main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Då va Dark Side Academy på G!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Aprentize, Aug 22, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    troligen kommer infon att göras om till något i stil med ett formulär alla fyller i som handlar lite om en själv och ens roll i filmen. Mer info om det kommer.
     
  2. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Men Davio? känner du Aprentize? eller nån annan här? Hur hittade du hit? *nyfiken*
     
  3. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    Davio är en alv som träffade skogsalven Taurhên och hans följe av människor på MG:3 lajvet som står att läsa om i Lajv-tråden, Davio är egentligen Tommie, och Taurhên är egentligen Aprentize, dvs undertecknad, alltså känner vi varandra.... några invändningar Davio?
     
  4. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Undertecknad var även med på lajvet och träffade där Davio och övertalade (eller tvingade? ;) ) honom sedan (via MSN) att joina här på forumet... :)
     
  5. Davio

    Davio Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 7, 2003
    Jawan: Som Aprentize sade. Jag var väl intrigarrangör och även en av lajvets huvudpersonerna så jag bestämde med "da boss" för Morgondagens Gryning att ge Aprentize och Vargmans gäng en rolig intrig att bjuda ut mig själv till dem i deras intrig. Allstå inte "bjuda ut sig" så sätt, utan att låta mig mött dom innan och få dem ta del av lajvets huvudintrig.
    Vi pratade lite off så sätt både innan och efter, så vips så frågade han ifall om jag kunde få vara med i en Star Wars fan film.

    Enda kravet han har satt på mig är att inte klippa mitt hår. Vilket jag kan berätta känns som ha tre lager mössor nu på sommaren! =)

    Vet inte hur många jag känner egentligen, känner folk här och folk där. Men Vargman var den som lurade hit mig som han sade =)

    Aprentize: Nej det tror jag verkligen inte. Tror du satte pricken över i. Hade det kul på lajvet iaf med er. Ser fram emot inspelningen kan jag säga =)

    Vargman: Lurade är nog rätta ordet =P
     
  6. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Jaha...! Det e så det ligger till, jaha...vi kanske syns nån gång då Davio ;)
     
  7. Davio

    Davio Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 7, 2003
    Jawan: Det hoppas jag verkligen, vill se dina stunttricks. Samt så vill jag som sagt att du ska göra mina stunts ;)
     
  8. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Jawan: Akta dig.. Vi vill se en hel Jawa även efter inspelningen..
    man blir skadad under DSA inspelning (fråga min axel som slogs ur led)... :)
     
  9. Davio

    Davio Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 7, 2003
    Jawan: Tänk på att som alla fanfilmer är detta ett projekt som görs av rent hjärta och vi får inga pengar vad vi gör. Därmed kommer ingen betala dig ifall du skadar dig, i form av försäkring.

    Säg inte att jag varnade dig ;)
    Men vad gör man inte för att se sig själv vifta med ljussabel? =)
     
  10. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Tydligen gör du inte det som krävs av dig.. (riskerar att skada dig) utan du behöver en stuntman... ;)
     
  11. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Hmmm...har jag lovat för mycket kanske? :eek:

    Jag sa att jag kan göra lite jujutsu tricks o sånt och kanske nåt litet stunt, men inget "falla-ner-för-klippor-grejs" nu va? :p
     
  12. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Hmmm...har jag lovat för mycket kanske? :eek:

    Jag sa att jag kan göra lite jujutsu tricks o sånt och kanske nåt litet stunt, men inget "falla-ner-för-klippor-grejs" nu va? :p
     
  13. Jawan

    Jawan Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Feb 24, 2003
    Hmmm...har jag lovat för mycket kanske? :eek:

    Jag sa att jag kan göra lite jujutsu tricks o sånt och kanske nåt litet stunt, men inget "falla-ner-för-klippor-grejs" nu va? :p
     
  14. Davio

    Davio Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 7, 2003
    Vargman: Jag gör mitt jobb, och nu kan jag nog ramla på marken och så. Kräver bara lite mer betalt då kanske, i form av en madrass och liknande =)

    Jawan: Ramla ifrån stup är inte farligt, det är hur man landar som är frågan =)

    Tre kopior av samma inlägg, leads to the dark side it does.
     
  15. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Davio: Chicken ;)
    madrass? Du skall väl inte sova? Du skall ju agera.. :)
     
  16. Davio

    Davio Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 7, 2003
    Vad då chicken, jag vill inte direkt bli förlamad ifall jag ska göra några stunts. Om jag ska göra någonting så sker det på mina villkor, som jag vet att jag klarar av =)
     
  17. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    Såja såja mina onådiga undersåtar, nu ska vi inte bråka :p
     
  18. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Jaså.. var det bara i filmen vi skulle bråka.. *ser ledsen ut* :)
     
  19. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    " *ser lessen ut* /glad smiley "

    så lessen ser du inte ut att vara, eller du kanske e en sån som njuter när han e lessen...


    :p
     
  20. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    *S* Eller så döljer jag mina sanna känslor...
     
  21. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Det verkar nu som om Aprentize äntligen börjat få lite fart på DSA-biten... Man kan bara hoppas på att allting börjar falla på plats (för sista gången av väldigt många) och att vi nån gång under 2004 är klara med all inspelning (samt har en trailer om vi har tur),,,
     
  22. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    vi får se va de leder till.
     
  23. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Man kan ju alltide hoppas i alla fall...
     
Thread Status:
Not open for further replies.