main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Bøgerne

Discussion in 'Archive: Denmark' started by JediJBC, Jun 14, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Nu hvor du nævner den scene med Qui-Gon der smaderer droiden, kan jeg godt huske at den også var med, da jeg så den i bio.

    Men det meste af de 9 minutter lå ikke i de fra klippede scener, men i forkortet dialog. Jeg kan altså ikke huske det meste af det efter så lang tid, men det første sted det skete var da Sidous er i kontakt med Handelsføderationen i starten. Der blev "Strange that you are more afraid of the Jedi than of me" cuttet.

    Det undre mig utroligt meget, at ingen af jer andre har set det....
    Men i det mindste kan i nu se TPM uden at have en konstant fornemmelse af at der mangler noget. :)
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Denne post er ikke alt hvad der står i den. den er en af to ting.


    1:
    Kære Lilu.

    Din tilstand er meget bekymrende, så jeg har taget kontakt til rette autoriter. De er hos dig snart. Du skal ikke blive bange, de er flinke mennesker og de vil bare hjælpe dig.

    Venligst Coras


    2:
    Det er meget underligt, Lilu. Måske har du læst så mange spoliere at du i dit hovede har sammenstykket en komplet film, og så overbevist dig selv om at du har set den i biografen.
    Eller også er du psykisk forbundet med George Lucas. ;)


    Nu har i læst begge muligheder, og er i stand til at vælge den post der passer jeres person bedst. Hav det godt, venner. :)
     
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg vælger nr 1
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    øøøhh, du foruroliger mig mere og mere Lilu -

    Jeg tror mest på Coras forklaring #2.
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    En eller anden burde starte en Poll! :D
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Er der en der har manuskribtet liggene et sted så de ka tjække?

    ...Jeg ku i princippet godt selv, men jeg har ikke fået min kaffe endnu såeh ;)
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Dobble post...
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror desværre ikke at det vil hjælpe at kigge i manuskriptet - der er mange ting som bliver anderledes når man først har klippet filmen sammen - f.eks AOTC manuset indeholder alle de fraklippede scener såsom mødet med Padmés familie, Obi-wan der bliver angrebet af et dyr på en klippeafsats før arena scenen osv.

    Men der er vel heller ikke rigtig mere at sige i denne sag vel? Vi ved alle hvad vi har set i bio'en, og tror næppe at Lilu har været så superheldig at se en udvidet version i en dansk biograf flere måneder efter premieren i USA.

    Hvorfor skulle GL klippe filmen om med 9 minutter extra for at sende den i en enkelt dansk biograf? Specielt når filmen var anderledes i resten af de danske biografer, for ikke at tale om i verdenen. Og så har de klippet dem ud igen til vhs'en og puttet dem på Dvd'en igen? - no way.

    TFN må være autoriteterne på dette felt og der har aldrig stået nogetsomhelst om en længere bioversion end den vi alle har set. Hvis det havde været tilfældet, så må man have kunnet finde det her.

    så stop nu...
     
Thread Status:
Not open for further replies.