main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Announcement regarding updated FF Rules

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Obi Anne , Aug 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det vil sige, at hvis man er 20 mennesker fra samme land eller del af et land, som ikke er interesseret i at mødes, men kun i at snakke Star Wars, så kan de ikke få deres eget FanForce Chapter at snakke i, men er nødt til at benytte de fælles fora?! Det er da ufedt, når der nu er mulighed for at folk kan have deres egen lille base.:(

    Jeg kan godt læse, at det er sådan det er ud fra reglerne, men jeg synes, at det er lidt småligt.[face_shame_on_you]


    Og Gina, de folk du har lært at kende, og som du snakker godt med, har du vel andre muligheder for at kommunikere med end blot via forummet?!;)
     
  2. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Det var jo ikke det jeg sagde ;)
    Sagde bare at det ville blive anderledes uden en fast 'base' so to speak. At være FF'er uden at tilhøre et officielt FF chapter.
    Og, selvfølgelig kan jeg stadig snakke med folk på andre måder også ;)
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Trods min holdning til mødereglen, så vil jeg da lige påpege, at jeg stadig er frisk på et møde set i lyset af, at der nu er 5 forskellige personer der har postet her inden for relativt kort tid.:)
     
  4. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hørt hørt!!

    Jeg håber inderligt at vi kan få folk til at blive her og derved holde liv i vores forum.
    Vil dog ærligt indrømme at jeg flere gange seriøst har overvejet bare at sige stop.

    Men, hvis folk er friske på et sidste forsøg, så er jeg så meget på!
     
  5. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Jeg kan se, at der er kommet nogle nye regler siden jeg var her sidst.

    Jeg må sige at jeg er enig med Mundi i, at det er en tåbelig regel. Men den kan vi jo ikke gøre noget ved.

    Men nu må i ikke få for mange forhåbninger, bare fordi jeg skriver lidt her.
    Desværre bor jeg på Mors og det betyder, at det er lidt af en opgave at komme nogen steder hen, da det ikke ligefrem er offentlig traffik der bliver brugt penge på her.
    Selvom jeg derfor er blevet ejer af en gammel bil, er der stadig næsten 6 timers kørsel til KBH, og det er ærlig talt mere end jeg vil køre for en kop kaffe.

    Gad vide om tlf. møder gælder? - Ellers kan jeg være med i ånden. Selvom det nok ikke bliver lige så imponerende som når Obi-Wan gør det. ;)
     
  6. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    LOL!!! Det ville jeg ellers gerne se dig gøre!!

    Jeg kan godt se at 6 timer er lang tid - desværre.

     
Thread Status:
Not open for further replies.