Congratulations Herb (Pada915)

Discussion in 'Philadelphia, PA' started by F16WarBird, Apr 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    on getting banned!

    =D=

    I'm still two bannings ahead of you.

    Now, if only Nick, Julian, and Tim would get banned, we'd set a record for having a fan force with all of it's executive staff banned. :p

    I'm off to the private forum for the colorful venting. :D

    Philadelphia: FRACK YEAH!!!

  2. Saberwielder315 Jedi Master

    Member Since:
    Oct 14, 2004
    star 4
    Correction there my dear Joe, I was banned for two days before episode three came out for posting a spoiler in a non spoiler forum.

    So, all we have left is Tim and Nick! [face_dancing]:p
  3. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    SWEET!

    Nick really doesn't post on here so that rules him out.

    Tim is too much of a wuss :p

    [face_laugh]

  4. PlayzOboe Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 8, 2005
    star 2
    Congrats Herb! We'll see ya once you get back LMAO
  5. strawbary Syracuse CR, RSA Emeritus

    Member Since:
    Mar 11, 2002
    star 5
    *rolls eyes* geeez what did u guys do now?

    *runs off to see why herb was banned* [face_shame_on_you]
  6. buster726 Jedi Master

    Member Since:
    Sep 19, 2002
    star 4
    I'm sorry mike is still the KING. although joe i believe has the record for number of times banned lol
  7. citizenjohn Jedi Grand Master

    Member Since:
    May 4, 2001
    star 5
    Herb is still a dork LOL

    What did he do to get banned?
  8. mirax80 Retired Midwest RSA

    Member Since:
    Aug 20, 2003
    star 4
    Dam kids. :rolleyes:
  9. BellaSabrina Jedi Master

    Member Since:
    Oct 13, 2002
    star 4
    HERB?! What is this world coming to?! Come on, Joe......did you go for the trifecta?
  10. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    Congrats Herb!

    I only have 1 banning under me -- it was for a month. It sucked but it was like 4 years ago lol
  11. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    I've got three already.

    I'm now shooting for the rest of the prime numbers.

    :D
  12. timbolton Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 14, 2003
    star 5
    One Tim is close to the ban Joe, doesn't do good to start a war against Scotland when mods are watching hehe :p

    Wasn't Iraq in the Middle East though? :p
  13. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    Brits attacking Scotland. Deja Vu? :p
  14. timbolton Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 14, 2003
    star 5
    That was just a misunderstanding honest ;) ... but they had some whiskey and their wimmin' were fed up with all the clan meetings and their men stealing their skirts :p
  15. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
  16. Padawan915 Force Ghost

    Member Since:
    Oct 1, 2002
    star 6
    I thought I was gonna be banned longer than I was. Ha. :p


    I'm back to annoy you all now. Yay!
  17. LifeSabre Jedi Master

    Member Since:
    Mar 7, 2003
    star 4
    Dont worry herb



    old blue still hearts you




    ahby
Thread Status:
Not open for further replies.