main
side
curve
  1. Welcome to the new boards! Details here!

Co dzisaj odkrylam...

Discussion in 'Poland' started by handzik, Oct 27, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damarcus

    Damarcus Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 7, 2003
    Cze?æ jestem Damarcus i jestem alkoholikiem i po piatku podjolem decyzje ze nie pije wodki tylko piwo i wino. Wodka jest zla i mam to w dupie nie mozna sie doprowadzac do takiego stanu.

    End Of Statement...
     
  2. Mefistofeles

    Mefistofeles Jedi Master star 4

    Registered:
    Jun 29, 2003
    jezu, zyjesz :D
    Kun pewnie tez zaraz powie, ze nie pije juz :D
    Ja zreszta tez sobie robie przerwe, bo mi watroba siada :/
     
  3. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    tiaaaaa, ja tez se obiecalam ze po pworocie do Australii robie se przynajmniej miesieczna przerwe od imprez ale chyb mi nie wyjdzie bo w sobote po powrocie przyjaciel ma urodziny :(
     
  4. Damarcus

    Damarcus Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 7, 2003
    Ja na grillu pilem sok i zyje. Haniu zawsze mozesz zrobic to samo...
     
  5. Darth-Lord-Exar-Kun

    Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 19, 2006
    w sobote zygalem 7 do 11 razy nie jestem pewnie i dobrze mi z tym szkoda mi tylko ze zazygalem przy okazji polowe mieszkania jaga ale generalnie w niedziel po strzelance juz pilem wodke wiec spokojnie ja tak latwo sie nie poddaje :D
     
  6. Mefistofeles

    Mefistofeles Jedi Master star 4

    Registered:
    Jun 29, 2003
    poczekaj, az zobaczysz foty z soboty :D
     
  7. Master_Thon

    Master_Thon Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 24, 2003
  8. Darth-Lord-Exar-Kun

    Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 19, 2006
    czekam czekam bo generlanie to chcialbym wiedziec co sie dzialo po mniej wiecej 24... ominelo mnie ponad 3 godziny i z litr wodki...
     
  9. Damarcus

    Damarcus Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 7, 2003
    Hahaha to widze ze na sesje do T Pota nie dotarles :D
    Dobrze ze nikt nie robil zdjec w piatek a te z soboty chetnie zobacze.
     
  10. RHerbu

    RHerbu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 7, 2004
    http://youtube.com/watch?v=q2whkmQmK-U
     
  11. RHerbu

    RHerbu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 7, 2004
    odrylem POTEGE [link=http://www.nasza-klasa.pl]www.nasza-klasa.pl[/link]

    goraco polecam :) nieziemski portal, po prostu cos ponadczasowego :)

    btw. facebook tez polecam ;)
     
  12. Alassea

    Alassea Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 2, 2003
    Herbu, ja nasza-klasa.pl odkrylam jakis rok temu. Niestety moi znajomi z dawnych szkol nie sa maniakami internetowymi i opornie im idzie zapisywanie sie tam.
    Nie moge Cie zlokalizowac... :(
     
  13. RHerbu

    RHerbu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 7, 2004
    chyba odkrylem kolejne (po skorzanym wdzianku) wcielenie Handzik ;) :)

    [image=http://farm3.static.flickr.com/2286/2093365083_d67fcd8c7d_o.jpg]
     
  14. Alassea

    Alassea Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 2, 2003
    Ej no, boskie to jest!!!!!! :D
     
  15. Kaczor

    Kaczor Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Dec 20, 2003
    Odkrylem ze Falcon ma bloga :D

    http://flc-manufacturing.blogspot.com/
     
  16. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    Odkrylam ze najlpesz metoda zmycia ptasiego gowna z samochodu (mego Falcona :p) jest zalanie wrzatkiem! znaczy sie ja tego osobiscie nie odkrylam, ktos mi nie dawno zademonstrowal ale wytestowalam dzisaj i dziala wiec se przywlaszczam odkrycie :D
     
  17. Chimpo_the_Sith

    Chimpo_the_Sith Jedi Knight star 5

    Registered:
    Mar 15, 2003
    odkrylem, ze dawno tutaj nie bylem :(

    A do tego nigdy nie mam czasu przyjsc na spotkania Star Wars. Life sucks :(
     
  18. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    wszystkie fajne topici sa pozamykane :(

    also: pierwszy raz od chyba paru lat dostalam OPPM :p przypomina mi to stare dobre spamerskie lata na forum :D
     
  19. Jag__Fel

    Jag__Fel Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 8, 2004
    eejjj.... bez kitu znowu przegralismy na euro...


    odkrylem, ze nie jestem kibicem bo kurde... wstydze sie swojej reprezentacji...
     
  20. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    nie obejrzalam ani jednego polskiego meczu bo po pierwsze puszcali o 4:30 nad ranem a po drugie trza bylo wykupic specjalny kanal by ogladac a nie chcialo mi sie za to bulic :mad: ale domyslam sie ze duzo nie stracilam :p
     
  21. Jag__Fel

    Jag__Fel Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 8, 2004
    Bo ja wiem...

    3 mecze,

    Troche piwa,



    a nie bylo na eurosporcie ??

    Ten kanal dotarl do Australi ??
     
  22. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    nie mamy eurosportu tylko same fox sports 1 , 2 itd. :(

    a ja odkrylam ze pizza jest jednak zjadliwa!!!!! :eek: az 2 kawalki udalo mi sie wczoraj przelkanac!!!!
     
  23. Chimpo_the_Sith

    Chimpo_the_Sith Jedi Knight star 5

    Registered:
    Mar 15, 2003
    Pizza Rules!!!!
     
  24. Jag__Fel

    Jag__Fel Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 8, 2004
    glodny jestem przez was...
     
  25. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    dzisaj odklrylam ze obcasy nie nadaja sie na budowe :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.