Czat (d) owe spotkania

Discussion in 'Poland' started by Darth_Guzes, Nov 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Guzes Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 25, 2003
    star 1
    mam mala propozycje . Moze zalozymy sobie jakis pokoik na polczacie i bedziemy go odwiedzac??? Nawiasem na www.starwars.pl czyli ICo bedzie wielki zlot fanow SW . Zatem kto ma ochote niech wpada. 16.11.2003 godz 20.00 startujemy.
  2. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    Na JediWork jest czat... nikt tam nie przychodzi.. ale mozna go uzyc jako nasze spotkania :D
    A co do spotkania na ICO to sie zobaczy :D
  3. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Thon. A GG nie wystarczy :D przeciez calkiem niezle sie sprawuje :D
  4. Darth_Guzes Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 25, 2003
    star 1
    Ale na gg wszyscy sie nie spotkaja. A duzo postow na TFN przypomina czat. Po co zatem ?miecic jak mozna sobie pogadac na czacie a jedno;inijkowe posty pominac :) .
  5. Pafawag Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 1
    Guzes Racje chlopie masz oj masz :D
  6. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Ja tam nie widze problemu :)
  7. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Jesli juz chcecie czat, to proponuje Kantyne na Bastionie. :)
  8. ceta Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 30, 2003
    star 1
    bym wpadla ale bede wtedy w Czechach na KoprCon 2OO3 ;)

    ale next time Guzi ! !!
  9. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Wiecie co? Guzes mowil o pokoju dla FanForca :) nowym :) Nie czat duzych serwisow, tylko N.O.W.Y i tu go popieram, jesli juz chcecie czat, we wtorek postaram sie cos wymyslec
  10. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Fajnie zrobmy nasz wielki czat i tam sie spotykajmy. Nazwijmy go jakos alkoholowo i bedzie :D
  11. Darth_Guzes Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 25, 2003
    star 1
    No widzê , ze sa glosy poparcia. Zatem Darth Fizyk jezeli masz ochote to kombinuj. I to mi sie podoba :D
  12. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Hehe, ale dopiero we wtorek, bede mial dzien wolny po poniedzialku (w poniedzialek mam zajecia na uczelni :( )
  13. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    Moze byc.. ja nie bede sie sprzeczal..
  14. Darth_Guzes Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 25, 2003
    star 1
    no i co? temat ucichl??? Robimy sobie czat czy nie?
    Mozna na zwyklym polczacie zalozyc pokoik TFN i juz . Ustalimy godziny w ktorych bedziemy wpadac i juz Co wy na to?
  15. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Chciales to masz:
    Czat <= zalozylem pokoj czatowy :) zadowoleni? :D
Thread Status:
Not open for further replies.