main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

CELEBRATION 3 !!!!!

Discussion in 'Archive: Norway' started by Carlim_Sakoo, Jan 6, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carlim_Sakoo

    Carlim_Sakoo Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Halla folkens!

    Som jeg har sagt her en gang tidligere, har jeg planer om å dra til Indianapolis i april for Star Wars Celebration 3. Nå har det seg sånn at han jeg skulle dra sammen med, ikke har mulighet til å være med allikevel.. Siden dette er en tur jeg helst vil ta sammen med en annen eller flere norske sw-fans, lurer jeg på om noen andre har tenkt seg dit? Jeg har allerede reservert rom på Hilton Embassy Suites Hotel. SÅ jeg har plass til en der så lenge du har 5000 kr:)

    Hadde vært gøy å få med noen flere folk. Dette er siste sjanse for noe slikt!! SISTE SJANSE FOLKENS!!

    SISTE FILM..... :( bu-hu...

    May The Force Be With You....
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Det kommer iallafall att vara svenskar där. :)
     
  3. Carlim_Sakoo

    Carlim_Sakoo Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Vel vel, reisen min er avlyst.. Mest av økonomiske grunner, men også at jeg måtte ha dratt alene og det frister lite egentlig.. Blir jo fort litt dyrere og tungvint å dra alene på en måte.. Får bare håpe det kan bli mulighet for noe lignende en annen gang og at kanskje det blir litt liv på forumet her i tillegg:) hehe.. Utrolig kjipt å måtte avlyse etter å ha gledet meg i 9 måneder.. Jaja, sånn er livet...

    Får glede meg til filmen og heller bestille meg masse sw-merchandise istedenfor å kjøpe det der borte.. :)

    May The Force Be With You all... Og svensker : KOS DERE!! Skulle gjerne vært der..
    :(
    :(
     
Thread Status:
Not open for further replies.