Avatary

Discussion in 'Poland' started by Kirtan_Loor, Sep 27, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Kirtan dodal nowe ikony i sie nie chwali wcale :p
  2. GrEger_Kyylain Jedi Knight

    Member Since:
    Sep 28, 2003
    Avatar: Exar Kun jest ?wietny. Wiêcej Mrocznych i Sith, Kirtan:D
  3. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Dzieki Greger.
    Ja juz kur**** dostaje z tymi avatarami. Zaczynaja mi sie w snach pojawiac :> to juz nie jest dobrze...
    A tamci sa zdolni. Ja dodaje po 18, 20, a ci po dwa...
  4. GrEger_Kyylain Jedi Knight

    Member Since:
    Sep 28, 2003
    Kim kolwiek sa tamci... Tak trzymaj;)
  5. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Tamci: Inni, ktorzy pokazuja swoje ikony:>

    Przepraszam, ze prawie w ogole sie nie odzywam, ale po prostu mi czasu nie starcza. Wezme sie moze w piatek.
  6. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Tak Kirtan, nie przejmuj sie tamtymi ;) Rob swoje :) A jak jakis twoj dodadza, to daj znac :)
  7. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Heh..
    Narazie glosuja na 'Kirtan Loor' :p , choc musze przyznac ze nie do koncajeszcze rozumiem jak to sie glosuje...
  8. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Ask them how ;)

    I Powiedz zeby glosowali na Exara Kuna :D Bo maja tylko jednego :D
  9. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    O wy... Zadnych pomyslow ludzie nie macie? :> Ja wysiadam...
  10. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    O ja pier....
    Zostalem Icon Artist!! [face_shocked]
  11. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  12. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
  13. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Robie teraz zadania z Pascala na Cwiczeniach ;)
  14. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Kirtan Jak mówilem to nie wierzyles. No i kto mial racje ;) :p

    Gratulacje z okazji nowego tytulu.
  15. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Dobra dobra ;) The Foceis strong with You.
  16. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Pragne zauwazyc, ze Kirtan ma o jeden tytul wiecej od Fizyka. Wiadomo juz kto tu rzadzi - Kirtan :D BTW grtatulacje. Moze niedlugo zostaniesz oficjalnym TFN designerem (jesli jest cos takiego) ;)
  17. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Moge byc jeszcze Baner Designer :D , a potem jest cos zwiazanego z Fan Ficami.

    I dzieki Xi-an :D
  18. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Tylko wlasciwie z czym wiaze sie JC Icon Artist?
  19. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Hmm... robi avatary (albo... przedstawia za swoim posrednictwem pomysly innych ;) ), co wcale nie znaczy, ze chocby jeden znajdzie sie na TF.N-nie :p
  20. Neimoidian Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 3
    Fajnie, ze takie cos jest mozliwe, ale ja raczej nie skorzystam .Wystarczy mi to co mam, choc z drugiej strony wolalbym miec tez tego z Bastionu, ktory sobie zrobilem z Image Attack.
  21. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Dasz Kirtanowi, to podesle, moze zamieszcza. Ja tez czekam - na moja gebe z Bastiony ;)
  22. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Active Icon Artists (IA) - a jest ich 28 - przedstawiaja swoje avatary w tym watku. Swoje ikony moga rowniez przedstawiac inni userzy, nie koniecznie IA. Nastepnie tzw. Icon Manager wybiera jego zdaniem najciekawsze ikony i umieszcza je tu. Po tym nastepuje glosowanie. Wszyscy IA (ktorzy chca) glosuja na zebrane tam ikony. O ile sie nie myle, jesli ikona ma 7 glosow i powyzej, jest wrzucana na JC.
  23. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    [image=http://www.kirtanoffice.net/avatary/avatar8%20TF.gif] <=== To jest niezle :p

    Witaj Rumcajs :D :D :D
    Sorki za wielkosc Rumcajs :p
  24. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Jupi :D :D :D Dodali moj¹ ikone ;> here. Chodzi o Kirtana ;>
  25. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Ty ich przycisnij zeby wrzucili ikone Exara Kuna :p
    A fajnie wyglada twoja nowy avatarek ;)
Thread Status:
Not open for further replies.