Dansk Star Wars Forening (DSF) er ikke Det Onde.

Discussion in 'Denmark' started by Outbound_Sith, May 24, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeditemple har ganske vist været nævnt tidligere i denne tråd, men nu er det her jo ikke Jeditemple og vi har derfor ingen indflydelse på, hvad de gør eller ikke gør med Deres site.

Så at påpege, at Jeditemple nu også lukke og slukker har overhovedet ingen relevans for det tråden faktisk handler om, nemlig DSF helt klare svigt. Med lukningen af sitet er der nu ingen mulighed for at kontakte de personer der har kørt DSF i sænk og uretmæssigt stadig tilbageholder de penge, som de ved sidste generalforsamling lovede at returnere til medlemmerne ud fra hvor meget hvert enkelt medlem havde til gode af blade.

Som nævnt tidligere, så er det ikke pengene der betyder så meget nu, men jeg vil da alligevel forvente i det mindste at modtage en mail med tilbudet om at få mit tilgodehavende udbetalt. Og da jeg, der stadig har samme e-mail som dengang, ikke har modtaget noget, så regner jeg da heller ikke med at de andre medlemmer har modtaget noget.

Jeg vil dog håbe, at de personer der har nået at indbetale penge efter foreningens uofficielle opløsning for 3-4 år siden (jeg venter stadig på den officielle) har fået deres penge tilbage, ellers er der om noget tale om svindel, som jeg mener kræver en politianmeldelse.

Jeg må dog sige, at jeg ikke selv vil gå så langt, jeg har trods alt fået nogle blade og været til nogle conventions, så noget glæde har jeg trods alt haft. Men hvis andre medlemmer skulle føle trang til en fælles front, så vil jeg da støtte op om det. Kontakten medlemmerne imellem burde ikke være det store problem, eftersom den iøvrigt udmærkede mailingliste gav emailadressen på de andre medlemmer. Jeg har stadig 546 mails fra den mailingliste og jeg tror da ikke at jeg er den eneste der gemmer den slags.
  2. Darth-Wulff Jedi Padawan

Det er da nu gået meget godt indtil videre, vi har da mødtes til en del arrangementer på vores Skywalker forum. Nu skyldes det måske også, at nogle af os er blevet irl venner og ikke længere kun net-venner. vi kan da også mødes til meget andet end Star Wars, meen vi kommer da ofte ind på Star Wars relaterede emner.

F.eks. holdt jeg for nyelig en fremvisning af de originale OT i min lejlighed, hvor vi var otte fansd smalet fra fredag til søndag. Så nej, det bliver ikke sværet at holde interessen ved lige, bare nogle er villig til at gøre noget.

3. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Hej Wulff:D

Jeg er så ganske enig.:)

Hvad blev det til med den staveplade? Jeg tror snart, at du skal have bestilt en.:p
Thread Status:
Not open for further replies.