Alla som postar här titta hit!!!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Obi Anne, Mar 13, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Det är möjligt att vi skulle kunna få vår egen representant för det här forumet. Finns det någon vi kan föreslå???
  2. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Enig, vi burde få en egen representant. Kanskje de som er interresert kunne si ifra her og så kunne vi stemme over det?

På den andre siden blir det kanskje litt vanskelig å gjennomføre
  3. Bubba Fet Jedi Youngling

star 3
    Ja, jag har tänkt på det, det skulle vara bra med någon som representerar det här forumet.

Var har du hört att detta är möjligt? Har dom andra fanforceregionerna representatörer?

Jag vet inte vem man ska föreslå dock, någon som ofta kollar in här är ju förstås ett måste. Obi Anne du verkar ju vara här ganska mycket, så du kan ju vara ett förslag, och jag skulle oxå kunna ställa upp själv...
    (Fast man får ju inte föreslå sig själv) :)
  4. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Jeg foreslår Bubba Fett :)
  5. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Det finns en diskussion om det i Fanfore Europe general.

Det här är vad som officiellt finns om representanter. Postat av Mr.K i communications.FanForce does not recognize moderators in the traditional sense. Instead moderators have been effectively replaced by City Representatives (CR's.) It is important for all City Representaive aspirants to understand that this role is inclusive of, but not exclusive to moderation of the city forums. While moderating is a key responsibility of CR's, the position has been greatly expanded.

City Representatives must be (first and foremost,) leaders -- capable of organizing and supporting an entire community of city-wide fans. As a CR, you are there to serve and represent your organization. You must garner their trust and their support. They have to believe that you can be called upon to represent them and TFN in any capacity.

A key point to understand is that CR's do not appoint themselves as such. In addition, FanForce Staff do not appoint moderators, either. As FanForce is essentially "for the fans, by the fans," we trust that CR's can, and will, be appointed by the cities themselves. We expect that this will stem from cities meeting together, planning activities together, and communicating on the forums together. FanForce cities will use these avenues to deicde on a CR.

Jag kan nog tänka mig att ställa upp också.

6. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Varför inte köra en valkampanj à la USA?
    Den som betalar Canal+ åt mig får min röst... :D

Om jag ska försöka vara lite allvarlig ett tag så tycker jag det är en bra idé med en representant för vårt lilla forum. Två personer intresserade hittills... Nån mer?
  7. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Första kravet är väl att det måste vara någon som har tid.

Jag tycker både BF och Obi Anne är lämpliga kandidater.
  8. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Var inte så snälla, rösta på en av mig och BF, så att vi kan nominera någon. :)
  9. Bubba Fet Jedi Youngling

star 3
  10. Darth Dane Jedi Master

star 4
    Af hvad jeg kan se, er det Obi Anne der er mest på, jeg er ikke så meget på EU boards, så det kan være det er der han er.

Men Obi Anne er da et fint fint (bra :d )bud
  11. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Jag verkar ha två röster och BF 1, om vi låter folk rösta en vecka till så kan vi meddela resultatet sen, om det är ok.
  12. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Du har min röst också, Obi Anne.
  13. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Förresten får nog röstningen hålla på tills efter påsk, jag kommer att vara bortrest tills dess. Och ju längre tid, ju fler som röstar förhoppningsvis.
  14. Bubba Fet Jedi Youngling

star 3
    Ska vi sätta ett visst slutdatum kanske?

Inte för att jag tror att så många fler kommer att rösta på mig, men bara för att ha lite kontrol :)
  15. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Vad sägs om den 22/4.
  16. Queengodess Jedi Master

star 4
    Känner mig tvungen att rösta...eh...nu blir det komplicerat. Okay, det får väl bli Obi-Anne...trots allt är Darth Vader-freak och sådant skall alltid premieras...
  17. Bubba Fet Jedi Youngling

star 3
    OK, den 22/4 är här, och vi har en vinnare efter en mycket spännande omröstning ;)

18. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    Tack till alla som har röstat, jag ska gå till communications och berätta om resultatet på omröstningen.
  19. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Hm. Vad sägs om att liva upp det här stället lite, så att Obi Anne får något att representera?

Vilka ska till Malmö i helgen? :)
  20. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Verkar som om jag är den enda här som var i Malmö...

Grattis till färgerna, Obi Anne! :)
Thread Status:
Not open for further replies.