De(n) næste film man kan glæde sig til...

Discussion in 'Denmark' started by Krede, Jan 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede Jedi Master

star 4
    *Suk* Episode 3 er tre år væk og Ringenes Herre Return of the King er der et helt år til...

MEN.... Der er andre film vi kan glæde os til, som kommer i den nærmeste fremtid!

Jeg glæder mig fx utroligt meget til MATRIX 2 & 3. Så I SuperBowl traileren? - det så satme fedt ud! Hvis ikke så afsted!

Der kommer også Hulk - og Pirates of the Carribean (piratfilm med Johnny Depp!)

Hvilke film glæder I jer til?

2. Paranorina Jedi Master

star 4
    Ja "Hulk" glæder jeg mig også til, ligeså med "X-men 2". En film jeg regner med flopper er "DareDevil", de billeder jeg har set af den har IKKE imponeret mig! Det ligner en film ala Blade, og jeg var aldrig særlig vild med Blade. Halvdårlige effekter, skod skuespil og dårligt plot. Desuden ligner ingen af personerne udover DareDevil sig selv. Bullseye især ligner jeg ved ikke hvad. Ja jeg VED godt han ikke ka ha den dragt på han har på i tegneserien men derfor behøver de vel ikke lave den helt om. De laver sikkert også om på baggrunden i hele universet, hvad er der så tilbage? Men jeg ser den jo nok aligevel :p

Jeg regner også med jeg ska ha set "James Bond" i weekenden.

Orv ja... hvordan ku jeg glemme det? TERMINATOR 3!! YEAH!

"FFDK -The Movie" har dog nogle gode potentialer.
  3. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
  4. Krede Jedi Master

star 4
    Ja X-men 2 ser også cool ud! Det er helt mærkeligt at se gode gamle Gandalf som den onde Magneto.

Jeg er helt enig med dig ang. Daredevil - den kommer til at floppe som en hval der forsøger at komme væk fra en Islandsk strand.
    Alle skurkene ser forkerte ud! King Pin er pludselig blevet sort, og Bullseye ligner bare en almindelig fyr med en målskive i panden, D'oh gad vide om Daredevil ikke gør det af med ham ved at ramme plet i panden på ham.

Blade var jeg heller ikke vild med, alt for meget posering og dårlige effekter som du siger. Det irriterede mig virkelig at Blade skulle posere hele tiden som om der blev taget billeder af ham til et modemagasin.

James Bond skal jeg helt sikkert se, men Terminator 3 venter jeg nok med til den kommer på dvd. Det ligner præcis Terminator 2 bare med en kvindelig T-1000, det virker ret uopfindsomt! og så er det ikke engang Edward Fulong der spiller John Connor.

Hvad med Matrix, Par? Er det ikke noget for dig? Jeg synes at det er SUPER COOL at de udsender begge film i år.
  5. Darth Dane Jedi Master

star 4

Den nye James Bond, er ikke SÅ fed, der er nogle fede tiltag, men filmen før var vist bedre.
    Spar turen , indtil nogen ripper dvd'en, eller i lejer den eller noget.

Mine film jeg glæder mig til:
    (ikke i bestemt rækkefølge)

Matrix 2+3.... Ubercoolness...I hope :)
    RotK.... You know it's da bomb
    X-men 2.... Wolverine skal bare gå bans!
    Hulk.... Håber den vil fungere på lærredet, men glæder mig som er barn.
    T3.... Tja hvorfor ikke, den er dog lidt længere nede på listen.
    Tombraider 2.... It's an Angel....need I say more [face_mischief]

Daredevil???? Ben Affleck???? I have some serious doubts with this one.

Pitch Black 2 kan også gå hen og overraske.

DD - Movie Spliff

6. Paranorina Jedi Master

star 4
    Jo matrix er skam en ganske udemærket fed film og jeg ska da klart ind og se 2'eren og gerne til præmieren. det er bare ikke den film jeg glæder mig MEST til at se. Jeg har set traileren og jeg synes den puster sig selv lige rigeligt op. Morpheus sidder i en stol og siger nogle visdomord der egntlig ikke rigtig giver særlig meget mening...??Den VIL bare være overhyped og det bliver den sikkert også. Jeg håber bare at filmen er lige så "the second comming of christ"-agtig som traileren påstår.

En af mine venner sagde engang at det ku ha været federe hvis det var Tom Cruise der havde hovederollen i Matrix frem for keaneunau Reeewaes, og jeg må faktisk indrømme han har ret selvom jeg ikke er meget for det. Tom Cruise er faktisk IMO en bedre skuespiller og ville passe fint ind i rollen som Neo. Hvad mener i?
    (så gik DEN tråd off topic ;)
  7. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Puha, jeg syntes I har sagt det hele.
    Dog glæder jeg mig helt vildt til Kieslowski's tre nye film: Pink, Lilla og Brun :p

Med hensyn til Reeves, så syntes jeg langt fra at sådan en rolle skulle have været til Cruise. Men jeg kan nu også god lide Reeves, og jeg syntes også han gøre det god i den første.
  8. Darth Dane Jedi Master

star 4

Hørt!

Reeves er ret god som Neo IMO.

DD - IMO Spliff

9. Paranorina Jedi Master

star 4
    Smag og behag I guess. Har heller ikke noget imod reeves som sådan :)
  10. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    HVa med jackass the movie :D

Skal også ind og se ghost ship og the ring...

Men matrix of course. 23 maj 2003...
  11. Paranorina Jedi Master

star 4
    "The Ring" er en japansk film jeg så for 2 år siden eller noget. Det er bare først nu amerikanerne har lavet en amr vesion af den da de åbenbart hellere vil det end at læse den med udertekster :D

Det er en udemærket gyser. Rimelig uhyggelig... den japanske vesion er hvertfald.
  12. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Sæføli ved jeg det par :)

Skal lige have set den japsiske før jeg ser den amerikanske...
  13. Krede Jedi Master

star 4
    Har netop været inde og se den nye Bond, og til trods for den dårlige kritik i aviserne, så synes jeg at den var ret god. Den var bestemt bedre end sin forgænger.

Der var nogle ret fede action sekvenser, nogle lækre tøser og historien var ikke helt dårlig... hvad mere kan man ønske sig af en 007 film?
  14. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Jeg synes også selv at bond var kanon fed. Så den på premieren i Imperial. 7. række så man fik virkelig blæst ørererne af :D
  15. Darth Dane Jedi Master

star 4

Krede:

Så god var den ikke, der var gode tiltag, fede nye ideer, men der fandme også noget gedigen BRAS med i den film! [face_mischief]

Dejlige babes og noget, men de skal til at finde en mere heltstøbt ide tilden næste film

DD - Bond :( Spliff

16. Krede Jedi Master

star 4
    Nej den var bestemt ikke fantastisk, men jeg havde ikke de høje forhåbninger til den, og jeg synes at jeg blev godt underholdt.

Historien var da tynd, men det er alle Bond filmene, havde du virkelig forventet mere DD? ;) Du har bestemt ret i at den gamle 'supervåben-der-kan-udslette-jorden-fra-rummet-idé' er ved at være temmelig nedslidt, men på den anden side er Bond-film designet til at være tom underholdning intet mere.

Jeg var også inde og se 'Rundt om Smith' forleden og selv om Nicholson spiller fænomonalt, så kedede jeg mig bravt. Jeg troede nemlig at det var en film i stil med 'as good as it gets'. Det kommer nok meget an på hvilken indstilling man har, før man går ind og ser filmen.
  17. Paranorina Jedi Master

star 4
    Jeg ska ind og se den på lørdag. =)

Og ja Rundt om Schmidt er virkelig go, Jack spiller så utrolig overbevisene jeg har sjældent set noget lignene. Jeg ville ikke blive overrasket hvis han fik en oscar for den rolle, han fortjerner den hvertfald!
  18. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Var inde og se the ring i dag. Er der nogle af jer der har set den, og hvilken er fedest, den japsiske eller den amerikanske??
  19. Paranorina Jedi Master

star 4
    Ved det ikke, har kun set den japanske.

Hvis i har zulu kommer den vist i aften der :) Jeg er selv ikke hjemme.
  20. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    har set det, men har desværre ikke zulu, og tør ikke optage den på video :p

Men tror jeg lejer den...
  21. Krede Jedi Master

star 4
    Hvad så Par? Hvad syntes du om 'Die another day'?
  22. Paranorina Jedi Master

star 4
    Det finder vi ud af i aften ;)

...Jeg ku selvfølgelig ha ventet med at skrive i denne tråd til efter jeg havde set den meeen....
  23. Krede Jedi Master

star 4
    D'oh, jeg troede faktisk at det var Søndag i dag... så jeg kunne nu også have spurgt senere...
  24. Paranorina Jedi Master

star 4
    Go morgen Krede. Jeg ved ikke hvad du lavede fredag aften men jeg vilel ønske jeg var med ;)

Bond filmen var rigtig go synes jeg, fed humor de kører! Dog er hende hovde main-baben ikke specielt hot IMO, jeg er ikke så meget til korthårrede mulater på de 30.

Det er faktisk lidt skandaløst jeg kun har set 1 gammel James Bond og så Goldeneye før jeg så den her :(
  25. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Nej hally berry er ikke den hotteste bond babe indtil videre :(

Ska ind og se den igen på onsdag, den dag jeg bliver vip medlem i nordisk film :)
Thread Status:
Not open for further replies.