main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

bananenrepubliek

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by CLONE_COMMANDER, Nov 2, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Shut up, Dave. *bitchslap*

    Hmmm. Ik denk dat men bij de volgende verkiezingen misschien eindelijk eens zo slim is om wat meer rechts te stemmen...
     
  2. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Hier in de VS hebben Vreemdelingen respect voor iedereen, zeker de jongeren. Hier is dat gewoon ongehoord, dat word niet toegelaten. Sure wij hebben ook bendes en organised crime, maar bij jullie heb je echt overall van die ettertjes die niets of niemand respecteren, en gewoon hun zin doen, mensen lastig vallen.

    Europa heefd een messed up immigraty beleid. Ze bleiven maar binnen pakken, terwijl er meer en meer werkloosheid opduikt... wat hier ook ietswat het gevat in het zuiden, aleen zonder de sociale problemen.

    Was in totaal een jaar of 3/4 in de Benelux, studies included, en heb maar liefs 5 keer geen keuze gehad om enkele klootzakken kort en klein te kloppen omdat ze problemen zochten voor absoluut geen reden, twee keer Albanezen, drie keer Morrocan. [face_plain] En ik HAAT geweld, dus dat zegt genoeg.
     
  3. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Het is vooral Nederland dat zo'n messed up beleid heeft: de bek vol over normen en waarden, maar niet die groepen (ze weten wie het zijn!!) het land uit schoppen. Oprotten, ga maar in je eigen land rotzooi schoppen.
     
  4. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    meej eens en dit komt eigenlijk een beetje door onze grootouders (met gastarbeiders en al die zooi > let maar niet op mij hoor ik was nooit zo goed in geschiedenis :p )
     
  5. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Eerste tekenen van foute haat: islamitische basisschool in Eindhoven (meen ik) is opgeblazen. Dat gaat veel te ver. Ook zijn er moskeeen in brand gestoken. Dat gaat al minder ver (niet dat ik daar voor ben, maar een basisschool met kleine kinderen opblazen is nog veel fouter, het gebeurde overigens 's nachts)
     
  6. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    de hell staat op het punt van uitbreken dus , de moord op theo was voor nederland denk ik de druppel die de emmer liet overlopen
     
  7. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik vrees van wel. Nu heeft de islamitische gemeenschap besloten zelf de moskeeen te bewaken. Nu nemen we dus het heft in eigen handen. Krijgen we hier dan Amerikaanse toestanden? Iedereen bewapend?
     
  8. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Yep, druppel die de emmer deed overlopen. Als Pim Fortuin's moordenaar een moslim had geweest, had de stront al veel eerder de fan geraakt.
     
  9. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    had de stront al veel eerder de fan geraakt

    Subtiel
     
  10. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    *Krijgen we hier dan Amerikaanse toestanden? Iedereen bewapend?*


    ik denk het wel , maar in de vs is het echt idioot > bijvoorbeeld kogels kopen bij de kapper een gratis geweer bij het openen van een bankrekening(ik heb het in een documantaire gezien dus weet niet of het waar is)
     
  11. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Ja, dat gebeurt inderdaad, maar we spreken hier over de redneck buurten, en zelfs daar zijn de percentages ietswat verassend klein. Gun control is een groot probleem hier. Spijtig genoeg word heel de VS wel nogal snel gecagoriseerd onder die hoop cowboys die in midden-america woont, terwijl er een hele hoop more liberated and modern Amerikanen er erg tegen zijn.

    Zei zijn ook the ones die verantwoordelijk zijn voor Bush's re-election. [face_plain]
     
  12. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    de islam gemeenschap heeft gereageerd op de aanslagen op islamtitiche moskees , scholen enz > Ze zeiden dat het nederlandse volk zou boeten als dit weer gebeurd.
     
  13. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    Welcome to the human race...
     
  14. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Vandaag en gister opnieuw moskeeën, kerken en islamitische scholen in brand gestoken en beklad. Er komen ook in het hele land op verschillende plaatsen bommeldingen binnen en op het moment is er nog steeds een grote anti-terreuractie in Den Haag bezig waarbij al geschoten en met een handgranaat gegooid is. Het gaat steeds meer op een bugeroorlog lijken [face_plain]
     
  15. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Hier het resultaat van vele jaren te tolerant zijn.
     
  16. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Het moest er ooit eens van komen natuurlijk ...
    Ik ben eens benieuwd hoe lang ze het hier in België nog gaan volhouden.
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hoppa! De vlam in de pan! Een moord en Nederland draait zich 180 graden in de rondte om tot een of andere straatterreur-staat. Basisscholen in de hens! Kerken beklad!

    Nou ja Balkenende en de zijnen hoeven zich voorlopig niet te vervelen....

    Overigens denk ik dat die voorspelling van de Derde Wereldoorlog niet klopt. Een oorlog wordt tussen naties bevochten. Niet tussen een religie en een verzameling landen. Hooguit krijgen we een toename van terroristische aanslagen...

    En "vermenging van volkeren" heeft zich ook veel eerder plaatsgevonden dan deze eeuw. Denk eens aan de dekolonisatie en de slavenhandel in de 16e eeuw?
     
  18. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Basisscholen in brand steken en het white power teken ergens op kladden, stoer hoor....
     
  19. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Het blijkt dus maar weer dat ook echt ALLES kan en mag in Nederland. [face_plain] :(
     
  20. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    In principe KAN alles wat je wilt doen, maar er zijn altijd consequenties. Alleen worden die in bepaalde landen wat minder doorgevoerd. Nederland is een van die bepaalde landen.
     
  21. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    ach ja , ik denk dat het over een paar jaar weer ergens oorlog is (misschien wel hier),cker nu bush herkozen is.
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik denk dat het niet echt uitmaakt of Bush wel of niet is herkozen. Hier lijkt me wel erg stug overigens. We blijven Nederlanders tenslotte, en gelukkig zijn er altijd nog mensen die wel 1 samenleving willen houden ipv een uit de klauwen gelopen politiestaat.
     
  23. Jango_The_Badass

    Jango_The_Badass Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 17, 2004
    tja maar hoeveel van die mensen zijn er nog nu bijvoorbeeld alles in de fik word gestoken en overal recistische tekens op worden beklad , je zou dan tog denken dat meer dan de helft van de bevolking haat heeft tegen buitenlanders
     
  24. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Omdat een paar Neonazi's een basisschool in de brand steken denk ik dat meer dan de helft van de Nederlanders een hekel heeft aan alle buitenlanders!?

    Dat vind ik wel een beetje heel erg kort door de bocht. Maar goed ik ben met je eens dat de hoeveelheid Nederlanders die negatief denkt over Islamieten (overigens vallen daar de Indonesiers ook onder en daar hoor ik niemand over) ernstig is toegenomen.

    Toch bestaat volgens mij het merendeel van de bevolking nog altijd uit mensen die samen nog een samenleving willen hebben. Maar omdat je de laatste tijd alleen nog maar nieuws hoort over Moslim-extremisme en White Power, verliezen een aantal mensen dat nog wel eens uit het oog, geloof ik.
     
Thread Status:
Not open for further replies.