main
side
curve
  1. Welcome to the new boards! Details here!

"Dan is teh suck. Pass it on."

Discussion in 'Games' started by Bubba, Jan 1, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubba

    Bubba Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 10, 2000
    Well, I'm not exactly sure why this captions the "Games" section of the EU forum. But what I do want to know is who is Dan, and why is he "teh suck?" ;)
     
  2. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    HE HAS DOOMED US ALL.
     
  3. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    LOL. he is TEH SUCK, that's who!
     
  4. Insane Anakin

    Insane Anakin Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 12, 1999
    It's an airplane joke, big guy.
     
  5. Insane Anakin

    Insane Anakin Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 12, 1999
    Just pass it on. Do not question. DAN IS TEH SUCK!
     
  6. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    He is.


     
  7. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    ITS TEH APOCALYSES ALL YOU STUPID GREEKS! MAW GAWD TEH POWA!

    Blue! All I see around me is BLUE!
     
  8. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    OMG NOT BLUE!! THE SNAKS!!! ATAK!! MAH GAWD!!!


    OI!!!!
     
  9. Sithman

    Sithman Jedi Grand Master star 7

    Registered:
    Jul 6, 1999
    Aaaaaah! Attack of the dAAnib!
     
  10. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    OI W/her own spinal cord!
     
  11. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    YUO=TEH SUCK AT TRYING TO BE LIKE US SITHMAN
     
  12. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    That's not as unintentially funny as his "blue milk" comment.
     
  13. Sithman

    Sithman Jedi Grand Master star 7

    Registered:
    Jul 6, 1999
    Thankfully! Considering I would never want to be....
     
  14. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    I made supper for jade and she isnt even here :/


    DOLT
     
  15. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    Umm......why?

    YOU ARE IN DIFFERENT COUNTRIES
     
  16. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    I made 2 drinks too :D (alcohol)
     
  17. Dan

    Dan Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Mar 15, 1999
    [image=http://onlyonecanoli.homestead.com/files/sithy.jpg] + [image=http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_townspeople_rod.gif] = [image=http://onlyonecanoli.homestead.com/files/sithy_flanders.jpg]
     
  18. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    //applauds

    FORCE BOAT!
     
  19. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    hahahahhahahahahah


    ROFL HAHAHAHAHAH
     
  20. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    Did someone take a blue magic marker to his head??? what the hell.
     
  21. Jedi Bib

    Jedi Bib Jedi Knight star 6

    Registered:
    Apr 16, 2000
    Put this in the Force Boat so we can find it after this thread is gone.
     
  22. Insane Anakin

    Insane Anakin Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 12, 1999
    Nice shirt, Sithman!!!
     
  23. PreacherBoy

    PreacherBoy Jedi Youngling star 5

    Registered:
    Aug 3, 1998
    Leave him alone before I beat the crap out of all of you.
     
  24. Long

    Long Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 11, 2001
    lol....

    damn bullies!
     
  25. Dan

    Dan Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Mar 15, 1999
    Leave him alone before I beat the crap out of all of you.

    LOL. I think that's a classic.
     
Thread Status:
Not open for further replies.