main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

De(n) næste film man kan glæde sig til...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jan 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Ja de har virkelig mange dvdfilm. Bestilte selv saving private ryan i DTS og 8 mile.

    Wee post nummer 100 :D
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Shaving Ryans Privates (som en af mine venner kalder den) er også en supergod film! Jeg er også helt vild med Band of Brothers som kører på DR i øjeblikket.

    Jeg har ikke set 8 Mile endnu men har kun hørt gode ting om den. Den må jeg også se på et tidspunkt.
     
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    8 Mile er ok. Men som en af mine venner sagde: "Det er Karate Kid om igen, bare med rab" :D Og det er nu ikke helt ved siden af.
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he he... det er en fed sammenligning.

    Jeg håber dog ikke at Eminem begynder at rappe 'wax on, wax off'... :p
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    8 Mile handler ironsik nok om en hvor hårdt det er at være en hvid mand i et sort miljø og alt den "racisme" man så bliver udsat for.
     
  6. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Tja man kunne nu godt se at dem der var inde og se den nok kun var derinde pga. af eminem...
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er sjovt hvordan verdenen har udviklet sig til at den mest populære rapper er hvid, og den bedste golfspiller er sort?!?
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Og sorte drenge bliver hvide mænd...
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Sorte drenge bliver hvide pædofile misforstere der går med så meget makeup de ligner porcelensdukker og ka ikke finde ud af at holde på alle deres milliarder.
     
  10. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Klart, når de alle skal bruges på at undgå sagsanlæg...
     
  11. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    og har børn som slet ikke er deres og har en abe som kæledyr...
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Er der nogen der har set '28 days later'? Jeg kunne godt tænke mig at se den da jeg som regel er ret vild med Danny Boyles film, meeen jeg er ikke rigtig til gysere. Så er det bare en ny omgang Resident Evil eller er der noget ved den?
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har set den!

    Den er lidt skummel på en fed måde. Selvom det er en (slags) zombiefilm så synes jeg overhovedet ikek den minder om resident evil. Der er mere historie i den her, og den kører heller ikke i speciel effekts. Faktisk ligner det hele er filmet med et videokamera eller sådan noget.
    Jeg har en vis fasination overfor tomme døde efter-bomben verdner og det gjorde ikke min oplevelse af filmen ringere =)

    Go see it, there is no escape... it is your destiny!
     
  14. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg holdt meget af den film. Slutningen var lidt 'rushed' men starten er helt perfekt.
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Cool, jeg synes at det er ret fedt når man kombinerer specialeffects med dogme-agtige optagelser, som strandscenen i Saving Private Ryan. Så jeg tror at jeg vil se den så. Tak Par.

     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    No prob!

    Tjek foresten hvad jeg ska ind og se i morgen:
    *paster fra biobooking.dk*

    Oplev stumfilmsklassikeren NOSFERATU fra 1922 med levende musik i salen. Herefter blænder vi op for Shadow of the Vampire med John Malkovich og Willem Dafoe i hovedrollerne.

    Spilletid: 3 timer


    :D Ovenikøbet gode pladser og det hele!
     
  17. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det lyder faktisk rigtig fedt Par!
    Det kunne jeg godt tænke mig.

    Nu når vi snakker film i biografen...
    Så var jeg inde og se Dare Devil i lørdags i Imperial. Var der andre af jer der også var inde og se den?
     
  18. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nej den har jeg stadig til gode, der er nogle her der ikke ka se dem før de rent faktisk for officiel præmiere TK ;)

    Jeg har fundet ud af hvad det er jeg ikke ka li ved trailerne. Jeg er selv gammel Marvelfan hvis I sq ha glemt det og DareDevil er faktisk en ret cool serie, men jeg synes filmen ser for "munter" ud på en måde. Den er for blade-agtig. De sq ha lavet den som en sort skummel film som The Crow eller Se7en, så ville der sq være noget ved det! Som det er nu er det bare yet another superheromovie...

    Og jeg VED godt at når man adobtere en superheltetegneserie til film er man nød til at lave deres dragter og udseene lidt om, og det er også fint nok med mig, men HELT ærlig..... Bullseye og Elektra!? Ku de i det mindste ikke PRØVE at få det til at ligne noget der INSPIRERET af de originale dragter? Elektra har garenteret heller ikke samme baggrundshistorie som hun har i serien, så i princippet er hun bare en helt ny person med samme navn.
    Kingpin som normalt er hvid i serien har de gjort sort og han ligner STADIG mere den originale Kingpin.

    Jeg ska dog ind og se den aligevel... heh!

    jeg overhørte forleden da jeg stod ved biocity i odense (som ligger i banegårdscenteret hvor jeg kommer forbi hver dag) en fyr der pegede på DD plakaten og sadge til sin kæreste: "Se det er den nye DareDevil film"
    Kæresten: "nå jeg troede det var Spider-man"
    Fyren: "ja men det er vist også noget lignene..."

    Christ.... Lærer folk slet ikke noget i skolen mere?


    Ps. Hvorfor er der ikke nogle nye skurke med i X-men 2 :(
     
  19. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    SÃ¥ er der der dem som skal ned til Hamburg (igen) og opleve EMINEM LIVE!!!

    YAHOO..

    Købte lige 2 styks.. 1000 kr stykket inlk Busrejse T/R.

    Great!

    Søndag d. 15 Juni kl. 18:00

    I Will Be There
     
  20. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    congrats jedi_wannabie :)
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg har heller ikke set DareDevil endnu, jeg tror heller ikke at jeg skal... Det skulle da lige være for at se hende den lækre der spiller Elektra...

    Men jeg giver Par ret i at de fleste af rollerne er fejlcastet. Jeg har aldrig været den store DareDevil fan, men jeg ved dog hvordan personerne ser ud. Colin Farell er ok sej i Minority Report, men han er alt for lille til at spille Bullseye. Han er jo et monster af en mand i tegneserien.

    Jeg ved ikke hvad der sker med X-men 2, men jeg mener da at have hørt at der er nogle nye skurke med... dog ikke nogle jeg havde hørt om før. Jeg håber bare at de har mod nok til at slå nogle af dem rigtig ihjel denne gang. I X-Men 1 ser man ingen af skurkene blive slået ihjel - de ville alle sagtens kunne vende tilbage. Jeg mener gennembor, skyd, rist eller spræng i luften bare én af dem.

     
  22. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Krede den Blodtørstende ;)
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Muwahahaa [face_devil] [face_devil]
     
  24. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Bare se det ikon han har, manden er jo ondskab i fysisk form!
     
  25. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg regner med jeg ska ind og se DareDevil på søndag hvis der stadg er plads. Så ska jeg nok anmelde den for jer ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.