biljetter till AOTC

Discussion in 'Sweden' started by Obi Anne, Jan 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lars_Muul Chosen One

star 6
    Men! Är det ingen utom jag som ska Palladium-köa från torsdag kväll?

EDIT: Svar nummer 400! Yay! :D
  2. Zaphod Beeblebrox Jedi Master

star 4
    Aprentize och ett gäng till ska väl köa där ett par dagar har jag hört.

Det blir nog däremot lite ensamt borta vid BioPalatset.
    Det verkar som om det bara blir jag där. :(
  3. emilsson Force Ghost

star 6
    Jag har en fråga riktad till de som köar i Stockholm. Vi bör nog vara medvetna om att det kommer vara väldigt mycket folk vid Rigoletto kanske redan på fredagen. Om vi vill ha riktigt bra biljetter (vilket för mig är det viktigaste) så kanske vi ska fundera över att köa vid en biografer som inte ligger i centrum? Jag har pratat med Vader i telefon (FFS medlemmen Vader alltså) och han menar att utifrån de erfarenheter han har av köande så är Täby ett bra ställe. Därifrån kan man ju köpa biljetter till Rigoletto.

Det tål att tänkas på :).
  4. wishnud Force Ghost

star 4
    Jag har pratat med Vader i telefon (FFS medlemmen Vader alltså) och han menar att utifrån de erfarenheter han har av köande så är Täby ett bra ställe. Därifrån kan man ju köpa biljetter till Rigoletto:

Täby ligger jättenära mig :)

Men att man kan köpa biljetter till rigoletto därifrån visste jag inte. Jag är helt klart på Täby.
  5. emilsson Force Ghost

star 6
    Det var från Täby som QQ och Vader köpte LOTR-biljetterna. Han trodde att om vi köar i Täby så räcker det om vi kommer dit på lördagen. Det tilltalar mig eftersom jag har skolan att tänka på.
  6. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Jag har hittat en till som vill ga pa premiaren med mig. :) Nu behover jag bara hitta hur man ska fix biljetter, som sagt jag ar inte saker pa att jag vill ligga ute ensam nagra natter i Stab City. (den andra vill namligen inte koa utan litar pa att jag fixar biljetterna)
  7. Lars_Muul Chosen One

star 6
    OA: Du är i London va? Har du kollat Englandsavdelningen här, ifall de planerar nåt?

Zaphod: Vi får väl hälsa på varann framåt småtimmarna :)
  8. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Nej, jag ar pa Irland, och det ar ingeting pa gang har, jag ar dessutom totalt ensam i narheten av Limerick.
  9. Lars_Muul Chosen One

star 6
    Inget på gång?! Det var som....

Men då kanske du inte behöver köa så värst länge för att få schyssta platser.
  10. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Jag tänker nog köa vid Rigoletto iallafall, just på grund av att det kommer vara mest folk där. :)
  11. emilsson Force Ghost

star 6
    Ska vi köa vid Rigoletto bör vi vara där redan på fredagen, kanske ännu tidigare.
  12. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Jag planerar att fara upp på fredagen. Tidigare än så har jag nog inte tid med.
  13. emilsson Force Ghost

star 6
    Jag kan komma till Stockholm redan på torsdag kväll. Men jag kan misstänka att flera kan först komma på fredagen. Så kanske ska vi bestämma att vi ses på fredag eftermiddag?

Då kan vi ju också se hur mycket folk det är vid Rigoletto och då ta ställning om det är värt att köa där eller fara till Täby. :)
  14. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Sant. Det låter som en plan.
  15. emilsson Force Ghost

star 6
    Nu minns jag en annan sak. Vader sa att i Solna så var det lite folk vid bion för att köpa LOTR. Det går snabbare att ta sig dit än till Täby så det kan också vara ett alternativ. Nåja, det bestämmer vi då.
  16. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Jag tror att jag lämnar de besluten till de som känner Stockholm... ;)
  17. wishnud Force Ghost

star 4
    Solna.. Täby?

Jag har hört det där förut någon gång.

Men överlåt ansvaret åt dom äldre som har mera förstånd och vetskap om stockholm än mig!
  18. Lars_Muul Chosen One

star 6
    Nu till något högst intressant och av största vikt:

Jag har hört om folk som fick LOTR-biljetter till första visningen genom att boka på internet(jag vet att det är sant), så frågan är: Kommer vi köa i onödan?
  19. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Kan man inte ringa och fråga SF?
  20. wishnud Force Ghost

star 4
    Jag kände två personer som bokade över nätet.

Men dom fick platser på biografen PARK. Jag har aldrig besökt den men, det känns som att rigoletto är saftigare.
  21. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
  22. wishnud Force Ghost

star 4
  23. Aprentize Jedi Master

star 4
    ja jag vet så släpptes biljetterna till LOTR klockan 0800 på biograferna, alltså på plats. telefon och internet bokningen av biljetterna släpptes inte förrän 1300 samma dag. eller nått sånt. men rent teoretiskt om de finns biljetter kvar då så går de ju. men de e ju inte troligt.
  24. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    De har tydligen borjat slappa en del biljetter pa Irland nu, men inte biografen jag ska ga pa.
  25. wishnud Force Ghost

star 4
    Men om man snackar BRA platser så är det inte aktuellt att köpa biljetterna på det lama sättet.
Thread Status:
Not open for further replies.