Bästa julklappen?

Discussion in 'Sweden' started by Jedi-W, Dec 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi-W Jedi Master

star 4
    Var det någon som varit tillräckligt snäll för att få några julklappar i år?

Min favoritklapp blev:
    "Star Wars Vault"
    :)
  2. Enji Force Ghost

star 6
    Den fick jag också, mycket överraskande, av min mor... som oftast brukar klaga på mitt SW-intresse. Ibland förvånar hon en. :)
  3. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Fick ingenting SW-aktigt, inte ens från min systerson. Han fick en hel del så jag tillbringade juldagen med att bygga ihop hans nya x-wing, eftersom han tyckte den var för komplicerad. Han klagade dock på att jag satte i Wedge och inte Luke som pilot.

Så den present jag blev gladast över var nog en vis man till min krubba. Grejen är nämligen att det är en handsnidad krubba som görs av en träsnidare i en dal i norra Italien. Min syster var i Italien i höstas men hävdade att hon inte haft möjlighet att åka till den dalen, och sen hade hon också fått hela familjen att hålla tyst om att hon faktiskt åkt dit.
  4. DARTHLARS Force Ghost

star 4
    Den bästa presenten brukar vara den man ger sig själv. Om man inte ger sig själv något så blir man mest bara besviken.
  5. Celebrion Jedi Knight

star 3
    Jag blev 'överraskad' med en ny dator, en efterlängtad tillökning i det Celebrionska hemmet. :)

Det enda SW-aktiga jag fick var en byggsats till en Droid Tri-fighter som jag fick av ett par vänner. Rolig liten sak...
  6. emilsson Force Ghost

star 6
    Brorsan gav mig presentkort totalt värda 500 kr på Akademibokhandeln och det är nog den present jag blev mest glad för.

Fast jag gillade även tekoppen jag fick av min moster med motiv från femtiotalet och ironiska citat på sidan.
  7. Neko Jedi Master

star 4
    Fick heller inget SW-aktigt, men denna bok var det allra bästa detta år. *superglad* Har inte sett längre än till avsnitt 13, säsong 3, än, så jag kan inte läsa hela boken . . . Men mkt intressant finns det i den! :D
  8. Zaphod Beeblebrox Jedi Master

star 4
    Star Wars Vault (av min fru), V-wing lego (av mina föräldrar).

Fast iPoden ligger rätt högt på listan den med.
  9. Sith_Lord_Linkoping Jedi Grand Master

star 5
    Brukar be om att inte få så mycket, jag ger heller än att själv få. Nu när jag tjänar bra på mitt arbete passar jag gärna på att köpa något fint till någon annan.

Fick en bok, en film, presentkort på SF Bio samt ett par byxor. Den bästa julklappen var dock när en av mina japanska vänner, Sayako i det här fallet, ringde mig runt jul och pratade bort en timme. Ska åka och hälsa på henne i Hokkaido under 2008 och då vi oftast bara har kontakt via mail och vanlig post var det trevligt att pratas vid "live" då vi inte gör det så ofta. :)
  10. Malos Jedi Knight

star 1
    edit/ Inte tillåtet att göra reklam för sånt man säljer.
  11. Lars_Muul Chosen One

star 6
    Svårt att rangordna alla fina presenter, men jag fick Lego Star Wars - The Complete Saga till Wii i födelsedagspresent! :)

Lego - det är roligt
    /LM
Thread Status:
Not open for further replies.