main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Angående teaser-trailern (inga vingklaffar här)

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Obi Anne , Nov 4, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Någon gång idag släpps teasern på hyperspace, imorgon går den upp på bio i USA iallafall.

    Jag hade kunnat skriva det här i Varning för spoilers-tråden, men tyckte att folk kanske lägger lite extra märke till det här.

    1. Framförallt hoppas jag att alla är medvetna om att det är förbjudet att lägga ut länkar till trailern, om länkarna leder någon annan stans än till HS. ;)

    2. Den spoilerfria tråd vi har nu ska ju vara verkligt hard-core, vilket betyder att teasern inte borde diskuteras där. Ska vi starta en ny spoilerfri tråd för att diskutera teasern?

    3. Det finns en trailer för trailern här (läs nedan först dock): http://mywebpages.comcast.net/trailernews/ep3.mov

    Jag vill dock utfärda en varning för alla er som är spoilerfria men hade tänkt se trailern. Har man inte någon aning om vad som händer så finns det en ganska stor spoiler därinne. Någon inne i 3NS jämförde det med att se Mauls dubbelbladade ljussabel redan i trailern, jag skulle nog sätta den snäppet högre. Den är kanske lite som Shmis död, man blev inte jätteöverraskad men hade inte velat veta innan man såg filmen.

    Jag har kännt till det här sedan det släpptes en Behind the Helmet-bild i vintras, men ändå kändes det som att jag gärna undvikit det hela.

    4. Det kommer att bli svårt att undvika bilder från trailern här på forumen. Det kommer att laddas upp ikoner från trailern, dock verkar det som att non-spoilermoddarna kan få ett litet veto över vilka ikoner som laddas upp. De vill framförallt att den spoiler jag pratar om inte ska finnas som ikon. Vi kan hoppas att det blir så.

    5. Någon som vet vilken film den kommer att visas framför i Sverige?
     
  2. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
  3. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Jo, den tråden torde passa utmärkt... :)

    Hmm, av vad det OA skriver så blir jag nu tveksam till att se teasern... jag har alltid tänkt att man inte får reda på nåt viktigt som rör handlingen i teasern, men är det så lär jag undvika den. :(
     
  4. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag kommer undvika den i alla fall men det har jag ju sagt sedan flera månader. :)
     
  5. Earthling

    Earthling Jedi Master

    Registered:
    Jun 15, 2002
    När och var får vi se trailern på svensk TV eller bio?
     
  6. -lurvas-

    -lurvas- Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 8, 2004
    tror att den kommer att börja visas i samband med premiären av The Incredibles
     
  7. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Då får jag gömma mig om jag ska gå och se den filmen... ;)

    Välkommen hit förresten, -lurvas-, hopppa gärna in i Godmorgon II och presentera dig lite. Hoppas du ska trivas här! :)
     
  8. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Enligt TF.N så visas trailern innan Man on Fire här i Sverige.


    Det är en film som jag inte tänker gå och se, hur mycket jag än vill se trailern på stor duk.
     
Thread Status:
Not open for further replies.