Arvonimet ja tittelit

Discussion in 'Finland' started by Coordinator, Nov 23, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coordinator Jedi Knight

star 1
    Anteeksi, että lun topicin jostain näinkin mitättömästä asiata.

Asiaan:

Niin Star Warssissahan on aina ollut erilaisia komentajia ja amiraaleja.. Itse en ole nyt aivan varma näiden arvojärjestyksestä. Sillä Tähtien Sodissahan on myös luutnantteja, kenraaleja ja suur amiraaleja. Lisäksi SW:ssä on myös näitä Moffeja ja Suur Moffeja.

Elikkä:

Kysmykseni pointti on seuraava: Voisiko joku postata minulle suoraan/tai tähän topickiin mahdollisen SW:n sotilaallisen arvojärjestyksen.

Kiitos ja pahoitteluni.
  2. TK-46_Duke Jedi Master

star 4
    Sellaista ei yksinkertaisesti ole olemassa. Titteleitä on lätkitty miten sattuu, aivan kuten myös niitä arvolaattoja.

Tuskinpa EU:kaan on mitenkään hommaa saanut yhtenäistettyä.
  3. Coordinator Jedi Knight

star 1
    Niin. Jotain sellaista mä oletinkin...
    Mutta eikös ainakin suurin osa noista sotilasarvoista ole osa laivaston ja maavoimien arvonimistä? Tosin nämä kaikki Suur Moffit ja sen sellaiset tittelit ovat minulle täyttä hepreaa :D
  4. Admiral_Syron Jedi Padawan

Removed on Request by TK-46_Duke CR Finland
  5. ISD_Devastator Force Ghost

star 4
    :confused:
    Siis mitä?

Jossain olen nähnyt listattuna vinon nipun Keisarillisen Armeijan ja -Laivaston arvot, mutta se on, kuten todettua, ihan fanimateriaalia. Taustakuva oli komea Imperiaalilogo, yritin etsiä tuota sivua mutten törmännyt siihen missään välissä.
  6. Coordinator Jedi Knight

star 1
    Kiitos Admiral_Syron palautteestasi.

Ilmeisesti näille arvonimille ei ole mitään loogista yhtenäisyyttä julkaistu.. niinpä lukkoa tälle topicille. Vielä kerran kiitos.
Thread Status:
Not open for further replies.