main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Attack of the Clones

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, Dec 15, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Er det noen som husker den i alt dette LotR oppstyret? Jeg lagde denne tråden så vi kan samle alt AotC på en plass (selv om disse trådene har en tendens til å gli ut i muffinskriger med Canada og sånt)Nå rett før premieren er det kanskje LotR som er viktigst, men siden dette er er SW forum er det kanskje en ide å sette opp en SW tråd. :)


    Så: har noen sett de nye bakgrunnene på starwars.com? Det er fire i alt, og de fins på theforce.net's epII side hvis du ikke gidder å lete etter dem på hjemmesida. Kule!
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Hmmm... svarer på min egen post men anyway:

    Jeg så Star Wars traileren på Lord of the Rings! Forbidden love!! kunne det ha blitt mer perfekt???? SW+ LOTR!
    Det neste er vel Two Towers- traileren på Aotc :D
     
  3. Darth_Fromupnorth

    Darth_Fromupnorth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 4, 2001
    Fikk den med meg jeg og, men så vidt jeg vet (ifølge TORn) skal de feste The Two Towers traileren til LOTR i mars en gang.
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    I går var jeg på kino (Vanilla Sky) og da hadde de hengt opp AotC teaserposter'n!! Det er noe spesielt med det... at de har begynt å henge opp plakater og sånt... Nå er det ikke lenge igjen!! Bare...øh.. 128 dager eller noe sånt.
     
  5. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    122 dager [face_mischief]
     
  6. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Er det noen som har hørt når de begynner å selge billetter til premieren ?
     
  7. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Ringte til oslos kinematografer bare for gøy og sa jeg skulle bestille billetter til aotc.
    Hu hørtes litt lang i maska ut:p

     
  8. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg begynte å lure på om jeg skulle sende en mail til kr.sand kino og spør, men jeg gjorde det ikke. Jeg tror rett og slett ikke de har tenkt på det engang enda. I motsetning til oss. ;)
     
  9. Clone_of_Karoline

    Clone_of_Karoline Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 27, 2002
    :eek:

    Jeg la merke til at jeg hadde skrevet Vanilla sky i en av postene ovenfor. Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på.. Den har ikke hatt premiere engang Harry Potter var filmen jeg så (igjen).

    Det kan komme av at det var en schwær Vanilla Sky stand midt inne i kinoen.. og Tom Cruise :D
     
  10. Darth_Cypress

    Darth_Cypress Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 14, 2002
    Jeg leste for noen uker siden(i se og hør) at de skal begynne billett salget i begynnelsen av april..... men det er jo se og høt vi snakker om her ;)
     
  11. Darth_Cypress

    Darth_Cypress Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 14, 2002
    se og hør
     
  12. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Aldri tro på noe som står i se og hør ;)
    April høres fornuftig ut though.
     
  13. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Noe nytt om billetter? NÃ¥ er det bare rundt 6-7 uker igjen! Aaaaaaahhhhhh! :)
     
  14. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Så vidt jeg vet så begynner de å selge billetter en måned før filmen har premiere. Altså den 22.april
     
  15. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    De selg billetter meget tidligere i Norge. Jeg tro vi kan kjøp billet før to uker før premier.

    ++Joey
     
  16. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Ettersom jeg ikke har sett noenting med bilettsalget å gjøre på verken Kr.sand kino eller Colosseum, regner jeg med at det blir en stund til. De pleier da å promotere sånt uker i forveien?? [mistenksom] Noe er galt [/mistenksom]
     
  17. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Nå har jeg hatt kontakt med både filmweb og fox norge, billettene blir lagt ut for salg 22 mai klokka 08.00 på colosseum og noen andre større kinoer, 12.00 på nett og resten av landet.
    Det skal være en veledightetsforestilling den 16 der inntektene skal gå til natteravnene, billett vil koste 200 kr..(regner med dem blir harde å få fatt på)
     
  18. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Ehhh...nå mente du vel 22.april? ?[face_plain]
     
  19. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Nei, jeg tror han mente 22. mai... Det gir god mening spør du meg...

    Colosseum pleier ikke å ha noe forhåndssalg så vidt jeg veit... Blir vel bikkjeslagsmål om billetene vil jeg tro... Men jeg skal se filmen 22. mai..... PÅ COLOSSEUM...
     
  20. Jedi_Yorkstah

    Jedi_Yorkstah Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 11, 2001
    For øvrig en veldedighetsvisning i Oslo den 16. mai, der alle inntektene går til Natteravnene. Billettene koster 200. Mer info finnes sikkert på diverse aviser på nettet.

    22. april starter forhåndssalget.

    http://www.tv2.no/underholdning/article.jhtml?articleID=43459
     
  21. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    200nrk er ikke billig men er godt hvis du kan aa se aotc uken tidligere.

    Hvis du vil gjerne jeg kan skriv hva jeg synes av ny filmen etter jeg slapp (<--relax?)

    Uten spoilers selvsagt!

    Vennlig Hilsen,

    Joey


     
  22. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    oi mente selvfølgelig 22 april..
     
  23. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Joey; This is a charity screening. I think they're always expensive, right...?

    BIG NEWS ---
    Noen nevnte nettopp at AotC skal vises i Oslo 16.mai til inntekt for Natteravnene. Men på Filmweb/Fox står det også at filmen kommer til å bli vist i en rekke andre byer i Norge denne dagen! Det betyr at mange av oss likevel kan se fram til verdenspremiere! Noen som veit mer om dette?

    Hjertelig hilsen Adali-Kiri med ekstremt høy puls :D
     
  24. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Sikkert 200nrk er meget billig, her det kostet nesten 1000 kroner eller mer!

    --Joey
     
  25. Jedi_Yorkstah

    Jedi_Yorkstah Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 11, 2001
    Jeg har bare hørt om den i Oslo, men kanskje lignende ting kan dukke opp andre steder i landet også? Uansett idiotisk at Norge skal ligge en uke etter resten av våre naboland..
     
Thread Status:
Not open for further replies.