main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Bilder från SW träffen 2002; Effes, Ironfists Nekos foton

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Effe, Jun 29, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    Att påstå något annat (än att jag är en bra fotograf) skulle vara en förruämpning.

    Att det sedan finns folk som är blinda och inte kan se skillnad på piss och Jangofett är bara för djävligt. Vem det var som inte såg skillnaden tänker jag vara osagt för att inte såra personen i fråga.
    Snällt Aleia va, att jag aldrig sa att det var du :)
     
  2. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
  3. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Ja Jango Fett är ju så likt när man pissar. Hehe men bra fotograf det är du EFFE !!!
     
  4. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    *S* Eller så är det så att personen som inte nämns (där klarade du dig igen Aleia) har väldigt livlig fantasi... Då menar jag VÄLDIGT livlig fantasi... :)
     
  5. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Idag har jag fått mina bilder!!! Jag kanske kan lämna dem till emilsson och se om hon kan scanna, jag har inte tillgång till scanner.
     
  6. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Okej Obi-Anne !!!

    Jag längtar redans till man kan få se bilderna :)
     
  7. tsifnori

    tsifnori Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jun 2, 2002
    Jag ska kolla om mina foton är framkallade idag, isf lär jag scanna in dom de närmsta dagarna så ni får njuta av dom. Jag återkommer.

    EDIT: Jag var minsann duktig och scannade in alla foton direkt när jag kom hem idag. *CLICK*
     
  8. Effe

    Effe Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 8, 2002
    gôtt.

    Coola bilder alltså kan inte resterande folk med kamera framkalla bilderna och dela med sig :)
     
  9. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Mina bilder kommer så fort jag får tillgång till en scanner.
     
  10. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Snygga bilder ironfist. Härligt att se !!!
    Nu väntar man bara på Obi-Annes och Emilssons :) !!!
     
  11. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    ...och mina, bara jag kan nosa rätt på en scanner.

    iron, gillar den här. Jag vinner, helt klart. :D
     
  12. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Hehehe, gillar bilden på mig och Wishnud!

    Hmm, var det jag som tog bilden på er i radiobilarna? Isåfall blev den mycket bättre än den jag tog med min kamera, den är bara suddich och så ser man imperieloggan.
     
  13. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Läckra bilder, fist :)

    Jag gillade också bilden på dig och wishnud, OA. Den är så... lycklig!
     
  14. Lady__Vader

    Lady__Vader Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Underbara bilder, fisten!

    Kul att du fångade Anakin och Padmé, eller jag menar Obi Anne och Wishnud när de är "somewhat" allvarliga, för de gapskrattade ju nästan hela tiden. :)

    Jo, skulle de föreställa Anakin och Padmé i gröngräset? Jag vet ju inte vad ni tänkt er, men jag har i alla fall uppfattat det så.

    (annars kan jag bara komma på Padmé och sonen Luke, men jag tyckte att det var roligare med Ani)

    Och på Ironfists "våldtäktsbild" ser man ju också Emilsson, för hon var ju dold på Effes foto. Var jag den enda som faktiskt pussade honom? Ni andra tjejer? Är ni blyga, eller? :D
     
  15. tsifnori

    tsifnori Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jun 2, 2002
    "iron, gillar den här. Jag vinner, helt klart"

    Lynx: Imperiet dominerar och kommer för alltid att dominera galaxen, eller hur Lady Vader?

    "Hmm, var det jag som tog bilden på er i radiobilarna? ... den är bara suddich och så ser man imperieloggan."

    OA det var väl inte många som var tillräckligt dumma att ta med sig kamera in på Radiobilarna :) .. Jag fick ju hjälp med min kamera förstås, tror det var snälla Gaskin som hjälpte mig (jag är snurrig för övrigt..)

    "Var jag den enda som faktiskt pussade honom? Ni andra tjejer? Är ni blyga, eller?"

    Lady Vader: Jag hade hjälm... kunde göra vad jag ville i hjälmen...

    Jag tror inte dom andra tjejerna vågade kyssa en latexmask...

    Lars Muul, Vader Darth: Kul att ni gilar fotona.


     
  16. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Underbart att se, man får varma goa flashbacks i hela kroppen!

    kan knappt bärga mig till nästa sommar :D
     
  17. Gaskin

    Gaskin Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 21, 2002
    "Jag fick ju hjälp med min kamera förstås, tror det var snälla Gaskin som hjälpte mig"


    Njae, jag har inget direkt minne av att jag "tog hand" om nån kamera... Men det är hursomhelst en rätt fräck bild (radiobilsbilden alltså)! Ser också att den berömda soppåsen fick vara med på ett hörn. :D
     
  18. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag vet att jag hade hand om några kameror i radiobilarna, men jag är inte riktigt säker på vilkas.
     
  19. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Du hade min kamera iallafall, OA. Har fortfarande ETT ynka kort kvar att knäppa. Det blir aldrig av...
     
  20. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Ok är Obi-Anne så seg på att ta bilder ?
    Tyckte jag hörde hon sa det att hon inte ofta tog bilder. Men du Obi-Anne det finns alltid något att fota eller ???

    Jag diggar den flesta bilderna de är suveräna. :D

    Jedi-W: Mmm jag får oxå härliga flashbacks hoppas vi kan göra om det någon gång hade varit trevligt. :cool:

    Hmm nu väntar man visst bara på JediLynx, Emilsson och Obi-Anne när deras bilder kommer upp, för det gör dem väl ? ?[face_plain]
     
  21. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    sitter i pausrummet på jobbet nu. :) har 1.5h rast o ingen irc... nåt vajsing med datorn här så det finns ingen startmeny... allt nerstängt typ...... :(

    jonas har skickat iväg sin filmrulle idag (borde han ha gjort för en vecka sen!). beräknar få en uppsättning kort att scanna om ca 1 vecka. förhoppningsvis finns de till allmän beskådan slutet av nästa vecka.
    jag återkommer med url senare. :)

    /Neko
    (som vill ut på irc............)
     
  22. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag ska försöka få upp mina bilder så fort som möjligt. Det hänger som sagt på tillgång av scanner och även på när jag får min nya dator. Det sistnämna drar ut på tiden.
     
  23. J_a_w_a

    J_a_w_a Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Snygga bilder Iron! :)

    Dräkterna var coolare när man såg dom närmare...visste t ex inte att Lynx hade såna där saker vid benet...(dom silvriga sakerna i svart bälte runt benet) Riktigt snygga dräkter!

    Sedan hoppas jag att man kan göra om det nästa år eller nåt...:)
     
  24. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jawa: Ja Lynx dräkt var snygg, men dem missilerna är en försvunnen eller ? Haha tur att man inte fick den i huvet, lär ha fått rejält ont i alla fall :D

    Emilsson: Ser fram emot bilderna.

    Neko: Tycker synd om dig att du inte får igång ircen. :( Då kan jag ju inte snacka med dig :( Ser fram emot dina bilder oxå! :)
     
  25. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    Vader_Darth: hemma funkar ircen utmärket för tillfället som du märket. :)

    jag hoppas verkligen jonas kommer ner med bilderna så fort han fått hem dem!!

    /Neko
    (som för en gångs skull är glad åt modemet :) )
     
Thread Status:
Not open for further replies.