Co bybylo gdyby SW nie bylo!!!

Discussion in 'Poland' started by Jag__Fel, Feb 15, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Fizyk jak sie z tym czujesz, ze jestes starszy??? :D Ja bym sie czu strasznie :_| Jak sie jest srarym to prochno sie z ciebie sypie!!! ;)

    Handzik czekaj ja cie jeszcze kiedys dopadne!!! I nawet <poduszka z Pikachu> ci nie pomoze!!! Bo ja na swojej bede mial SSD-Smialego!!! :D [face_devil] Zobaczymy kto bedzie gora wtedy [face_devil]
  2. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Jak ja sie czuje? Normalnie ;) Jak wasz rowiesnik :p 40 dni w ta, czy w tamta robi roznice tylko na przelomie roku, a nie w trakcie :p ;)
  3. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Cieszy mnie to bardzo!!! ;)
    Kolejka moc dla ciebie Fizyk!!! :D
    Ktos jeszcze chetny ??!! :D
  4. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    nie bede sie dolaczal do konfliktu wiekowego bo zrobicie ze mnie gowniarza [face_plain]

    W kazdym razie jesli chodzi o moja wypowiedz na TEMAT tego topica to mi nie chodzilo o to ze przed SW nie bylo dobrych filmow SF, tylko chodzilo mi o to ze SW przyciagnelo do SF wiele ludzi i mialo wplyw na rozprzestrzenienie sie tego gatunku.
  5. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Thon i wiesz co uwazam,ze masz racje i to calkowita!!! ;)
    Z tym wyjatkiem, ze gdyby nie SW nicby nie bylo!!! [face_devil]
  6. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    A moze byloby cos innego? jakies WS naprzyklad?
  7. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Bo ja wiem i niby o czym te WS mialoby opowiadac??? ?[face_plain]
  8. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    ej przeciez bylo wczesniej WS :p.. co wy?
    Fani a nie wiecie ze przed zdarzeniami opisanymi w OT byly Wojny Sithow? :D
  9. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Ale my nie mamy na mysli przed tyllko zamiast SW!!! To troche roznica :p
  10. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    No jak to... WS - Wars of the Stars :D czyli Wojny Gwiezdne :D :p ;)
  11. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    Fizyk nie smiej sie, moja mama tak na SW na serio mowi. Kiedys bylam z nia w ksiegarni i myslalam ze padne jak uslyszalam ze pyta sprzedawce o ksiazki z serii Wojna Gwiazd [face_plain] :p
  12. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Hmm oj nie przejmuj sie!!! Ja bylem raz kolezanka w empiku i ona spytala czy jest "Wojna wsrod Gwiaz"!!! Hmm i wiecie, ze mi przyniosla ksiazke o tkakim tytule!!! Ale sie wtedy z niej smialem :D :D :D
    Ubaw po pachy!!! [face_laugh]
  13. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Ja sie nie smieje, w wielu filmach jak jest wspomniane SW czytaja polscy lektorzy Wojny Gwiezdne :p Nawet na Moim VHS z tryogia, we wstepie, gdzie opowiadaja o zmianach zdaje sie, ze lektor tez tak czyta [face_plain]
  14. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    ja wiedzialem co wy mieliscie na mysli z tym WS to chyba bylo oczywiste.. ja tylko napisalem dla jaj z tymi wojnami sithow :p

    Poza tym (tak z innej beczki) czy nie byl kiedys taki film War Games?? :p Taki staroc.. pozniej z tego co pamietam byla gra :D.. Ah jak ja pamietam jak to sie w ta gre gralo... to byla strategia w 3D jedna z pierwszych i chyba dla mnie najlepsza. Zajebista... pamietam jak jeszcze z kumplem siedzielismy przy niej ja mialem myszke a on klawiature :p...

    Zapytacie czemu tak?
    Odpowiedz: Bo ja myszka tam kierowalem tymi wojskami a on na klawiaturze wpisywal cheaty :p... ech co to byly za czasy :D
  15. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    War Games... film chyba pamietam ale gry nie za bardzo.
  16. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    AAAAAAAA film mam nawet gdzies na VHS!!! :D Jak bylem mlodsz to ogladalem non stop!!! Film bodajrze opowiadu o gsciu ktory zamawia gre a to gra jakims cudem podlancza sie pod komputer NORA-du!!! I takie jaja tam wychodza ogolem film bardzo fajny :D A gre chyba gdzies mam ;) Klasyk :p
  17. Alassea Jedi Master

    Member Since:
    Aug 2, 2003
    star 4
    Tak sobie mysle, ze gdyby nie bylo SW, to i tak mielibysmy o czym gadac. :p
    Przeciez zawsze zostaloby jeszcze piwo. Co by bylo gdyby i tego nie bylo? hm... Koniec swiata!
  18. ceta Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 30, 2003
    star 1
    gdyby nie bylo SW
    to minela by mnie jedna wspaniala rzecz w zyciu
    -pasja- [nie ta Gibsona co do kina wchodzi!! :p ] tylko minela by mnie moja Sw pasja
    a moze mialabym inna ...
    no nigdy sie nie dowiem ,cale szczescie eh ;)
  19. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Hmm wlasnie dzieki bogu,ale jednak...

    Ja ostatnio mialem sen!!! Konkretnie dzis w nocy :p A bylo to tak jestem na zjezdzie fanow SW!!! Jestem tam i wchodze do jakiegos sklepu z rzeczami z SW a przynajmniej mi sie tak wydaje!!! Pytam goscia czy mozna polatac w symulatorze X-winga!!! A on na mnie i mowi, ze nie ma czegos takiego!!! Ja patrze po polkach gdzie wczesniej byly gadzety z Sw a tam pustki nic do kola!!! Wychodze z tego sklepu i ide poszukac kogos ze zjazdu!!! Okazuje sie ze zjadu nie ma i nie bedzie nie ma SW!!! Wszyscy patrza sie na mnie jak na dziwaka!!! I sie budze...

    Jakie ja mam stresy to nie pytajcie :(
  20. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Ja powiem tak, gdyby nie bylo SW, to by dzisiaj LotR dostal Oscara, za Golluma z balonow :p
  21. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    dokladnie.. albo wogole by ni dostal a Jackson juz by chyba wogole zarosl...

    EDIT: a Natalie Portman nie bylaby taka slawna i prosciej byloby ja wyrwac ;)...
  22. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Wprosze mi nie przypominac o OSKARACH!!! :( :( :( Porazka na calej linii... :( :(
  23. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    Meh, wrzucam topic do gory bo juz sporo innych fajnych jest zablokowane a ten jest smiechowy i chce go uratowac :p :D
  24. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    DObra wracajac do pytania Jagusia z samego poczatku tego topica.

    A wiec tak, gdyby nie bylo SW, nie byloby mnie, nie byloby ciebie, nie byloby nikogo tutaj... wszyscy siedzielibysmy teraz gdzies i jedyne co robili to korzystali z naszego jedynego nalogu - piwa. A tak mamy dwa nalogi wiec jakos utrzymujemy rownowage ;)
  25. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Hmm... w ostatnim czasie zauwazylem jedna pozytywna rzecz, jaka by byla, gdyby SW nie bylo, a mianowicie nie byloby PAJ :D :D :D :D
Thread Status:
Not open for further replies.