Cosmic Rift @ TheStation.com

Discussion in 'Games' started by CloudClimber, Oct 3, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Hehehe, MIRV was having a bad day, I got to use my macro on him 3 times :p
    He does own, but I'm up there with him :p
  2. jp-30 Manager Emeritus

    Member Since:
    Dec 14, 2000
    star 9
    I looked at the screenies the other day.

    The game looks like a 1980s coinop version of "asteriods". Is it really worth DLing?

  3. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    LOL, its way more intense than asteriods. DL it and find out for yourself! (I think it's worth it, I play it just about everyday.)

    If you want I can help you through it, just tell me when.

    BTW, its multiplayer ONLY
  4. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Well I'm off to play it now. If any of you decide to get it, type this once your in to get a hold of me:
    :Rogue Jedi: your message here

    If I don't respond, I'm either eating or not online. I usually play in chaos or dueling zone, I'm known as Rogue Jedi there.
  5. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    LOL, Obi! I own as Daggir gunner as long as I have a good pilot :)
    :p
  6. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    You shouldn't have left so soon, I got the Shrike shortly after and then your Daggir would have been toast 8-}
  7. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Nah, Jian is a better pilot than that :p
    I lost it anyways...
  8. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    How hard is it to join in your squad, Lost Jedi? I'd be interested in joining but I want to know whether I have enough skill to join or if I need to practice more.
  9. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    I'd practice more, no offense. We have a few of the top players, me, korny692001, Jedi Elite, and possibly Graul, but I forgot his last name. We were accepting any player before, but we stopped that since we got a solid player base, and we were beggining to be called a n00b squad. Elite and I have to figure out what we are going to do with the n00bs that already in the squad.

    JP: Did you try it yet?
  10. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    No offense taken. :) I was pretty sure that I would have to practice more but I just wanted to make sure.
  11. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    We need to get more people here playing it, it's really fun, and it's addictive!
  12. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    Is it just me or have there been a ton of Nulls in Chaos for the past week? The only thing I like about them is when you blowup the Newbee ones while they are invisible. They start complaining to you about cheating, not knowing about ECM. :D

    I usually don't tell them about that. ;)
  13. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Your right, dumb n00bs have started taking over in dumb A09's :(

    Lol, I know, the famous lines of a n00bs are "hacker" "wtf" "hth" "fag" "your gay" etc.
  14. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    Lol, n00bs can be so stupid. I could spend hours telling humorous stories about them. 8-}

    And that wouldn't even be counting the ones in other online games. ;)
  15. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    LOL! I could do the same, one time we had this guy called Number1Player... (voice trails off)
  16. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
  17. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    That was a fun round. And there is so many more weapons that I could try on you. [face_devil]

    BTW How did you find out how to do that? I don't remember it being written anywhere.

    [EDIT] Doh, Never mind. I just read through the help docs and I found it.

    [EDIT#2] :D I'll ask this instead...
    Where did you find the names of all those different weapons for the prize command?
  18. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Lol, the special weapons like the Cyclone OMG Child Far are not in the game, I found out about them from another user, scheme.
    The only ones I know that aren't in the game are these:
    Cyclone OMG Child Far
    Burst
    cloak+stealth


    there was a MIRV one but I forgot what it was, it was like MIRV Missile-something

  19. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Dude! Check this screenie out, 355 bounty, heck yes :) Shrike pilot the entire time, then a stupid asp comes along, emps me then hits me with a stream =/


    http://geocities.com/grandadmirale/355.png
  20. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    Wow, [face_shocked] I wish that I could get it that high. I bet that asp was happy getting those points.

    Whenever I go in a Shrike I always have a really lousy driver who hits every mine, or gunners that waste their energy shooting at nothing. :)
  21. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    The asp was none other than Lagus Maximus, and yes, he does lag :(

    hehehe, I feel your pain, thats why i NEVER gun in shrike. Only drive.
  22. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    "hits thread with a Twin GBomb (Shrike bomb) to bump it to the top"
    ;)
  23. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    I can't think of anything witty so....
    Bump.
  24. Anonymous_Jedi Jedi Master

    Member Since:
    Apr 4, 2001
    star 4
    Lol, huge ffa, Zeke (under the name theef) was owning all (cept me :p) in a ravager, which is quite a feat. I had fun, owned everyone there just about :)
  25. obi_wan_kanathan Jedi Master

    Member Since:
    May 10, 2001
    star 4
    Too bad I didn't go to the FFA sooner. :( I always have fun in those. But after you left I spent a long time playing Infantry with Krayssk. I died a lot :D but it was fun.
Thread Status:
Not open for further replies.