main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

bananenrepubliek

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by CLONE_COMMANDER, Nov 2, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Theo van gogh vermoord.....whos next?! kutland
     
  2. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
  3. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Bizar
     
  4. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Was t niet met hem eens en vond het geen fijne man. Maar dit had hij niet verdiend.
     
  5. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Same here, Bane.

    Mag ik mij nu nog even uitlaten over de Marrokaanse hangjongeren. Een Chinees gezin dat hier al 8 jaar woont en perfect Nederlands spreekt (beter dan ik), hier een heel erg druk restaurant heeft etc, word het land uitgeschopt.
    Terwijl die Marrokaanse rot jongeren die niks doen en alleen maar andere mensen lastig vallen mogen blijven en krijgen een clubhuis.
    En als ik dit zeg, ben ik racistisch.

    Hoe messed up is dit land eigenlijk?

    Alweer een reden om hier weg te gaan.
     
  6. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    En hen de boel laten overnemen zeker ?
     
  7. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Tja PW dat is een beetje het Nederlandse "stel een verkeerd voorbeeld" beleid.

    Overigens heb ik het idee dat dat soort uitlatingen al twee, drie jaar niet meer als racistisch worden beschouwd.
     
  8. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Helemaal eens met Pelly-Welly.
    Wat een achterlijk land is dit... :(
     
  9. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik ga denk ik ook maar overal ruiten ingooien, krijgen wij ook een clubhuis. Zo gaat het toch?
     
  10. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    nog effe wat fietsen stelen, lekker luid praten op rustige plekken, en overal schijt aan hebben, en je bent klaar om te gaan [face_plain]
     
  11. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja dan gaan we met zijn allen naar Marokko verhuizen...
     
  12. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    In Marokko moet ik me wel aanpassen. Waarom zijn wij zulke softies?
     
  13. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Uh nee, wij zijn TOLERANT. Tolerant betekent hier dat je over je heen moet laten lopen, en dat de eerste beste allochtoon zomaar iedereen mag neerschieten.

    Ik hoorde op het nieuws dat iemand zei "Dit is een daad van een Marrokaan, niet van Marrokanen."
    Come on, ik weet zeker dat er n hoop Islamieten zijn die achter deze daad staan.
    Nederlanders zijn toch niet meer dan "een zak stront" voor Marrokanen (sorry; ik mag niet discrimineren, voor Turken waarschijnlijk ook), en de hele westerse cultuur is verwerpelijk...maar ze pakken wel ons geld aan. En zich maar afvragen waarom zoveel Nederlanders een hekel aan ze hebben.
    Ik ben zeker geen racist, maar de volgende keer (t liefst nu meteen eigenlijk) dat een allochtoon zoiets flikt, gooien ze hem en zn hele familie er maar uit.

    Ah...The Force.Net: you daily dose of rant!
     
  14. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Blijkbaar is het daar in Nederland nog erger dan hier in België ...
     
  15. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik ben het eigenlijk met je eens, Fireman. Hoewel ik weet dat er ook echt wel aardige Marokkanen zijn, zitten er echt een hoop gevaarlijke idioten tussen. Deze moordenaar gaat nu naar het Pieter Baan centrum en dan zal er wel iets van "hij is een beetje in de war DUS niet zo'n erge straf" uitkomen. Zo gaat het hier.
    Zo iemand moet je ophangen, en zijn familie en al die andere gevaarlijke idioten gooi je het land maar uit. Maar dat is discriminatie. Kennelijk. Misschien had Pim Fortuyn rare ideeen (artikel 1 vd grondwet schrappen is ziek), maar hij had ook echt goede ideeen...ik was het zeker niet met hem eens, maar op bepaalde punten echt wel. Maar hij was een racist? Marokkanen (en Turken en weet ik veel wat) discrimineren net zo goed en misschien wel meer.
    Het moet nu verdomme een keer afgelopen zijn, JP heeft het altijd over de normen en waarden, maar die zijn er helemaal niet. Wanneer gaat dit kabinet eens iets doen?

    Van Aartsen van de VVD had gelijk. Zeg ik niet graag, maar het is wel zo.
     
  16. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    P-W, zullen we samen een protestmars gaan houden in Den Haag? Could be fun! :D
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hebben we gelijk weer een meeting... Ik had graag nog wat aan deze discussie toegevoegd, maar ik moet nu werken. Ciao!
     
  18. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ja hoor Fireman, met zn 2en met zo'n groot spandoek ;)

    Oeps. Nu doe ik zelf wat heel veel mensen doen: de luie reet niet van de stoel halen en denken "t zal wel goed komen". OK, dat denk ik dan niet.
     
  19. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Op mijn luie reet zitten?
    Ten eerste: wat had ik er zelf aan kunnen doen dat een radicale Moslimextremist een moordaanslag pleegt?
    Ten tweede: ik denk dat ik de enige Nederlander ben, maar ik heb zelden overlast gehad van allochtonen... (En kom nu alsjeblieft niet aanzetten met het feit dat ik op Texel woon, want ik heb wel degelijk een paar jaren in de Randstad (nota bene tussen allochtonen) gewoond.)of misschien leg ik in mijn hoofd het onderscheid anders: Tuig en normale mensen, losstaand van de nationaliteit.

    Dit maakt mij allemaal niet echt gemotiveerd om direct aanstalten te maken om "iets" (ja wat dan!?) te doen tegen de islamitische allochtonen in Nederland. Waarom zou ik ook?
     
  20. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Pepijn, nationaliteit maakt mij niks uit. Ik zelf heb ook weinig last van allochtonen gehad, maar het is wel heeeeel toevallig dat als er iemand wordt neergeschoten er (bijna) altijd weer Moslims bij betrokken zijn...dat zegt ook wel wat denk ik...
     
  21. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    dat "op luie reet zitten" was niet voor jou bedoeld (je voelt je kennelijk aangesproken? o_O), maar voor mezelf, misschien is het wel een keertje goed in een demonstratie mee te lopen en de regering eens aan te sporen nu eindelijk eens iets te gaan doen. :)
     
  22. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    moet je toch weer een treinkaartje kopen :p
    of ga je met je broer :D
     
  23. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
  24. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    in 2010 word de derde wereldoorlog voorspelt btw (westerse landen vs islam)

    en btw het stond ook al in de bijbel(niet dat ik die lees maar dit is een bekende zin) 'Als de volkeren zich gaan mengen is het einde van de wereld nabij '
     
  25. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Dan krijgen we een nieuw soort Babylon ...
     
Thread Status:
Not open for further replies.