main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Danske fanfilms !?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by jack_sogaard, Jun 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jack_sogaard

    jack_sogaard Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 10, 2004
    edited at CR request


    Vær sød at bruge din allerede eksisterende tråd om fanfilm, tak.





    Er der ingen af os danskere der har lavet en star wars fanfilm ?
    jeg var til sw premiere i Imperiel og der så jeg at det ikke er kreativiteten eller entusiasmen der mangler, hvad er det så ?
    Det kan godt være at det er mig der tager fejl, og der virkelig findes nogle dansk-produceret fan films, men hvor er de ? Jeg er igang med at lave den muligvis første produceret fan film, så jeg ville finde nogen danskere der kunne hjælpe mig, når jeg kommer i problemer.

    Skriv, Skriv, Skriv !!!
     
  2. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    I stedet for, at du opretter en ny tråd, hver gang du ønsker hjælp til din fanfilm, så var det måske en ide, at du havde startet og nøjes med en tråd der hed "Hjælp til fanfilm ønskes".:)
    På den her måde risikerer vi jo, at ende med en masse emner omhandlende den samme fanfilm.

    Angående dit spørgsmål, så ved jeg ikke, om der er produceret en dansk fanfilm. Jeg har hørt flere der var i gang med idefasen, men om det nogensinde er blevet til en endeligt produkt eller om andre har lavet én, ved jeg ikke. Og jeg er heller ikke selv kvaliciferet til at rådgive om emnet.
     
  3. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Jeg kan roligt sige at du ikke laver den første, jeg har lavet en film på 2 minuter og en helvedes masse af mig og et par venner der leger med lyssværd.
     
Thread Status:
Not open for further replies.