main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Boråsare

Discussion in 'Archive: Sweden' started by AnikaAnakin, Apr 3, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnikaAnakin

    AnikaAnakin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jun 4, 2003
    Jag undrar om det finns några Boråsare här bland medlemmarna? Och om ni i så fall planerar att köa utanför Biostaden.
     
  2. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Annars får du gärna komma ner till Göteborg om du vill köa med andra FFS:are.
     
  3. AnikaAnakin

    AnikaAnakin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jun 4, 2003
    Jag funderar faktiskt på det. Gillar inte Biostaden i borås och försöker bojkotta den. Funderar på att se filmen i Gbg istället.
     
  4. Oceanborn

    Oceanborn Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 5, 2005
    Tjena alla boråsare!!!!
    jag tänker iallafall köa hos 2001. det e inget fel på den biostaden.
     
  5. AnikaAnakin

    AnikaAnakin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jun 4, 2003
    Härligt, Oceanborn. :)Jag vet fler än mig som kommer köa också. Har många SW fans på jobbet, och träffar massor SW fans via jobbet också (jobbar på Videomix). det är bara det att jag tycker 2001 inte kan sitt jobb. Maskinisterna repar i regel filmerna under premiärkvällen så vill man se en bra kopia gäller det att kunna gå på första visningen. Suck.
     
  6. Railok_

    Railok_ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 1, 2005
    Hejsan, Kul att det finns Boråsare som tänker gå, Är det Midnattspremiären som gäller eller?
    i alla fall, Vi kan få dit 4 medlemmar från Samlastarwars.nu plus att Jimpo(Från Cinemareplicas) Kommer utklädd till Stormtrooper. We Maybe Young, but We love Star Wars.
     
  7. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Hoppas JImbo fått ordning på sin hjälm då så han slipper låna min (som han gjorde på "Vi i femman") :p
     
  8. Railok_

    Railok_ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 1, 2005
    Det får vi hoppas :p
     
  9. AnikaAnakin

    AnikaAnakin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jun 4, 2003
    Folk började köa vid elva tiden i morses. Jag kan tyvärr inte ställa mig förrän någon gång imorgon. Vet dock inte när. Lite surt att Borås släpper biljetterna senare än övriga städer. :(
     
  10. Dragonmind

    Dragonmind Jedi Youngling

    Registered:
    May 18, 2005
    Hej!
    Hur gick det med köandet i regnet? Det kan inte varit kul att stå där, men det måste kännts härligt när ni kom fram så långt att ni kom under tak :)

    Själv bokar jag biljetter, men å andra sidan sparar jag mitt biobesök till senare (ej premiären alltså). För då har jag större chans på bra platser (har erfarenhet)

     
Thread Status:
Not open for further replies.