøy. På Episode 2 var det noen som ikke brydde seg en skit om filmen og bare satt med mobilene sine. Det ble helt forferdelig lyd i høyttalerne og plutselig kom lyden for sent, så var det ikke noe i det hele tatt og plutselig ble replikker gjentatt mange ganger. Skal på Collosseum og se Episode 3 er det noen andre her som skal? Må kjøpe billetter på internett klokka 12`den 2. mai. Må nok låne en av maskinene på skolen. Filmen blir bare helt RÅ!!
     
  6. Jedi_Alec

    Jedi_Alec Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jul 9, 2001
    Vart ikkje dei kasta ut då?
     
Thread Status:
Not open for further replies.