Damarkus

Discussion in 'Poland' started by Darth-Lord-Exar-Kun, May 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    Ja pierwszy i jedyny paladyn Alassei tworze ta oto swiatynie chaosu i zniszczenia w podzience dla czlowieka ktory skatowal mnie WSW (najgorszym winem jakie w zyciu pilem) w dlugiej liscie jego zaslug dodam oczywiscie impreze ktora miala miejsce przez ostanie 2 dni praktycznie bez przerwy (zaliczam ja do kanonu imprez jakie w zyciu przezylem). To wystarczy za moja argumentacje klaniam sie przed toba bracie i pije juz za nastepne spotkanie
  2. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Yay moja wlasna swiatynia ale zajebiscie i wystarczylo sie upodlic (po nastepnej imprezie zaczniesz sie do mnie modlic (dopijemy trzecie i bedziemy walic browce). Ogolnie bylo zajebiscie szkoda tylko ze musze sie brac do nauki na egzamin ale poczatek czerwca blisko wtedy nawiedze miasto z plecakiem pelnym WSW (gazowana siara) i upodle wieksze grono ludzi...
  3. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    co ci powiem to ci powiem ale terroryzm jest karalny (to tak a propo calego plecaka wsw)
  4. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Jak dasz Jagowi te WSW ode mnie (o ile ich nie wywaliles po drodze) to ja chce widziec z tego zdjecia. BTW sa zdjecia z mojej ostatniej wizyty bo Mefi robil ale nie mial czasu wrzucac na imageshack
  5. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
  6. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Czytaj miszczu uwaznie posty wlasnie sie pytam czy ty masz te zdjecia bo ja ich nie widzialem a mefi nie ma czasu wrzucac...
  7. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    no wlasnie nie bo jak mu marudzilem to nie mial jeszcze kompa teraz jak juz wiem ze ma to mi marudzi ze nie ma czasu... :/
  8. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Hmm szkoda ze tylko Kun docenia moje pijackiezdolnosci i powolal mnie do panteonu bogow, czemu kurde nikt inny mnie nie wielbi ? [face_frustrated]
  9. Alassea Jedi Master

    Member Since:
    Aug 2, 2003
    star 4
    Jako ze padlo w tym temacie me Imie, wiec cudownie sie pojawiam.

    Kun, musimy porozmawiac, bo nie zdales mi relacji z tej imprezy!

    Damarcus, czekamy na Ciebie z otwartymi ramionami. Ja uzyje swojej boskiej mocy, zebys czul sie jak najlepiej w moim miescie. :) I nie przejmuj sie, ze tylko Kun Cie czci. On ostatnio ma cos z glowa. Ale w koncu jakis bog zajal sie chaosem... :)
  10. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    Kun ma tez nowa funkcje mianuje go najwyzszym kaplanem chaosu i zniszczenia a jego atrybutem bedzie WSW.

    Witaj bogini Alasseo w skromnych progach mojej swiatyni niechajze Cie ugoszcze nektarem i ambrozja chaosu i zniszczenia czyli alkoholem i chinskimi zupkami...
  11. Mefistofeles Force Ghost

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    wszelkie foty zostaly juz dawno Gil przekazane - mówilem o tym juz 3 razy :>
  12. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    -Witaj w mej swiatyni strudzony wedrowcze pozwol niech Cie schlam do nieprzytomnosci...

    *Klaszcze w dlonie i pojawia sie wokol Mefiego kilka beczek przedniej wodeczki*

    -Tu nikt nie jest trzezwy <Hiks!>
  13. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    jestem na lasce mocuch ==bogow (jestem najebany) wiec sie kurwa pytam po jaki chuj wysles to gil ?! co ona tam byla czy cos ?! mi trzeba bylo dobilu !! albo ali albo damarkisowi albo io albo komulowkiek.... kurwa z kim ja musze wpsulpracowac do ciezkiego chuja....
  14. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    No! I tak ma sie zachowywac moj najwyzszy kaplan i brat!!

    -Kaplanie! PIJ! DLA MEJ CHWALY...
  15. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    kurwa co ja sie mam z ta wiara... kurwa drugi dzien bibmber w robocie wale... kurwa jutro jade do wolomina chclac z zawodowcami (kto wie czym sa oska i zuk ten wie o co cjodzi) ja pierdole... puies jebal kaca isde cos do jedzenia znajelsc/....
  16. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    I tak chyba skonczy sie ta historia na dzis bo Kun padnie pod lodowka.

    That's all folks...
  17. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    po prawie tygodniowym swietowaniu urodzin: hani oraz ff a w porywach i moich wlasnyh mam kaca od niedieli :(
    O MIGHTY DAMARKUS !! ZESLIJ MI KASE NA KLINA !!
  18. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    *Allmighty Damarcus zaglada do portfela*

    Nadal mam w nim 0.01 z³ :_|

    dlatego pewnie nie przyjade na Jagowe urodzinki bo nie zdaze nic wykombinowac... :(

    Moze cos znajde na za 2 tyg na imieniny Hani i Ani

    ok wracam do praktyk bo siedze w wydziale budownictwa komunalnego
  19. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    A co tam robisz? oprocz siedzenia ;)
  20. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    - pije kawe
    - ukladam kupe pasjansow
    - czytam newsy na onecie
    - czytam gazetki
    - pisze decyzje o przyznaniu mieszkan komunalnych
    - pisze decyzje o umorzeniach dlugow wobec miasta
    itp. [face_whistling]
  21. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    znaczy nic nie robisz ;P
  22. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    Milcz glupcze !! muwisz do Boga !!

    patrzy gniewnie szukajac reka swojego niewyczerpalnego WSW...
  23. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  24. Darth-Lord-Exar-Kun Jedi Master

    Member Since:
    Mar 19, 2006
    star 3
    nigdy się nie wyczerpie zesłał mi go mój boski brat !! to magiczny artefakt !!
  25. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    A w Lublinie jest zrodlo tego specyfiku, jest to zaiste zrodlo magiczne..

    Fizyk troche powagi jestes w koncu w swiatyni !!

    -Palladynie Moj, bracie Kunie!! Sprzedaj mu bitch slapa...
Thread Status:
Not open for further replies.