main
side
curve
  1. Welcome to the new boards! Details here!

Co poza SW ??

Discussion in 'Poland' started by Damarcus, Jul 25, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damarcus

    Damarcus Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 7, 2003
    Analogiczny temat byl na Holo ale tu nie widzialem wiec pisze:

    Co lubicie poza SW ?? Jakie filmy ?? Jakie czytacie ksiazki?? Jakie czasopisma?? I jakie sa wasze Hobby jakie uprawiacie sporty?? Pilka nozna czy kosz, bilard a moze siatkowka?? Piszcie !!
    Ja pierwszy :)

    Z filmow lubie LOTR i Szybkich i Wscieklych

    Ksiazki to: trylogia "Ramy" (nie masla) Arthura C. Clarka
    Czasopisma: CD-Action

    Nie mam Hobby ze sportu lubie pilke nozna i billard poza tym picie pifa na czas :p

    OK to tak w duzym skrocie teraz wasza kolej
     
  2. Darth_Fizyk

    Darth_Fizyk Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jul 10, 2003
    W takim razie ja:
    Z filmów lubie tez LotR'a i Vidocq, i pewnie jeszcze jakies, ale nie pamietam :)
    Ksiazki to Wladca pierscieni (i wszystkie Tolkiena), oprócz tego ksiazki Verne'a, Lema i wogole lubie czytac. (przewaznie S-F)
    Czasopism raczej nieczytam, chyba ze Gazete Lubuska :D
    Hobby to mam: Stronke swoja (ale to z SW)
    Sport: Narciarstwo
     
  3. Chimpo_the_Sith

    Chimpo_the_Sith Jedi Knight star 5

    Registered:
    Mar 15, 2003
    O cos nowego. No to sie dorzuce.

    Ulubiony Film : Tutaj bedzie kilka pozycji. Park Jurajski, Braveheart, Independence Day, Indy 1,2,3

    Ksiazki Tom Clancy "Rainbow Six", "Patriot"

    Czasopisma Ojojoj tutaj bedzie problem gdyz tego jest dosc duzo. Newsweek, Gamestar, CD Action, Wyborcza, Focus itp.

    Hobby Wyscigi samochodowe a w szczegolnosci F1

    Sport Pilka nozna, narciarstwo , siatkowka
     
  4. DashOnderon

    DashOnderon Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 15, 2003

    Film:
    -MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL
    -FINDING FORESTER
    -MINORITY REPORT
    -THE SHINING
    -CLOCKWORK ORANGE
    -FULL METALL JACKET
    -FIGHT CLUB
    -THE DEAD POETS
    -EVIL DEAD i THE ARMY OF DARKNESS
    -WILLOW
    -MATRIX i MATRIX RELOADED
    no i oczywi?cie
    -INDIANA JONES and the RAIDERS OF THE LOST ARC

    Gry:
    -METAL GEAR SOLID
    -RUNE
    -GOTHIC
    -ABE'S ODYSEE
    -JEDI KNIGHT
    -EPISODE 1 RACER
    -HOMEWORLD
    -CRUSADER: NO REMORSE
    -CRUSADER: NO REGRET

    Sporty:
    -------------------

    Czasopisma:
    -RESET ( rzadzil i nadal rzadzi mimo iz juz nie istnieje)

    Ksiazki:
    -J. D. Salinger: "CATCHER IN THE RYE"

    Temat o muzyce juz byl, wiec nie bede sie powtarzal.

    That's all folks :D
     
  5. Kirtan_Loor

    Kirtan_Loor Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 1, 2003
    So do I :D

    Filmy: Hmm nie wiem za bardzo. Na pewno Indy, Tomb Raider :D, i Gwiezdne Wrota (Film pelnometrazowy i odcinki)

    Ksiazki: Agathy Christie, Conana Doylea, Terrego Pratchetta (od niedawna) i Ursuli LeGuin (ale dosc skapo)

    Hobby: Motylarstwo :D, modelarstwo, grafika.

    Sport: brak...Nie cierpie slowa sport
     
  6. DarthRumcajs

    DarthRumcajs Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 29, 2003
    To teraz kolej na mnie :)
    Filmy: W zasadzie nie dziele na gatunki, po prostu filmy bobre tzn musza miec "ten" klimat, akcja tez jest wazna (na pewno nie brazylijskie tasiemce). Bo ulubionych zalicze SW (wiadomo), Sar Trek, Babylon 5, SG-1, McGyver, Na dobre i na zle, Ostry dyzur, Pozegnanie z Afryka, Undeground.
    Ksiazki: Clive Cussler, Desmond Bagley, Michael Crichton, Krzysztof Borun, Andrzej Trepka, Kiryl Bulyczow, Stanialaw Lem, Siergiej Sniegow, oraz ks. prof. Michal Heller, Steven Weinberg, Stephen Hawking.
    Zainteresowania Informatyka, astronomia i astrofizyka, lotnictwo, astronautyka, modelarstwo, grafika 3D.
    Sport; Szachy.
     
  7. Al-karnak

    Al-karnak Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 26, 2003
    Mój ulubiony film to oczywiscie TLOTR. uludiona ksi¹¿ka to TLOTR. Ulubionego czasopisma nie mam, ale o W³adcy lubiê sobie conieco poczytac w ró¿nych gazetach.
    Lubie grac w kosza, spotykac si z przyjaciólmi i wsjo.
     
  8. DarthPrzemek

    DarthPrzemek Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 1, 2003
    Filmy: indy,horrory(halloween etc.)
    Ksiazki:verne,may,woloszanski
    czasopisma:wprost
    sport:formula1,noga
    hobby:szachy,karty(brydz etc.)
     
  9. Alassea

    Alassea Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 2, 2003
    FILMY: Matrix (i inne s-f) oraz Fight Club, Przyjaciele, Wladca Pierscieni, Helikopter w ogniu
    KSIAZKI: Paulo Coelho i SW
    CZASOPISMA: -
    HOBBY: kino
    SPORT: narciarstwo (My love), ping-pong, brydz
     
  10. Neimoidian

    Neimoidian Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jun 29, 2003
    FILMY - du¿o by by³o. Tak na poczekaniu na pewno filmy Spielberga (szczególnie "Imperium S³oñca", "Lista Schindlera" i "Szeregowiec Ryan"), Matrix, FOTR, Terminator II... jako ¿e lubie wiêkszo?æ filmów, które ogl¹dam (bo staram siê w ka¿dym znale?æ co? dobrego), to nie bede ju¿ wymienia³.

    SERIALE - Kasia i Tomek

    KSI¥¯KI - lubiê ksi¹¿ki J. Carrola, ale tez nie czyta³em wszystkich

    MUZYKA - John Williams

    CZASOPISMA - Film, Newsweek, Dziennik Ba³tycki :)-))

    GRY - Final Fantasy VII, Deus Ex

    SPORT - pi³ka no¿na

    PIWO - Warka Strong ;-)

     
  11. ceta

    ceta Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jun 30, 2003
    SERIAL - stargate ,andromeda ,Ally McBeal ,The Vision Of Escaflowne. [kiedys McGyver, mortal kombat ,ostry dyzur, z archiwum X i buffy & angel]

    KSIAZKA -tolkien ,king ,joe alex ,jane austen ,fleszarowa-muskat ,etc...

    MUZYKA - wszyskiego slucham -naprawde wszystkiego -czy to techno czy blues czy metal czy hip-hop czy muza etnicza -->poprostu music non stop :D

    CZASOPISMA - swego czasu cinema & fokus [na lekcjach religii w LO czytalam CKM od kumpla ;) ]

    SPORT - capoeira ,czasem rolki

    PIWO - okocim zielony a jak nie ma to Lech

    HOBBY - jak mam czas i gdzie to teleskop i patrzymy w niebo

    CZEGO NIE LUBIE - obluda-dwulicowosc-nieszczerosc

    CO LUBIE - ludzi ;)

    CO KOFAM - hmh...taki film na pewno kojarzycie :D
     
  12. Pudding

    Pudding Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 29, 2003
    Filmy: poza SW, to przedewszystkim trylogia Matrixa (+Animatrix), Indiana Jones, Back To The Future i ogolnie duuuzo Science Fiction.
    HOBBY: Ze sportu to uprawiam jeden sport dosyc brutalnie i stanowczo, nazywa sie on skateboarding :p Lubie jeszcze bardzo grac w bilard (szczegolnie w towarzystwie fanow SW i innych przyjaciol)
    Ksiazki: star trek :p sporo fantastyki oczywiscie, a tutaj LEM :D
    Ale zdecydowanie wole komiksy :)

    Kocham: vodke, komiksy, jazz, przyrode, bieszczady i wiele innych zeczy :p
     
  13. Master_Thon

    Master_Thon Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 24, 2003
    Hmmm...Co ja lubie procz SW?? Postaram sie cos odnalezc :D

    FILMY: Jurassic Park (wszystkie czesci), Piekny umysl, Szosty Zmysl :), Powrot do przyszlosci :D , wszystkie Indiany Jones'y, Scigany, LOTR... i wiele wiele innych ale niechce mi sie ich tyle tutaj wymieniac (pogadamy jak sie spotkamy ;) )

    GRY: jak wiadomo wszystkie z SW, a poza tym NFS (kiedys bylem tego wielkim fanem :D), Earth 2140/2150, Diablo II, Submarine Titans :D , Deluxe Ski Jumping :D , no i sterta innych gier ktore pominalem, lub zapomnialem.

    KSIAZKI: z nie starwarsowych to np. Hobbita (chcialem czytac WP, ale jakos nie moglem sie do tego zabrac), poza tym teraz bede czytal Diune (no i ja tez mozna zaliczyc), no ale wiecej cos mi do glowy nie przychodzi :D

    SPORT: kiedys gralem w kosza, ale rozpadl sie moj klub... mialem propozycje od lepszego klubu ale zrezygnowalem, moze dlatego ze juz mnie to nie przyciaga. Teraz gram w szkolnym zespole. A tak o to lubie pograc sobie w noge, bilarda, czy tez posiedziec na silowni, ale nie mam na to czasu :( , wiec malo co...

    PIWO (A MOZE LEPIEJ ALKOHOL ): tutaj znajdzie sie duzo ulubionych napojow, bo nie mam sprecyzowanych... ale bardzo lubie Debowe, lub tez Okocim . No a z reszty to i wodke sie pocielo (ziolowa), Jegemajster (nie pamietam jak sie to pisze)

    HOBBY: kiedys byly to samochody, samoloty, teraz juz zostalo tylko SW, no mozna jeszcze dodac komputer

    NO I TYLE ;). Sie rozpisalem
     
  14. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    Filmy: Fight Club, O, Trainspotting, Chlopaki nie placza, Good Will Hunting, Gladiator
    TV: Friends, The Simpsons
    Ksiazki: tego jest troche duzo... wymienie po prostu ulubionych autorow: Terry Pratchett, John Marsden, Stephen King, John Grisham
    Kolor: zolty
    Napoj: Cola, a z procentowych to piwo Tyskie i Johnny Walker
    Hobby: a SW sie liczy jako hobby? :p tak na serio to gra na keyboardzie, ceramika i GG, ale nie mam nigdy na nic czasu :(
    Muzyka: glownie rap/hip-hop (bardziej amerykanski, ewentualnie jakies starsze polskie, w nowych prawie wogle sie nie orientuje) ale ogolnie wszystkiego moge sluchac, jeszcze musze oczywiscie wspomniec o RHCP
     
  15. AratoTario

    AratoTario Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 7, 2003
    Filmy/seriale: Lilo i Stitch, Atlantyda: Zaginiony l¹d, Nowe szaty króla, Futurama, G³owa Rodziny, Simsonowie, Armagedon, Matrix 1
    Hobby: ostatnio robienie zdjec na ktorych wychodze jakbym umial breka
    Muza: techno, dance, trance, rave, dream, soundtracki, Elvis Presley, cala masa DeeJay`ow
    Squady: ATB, Bomfunk Mc`s, Flaying Steeps, Eynia, Groove Coverage, Kate Rayan, Moguai, Master Blaster Novaspace, Vanessa Mae, Sylver Chanson, Fatboy Skim, Eminem, Dune, Manieczki, Protektor, Sfinx, Flame;]
    Gry: od jakiegos czasu takiw, w ktorych nie musze zabijac
    Ulubione zajecie: ostry smiech po ogladnieciu ulubionych seriali, bicie sie z mlodszym bratem jak Neo ze Smithem, walki na cos co *przypomina* lightsabery
    chyba an tyle - jak cos zmysle to dopisze
     
  16. Darth_Fizyk

    Darth_Fizyk Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jul 10, 2003
    Hmmm, AratoTario a kto jest Neo, a kto Smithem? ;)
     
  17. AratoTario

    AratoTario Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 7, 2003
    nie bawimi sie W NICH tylko JAK ONI
    chodzi o to zeby jakotaka kondycje i reflex utrzymac na przyzwoitym poziomie
     
  18. Calsann

    Calsann Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 16, 2003
    Filmy: Chlopaki nie placza, Koszmar minionego (i nastepnego) lata, Kiler (a nawet Kilerow dwoch...) i kilka innych...
    TV: Przyjaciele, Glowa Rodziny, Boby Kontra Wapniaki (oba seriale for idiots :p), Boston Public, Ally McBeal, Tajemnice Smallvile i kilka innych... ;)
    Ksiazki: ---
    Kolor: zielony
    Napoj: Sok Kaktusowy :D
    Hobby: SW... nic wiecej...
    Muza: all...
     
  19. DarthRumcajs

    DarthRumcajs Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 29, 2003
    Hmm... wybacz, ale nie wierze .
    Muzyka all?! - nie da razy. Nie uwierze, aby ktos kto slucha czgos tak zlego (moje osobiste zdanie) jak ACDC albo jeszcze gozej, mogl docenic, a przynajmniej przetrzymac np. koncert fortepianowy Chopina.
     
  20. AratoTario

    AratoTario Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 7, 2003
    To, ze komus sie cos nie podoba nie znaczy, ze jest to zle, glupie, beznadziejne. Powiem wiecej - taki ktos dopiero jest beznadziejny i pusty. Nie chce/nie potrafi zrozumiec i od razu odrzuca obrazajac jak sie da.
    Swoja droga *all muza*? hip hop + disco polo jakos nie wspolgra zesoba ;/ - do odstrzalu
     
  21. DarthRumcajs

    DarthRumcajs Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 29, 2003
    Nikogo nie obrazam - wyraznie zaznaczylem, ze to jest moje zdanie na ten temat, a jak na razie jest jeszcze swoboda wypowiedzi :) Co innego GDYBYM napisal, ze tylko glupiec slucha takiej czy innej muzyki - to juz BYLOBY obrazanie )* :)

    )* Wyraznie zaakcentowalem slowa GDYBYM i BYLOBY, zeby nie bylo zadnych watpliwosci, ze jest to tylko przyklad i nie odzwierciedla on mojego stosunku do osob sluchajacych czego innego.
     
  22. AratoTario

    AratoTario Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 7, 2003
    ten text aqrat nie byl skierowany do Ciebie DarthRumcajsie
     
  23. AratoTario

    AratoTario Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 7, 2003
    Ceta capoeira ;]
    moze sie dogadamy, co?
    przypadkowo sie sklada ze to bardzo lubiana przezemnie dyscyplina
     
  24. Master_Thon

    Master_Thon Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 24, 2003
    dogadywanie sie ?? :p
     
  25. handzik

    handzik Jedi Master star 5

    Registered:
    Aug 20, 2002
    tak to sie teraz na to mowi... ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.