main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

CR-val steg 2: Kandidater och röstning

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Obi Anne , Sep 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Kandidater

    Det är måndag kväll så det är dags att se vilka som har anmält sig som kandidater till att bli vår nästa "chapter rep".

    De tre kandidaterna är:

    Aprentize
    Enji
    Vargman77

    Jag vill ge varje kandidat en chans att presentera sig och argumentera för sig i den här tråden. Inlägg av andra än kandidaterna, mig eller Jedi-W kommer däremot att raderas.

    Röstning

    För att rösta så skickar man ett PM till Loveshaak med namnet på den kandidat man röstat på som message title. Valtiden går ut den 14 september. När valtiden är ute så kommer jag och Jedi-W att räkna antalet röster som kommit in till Loveshaak, den med flest röster blir vår nya CR.

    Övrigt
    När ni röstar tänk på vem ni tror skulle göra det bästa jobbet på forumet (hålla efter oss och representera FFS inför resten av FanForce, och vara FF staff's representant för oss) och vem som kan hålla igång och organisera möten i verkligheten också.

     
  2. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Okej, umm, presentation och argumentation? Right, here goes nothing...

    *övar på valspurtröst*

    *vinkar till publiken och kliver upp på podiet*

    Ja, hej allesammans, jag tror nog att de flesta här i FFS vet vem jag är, men om nån missat det: jag är från Uppsala och dyrkar Wedge. All right? Allt annat viktigt står i min profile.

    Okej, varför ska lilla jag bli CR för detta gäng då? Tja, jag har vistats på detta forum i lite mer än ett år, och varit mycket aktiv under den tiden. Jag har planerat och fixat (dock med god hjälp av Kee och OA) två möten, som jag tror folk tycker varit lyckade. Jag är även aktiv utanför FFS, har kontakter i flera FanForce-kapitel, däribland Danmark, London, Indianapolis mfl. Lurkar även i FanForce Communications, och känner till vad som skrivs där, nåt jag tror är bra för en CR att göra. :)

    För övrigt är jag för det mesta en rättvis individ som föredrar fredliga lösningar framför bråk, och ogillar maktmissbruk. (Umm, ni tror säkert inte på det där, men det är faktiskt sant...)

    *funderar ett ögonblick på om hon har glömt nåt*

    Nope, det var nog allt jag hade att säga. Glöm inte, jag älskar det här forumet. Jag älskar demokrati. Jag har en mild natur. :)

    *vinkar till publiken igen och stiger ned från podiet*
     
  3. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    SÃ¥.. DÃ¥ skall vi se vad vi har att locka mina trevliga FFS-kamrater med...

    Ni som känner mig vet redan vem jag är så jag riktar in mig på de som inte känner mig så väl. Jag är född 1977 (samma fina år som "Star Wars" hade premiär) och har älskat SW-filmerna sedan första gången jag såg dem.

    Medlem på FFS blev jag i mars 2002 och tillbringade tillsammans med Aprentize ett antal timmar (torsdag kväll - måndag morgon) utanför biografen Palladium i Gbg i kön för premiärbiljetter till Episode II. Jag hade gjort reklam för FFS på en tygbit som var uppspänd på ett av kravallstaketen (så våldsam var reklamen för FFS att vi fick ha dit kravallstaket för att hålla den på plats).

    Planering är något som jag gör ganska ofta (en del påstår jag planerar för mycket) och när jag planerar kan det var för allt möjligt. Är den som gjort designen för FFS-hemsida.

    Förutom att vara medlem här är jag även medlem i rebellegion och 501st legion (två "klubbar" för folk med egna SW-kläder).
    Jag har även ett helt rum i min lägenhet fyllt med en samling av diverse Star Wars saker.

    [magisk gest] Ni vill lägga era röster på Vargman77 [/magisk gest]
     
  4. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    Ärade kandidater, kära forumister!

    Mitt namn är Tobias, och om hela 8 dagar slår mina levnadsår över till talet 18, vilket innebär att jag skulle bli ett fräscht men tillåtet tillskott till bestämmandevärlden här på FF.

    Dom flesta här på forumet känner mig på ett eller annat sätt, och många av er känner jag bättre IRL än framför datorn. Här i Göteborg finns en ganska stor skara FFS:are och det är inte många av dom som är främmande för mig, faktum är att jag inte känner till någon jag inte har träffat.

    Närhelst något är på G här på FFS är jag där direkt, jag brukar inte missa ett möte om jag inte har en mycket bra anledning. Tyvärr har för många sådana anledningar uppenbarat sig nu under sommarn/hösten men förhoppningsvis lär den trenden vända. Finge jag dessutom vara med och bestämma lite över mötena (givetvis sköts det mesta demokratiskt, men jag syftar på planeringen som det är tänkt att jag som CR skall utföra) så skulle jag
    1, förmodligen kunna medverka med större säkerhet, och
    2, se till att dom blev mer livade, och mer galna än vad ni någonsin kan tänka er!


    [shameless wink] och jag har en mycket snygg jedidräkt... [/shameless wink]


    [shameless wink2] och jag gjorde bannern på forumet PLUS den extreeemt underbara reklamsidan på uppsala mässan [/shameless wink2]


    Där har ni det, nu vet ni vart ni skall sända er röst den 14e!

    May the force be with you... always!
     
  5. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Röstningen är stängd nu, resultatet kommer att meddelas så fort som möjligt.
     
Thread Status:
Not open for further replies.