main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

De(n) næste film man kan glæde sig til...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jan 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    14. jan 2005


    THE AVIATOR og introduktion af filmlektor Peter Schepelern

    Som oftest hører man om, hvordan en bestemt instruktør gennem mange år har kæmpet for at få lov til at lave en speciel film, men i dette tilfælde var det faktisk en skuespiller, som tog kampen op. Leonardo DiCaprio læste nemlig, da han var helt ung, en biografi om Howard Hughes, og har siden gået rundt med et brændende ønske om at få muligheden for
    at lave en film om denne store â?? og sære â?? mand.

    Leonardo DiCaprio tog sin idé om at følge de unge år af Howards Hughes liv til instruktøren Michael Mann (som endte med at blive filmens producer) som satte ham sammen med John Logan, der har skrevet manuskriptet. Efterfølgende blev instruktøren Martin Scorsese tilknyttet projektet som fik titlen THE AVIATOR.

    Kom til snigpremiere med indledning på:

    THE AVIATOR

    Mandag d. 17. januar 2005
    i Palads København, sal 1 kl. 21.00

    Tirsdag d. 18. januar 2005
    i BioCity Ã…rhus, sal 1 kl. 21.15

    Filmen vil blive indledt af Peter Schepelern, filmhistoriker og forfatter, som til dagligt er lektor ved Københavns Universitet, afdeling for Film & Medievidenskab.
    Peter Schepelern har bl.a. redigeret og bidraget til en række væsentlige danske filmbøger og været redaktør af filmtidsskriftet Kosmorama.

    Peter Schepelern vil tale i cirka 10 min.

    Leonardo DiCaprio spiller rollen som den legendariske Howard Hughes i THE AVIATOR. Filmen udspiller sig i årene fra 1920 â?? 1940, Hollywoods gyldne æra, hvor Hughes var en stor filminstruktør og producent. Howard Hughes var utroligt visionær og innovativ, og udover at være instruktør og producent, designede og konstruerede han flyvemaskiner.


    Da den smukke, hovedrige unge mand begyndte at lave film blev han hurtigt mediernes darling â?? og så afgjort også tidens store kvindelige starletters. Han datede stort set alle de kvindelige Hollywood stjerner, deriblandt Jean Harlow, Ava Gardner og Katharine Hepburn.
    Disse spilles i THE AVIATOR af rocksilden Gwen Stefani, sødmefyldte Kate Beckinsale og stilsikre Cate Blanchett. På den mandlige rolleliste kan filmen prale af kvalitetsnavne som Jude Law, Alec Baldwin og John C. Reilly.


    THE AVIATOR er helt fortjent nomineret i seks kategorier til Golden Globe prisuddelingen herunder bl.a. Bedste film (drama) og Bedste mandlige hovedrolle (drama) og den har stor OSCAR-potentiale. Der er ingen tvivl om at dette er en af forårets absolutte MUST-SEE film!

    Du kan læse mere om THE AVIATOR
    på BioZonen.dk eller på filmens hjemmeside

    Som BioZonen-medlem kan du købe billetter for 70 kr. pr. stk.

    Billetterne kan bestilles på 70 13 12 11 og via www.biobooking.dk

    Some men dream the future. He built it.

    Vi elsker Storfilm!
    Med venlig hilsen

    Louise, Tina og Teis
    BioZonen.dk

    P.S. Denne mail kan ikke besvares


     
  2. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det ligner da samme mail jeg postede d. 4. januar. Men det var da en mail til alle medlemmer. Har du først fået den i går/dag?

    Men rart at se, at du også poster mails. :)
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg fik den i dag.
    Hvorfor fik jeg den i dag?
    Dumme Biozone.
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ifølge den mail jeg fik kunne billetter bestilles fra d. 5. januar, så det må antages, at de gode pladser er væk. Surt først at få mailen i dag.

    Men som jeg nævnte, så synes jeg, at det er for sent på en hverdag.
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Så The Phantom of the Opera i går.
    Fantastisk film, musik, kostumer, alt.
    Jeg må købe soundtracket ved første lejlighed.
     
  6. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    ^agreed!!!

    *sætter musikken fra en af teaterudgaverne på, synger med for fuld udblæsning*
     
  7. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    hvordan var den egentligt?
    jeg har ikke selv set den da jeg ikke har fundet en der vil med ind og se den.. og jeg faktisk ikke ved om jeg vil boycutte den oga slutningen... har de påklistret en hollywood happy endning? eller har de brugt en af de 2 ægte slutninger?
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har aldrig set det på teatret eller læst bogen, men jeg synes ikke det var en happy ending. :(
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har undret mig over: Hvis fyren er så forfængelig han ikke vil vise sit skamferede ansigt, hvorfor har han så valgt at have en hvid maske på der bare vækker endnu mere opsigt end ar? Der findes iøvrigt andre langt bedre alternativer at skjule sine ar på end en kridhvid maske. Skørt.
     
  10. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Nille, den ender med (highlight for at læse)at Raoul og Christine er nede hos Fantomet, og han lader dem gå (så vidt jeg husker lige som i teaterversionen). Meg og nogle andre kommer derned og der er tomt, hun finder hans maske. Der er 'flash-forward' til Raul som gammel, der tager ud til Christines grav og lægger den spilledåse som Fantomet havde (som Raul tidligere købte på auktionen).
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    En anelse sent, men dog stadig inden for tidsfristen:




    Kom med NORDISK FILM og BIOZONEN til gratis testvisning på den nye danske film:

    [b]Fluerne på Væggen[/b] instrueret af Åke Sandgren.

    Testvisningen foregår:

    Mandag d. 24. jan. 2005 kl. 18.00 i

    Cinemateket
    Gothersgade 55
    1123 København K

    Vi starter præcist, så kom helst fem min. før!
    Efter filmen skal du udfylde et spørgeskema, som det tager 5-10 min. at besvare.

    Du er velkommen til at invitere én ledsager med.
    Da der er begrænset plads, vil billetterne blive uddelt efter først-til-mølle princippet!

    Hvis du har lyst til at deltage, så send en mail med dit navn og din ledsagers navn og alder til:

    nanna.kristiansen@nordiskfilm.com

    Senest onsdag den 19. jan. 2005 kl. 12.00
    Når svarfristen er udløbet vil du modtage en bekræftelse eller et afslag på din mail.

    Vi elsker nye danske film!
    Med venlig hilsen

    BioZonen.dk og Nordisk Film

    [hr]

    [b]Zentropa Productions inviterer til screening:[/b]


    Onsdag d. 19.01.05, kl.19.00-21.00
    Den Danske Filmskole ? biografen.
    Theodor Christensens Plads 1
    1437 Kbh. K

    Zentropa Productions søger testpublikum til visning af kommende spillefilm.
    Arrangementet foregår i Den Danske Filmskoles biograf og vil tage ca. 2 timer.

    Der er tale om en ny dansk film for alderesgruppen 10 år og opefter.

    Umiddelbart efter visningen vil I blive bedt om at tage stilling til filmen via et spørgeskema.
    Filmen er på sidste stadie i klippefasen, og jeres respons bliver en vigtig faktor for det endelige resultat.

    Vi håber at møde rigtig mange af jer, og at I har lyst til at tage venner og familie med.

    Henvendelse senest d. 19.01.05, kl.10.00

    via email eller telefon til:

    Eva Jakobsen,
    Ass. Sisse Graum Jørgensen

    Zentropa Productions2

    Tel: 36868771
    E-mail:eva.jakobsen@filmbyen.com

    [hr]

    [b]Charmerende film med Adam Sandler og Tea Leoni[/b]

    Kære Jesper Laursen

    Ordet Spanglish er sammensmeltningen af Spanish og English
    ? det dækker over en dialekt, som snakkes af henved 40 mio. Latino?er i USA.
    Spanglish er også titlen på en ny charmerende komedie om hvad der sker, når to forskellige kulturer pludselig skal leve under samme tag.

    Spanglish får danmarkspremiere fredag den 18. februar og filmen er instrueret og produceret af manden bag Oscar-vinderne As Good as it Gets/Det bliver ikke bedre (med Jack Nicholson og Helen Hunt) og Tid til Kærtegn (med Jack Nicholson, Shirley McClaine og Debra Winger).

    [b]Spanglish[/b]
    - Næsten helt Perfekt

    Tirsdag den 1. feb.
    kl. 19.00 i Palladium

    Onsdag den 2. feb.
    kl. 18.45 i BioCity Hillerød,
    BioCity TÃ¥strup, BioCity Odense,
    BioCity Esbjerg, BioCity Herning,
    BioCity Aalborg og Grand Randers

    Torsdag den 3. feb.
    kl. 19.00 i BioCity Ã…rhus

    I Spanglish kan man opleve en neddæmpet Adam Sandler i rollen som chefkok for en førende restaurant, hans frustrerede, hysteriske og meget smukke kone, Tea Leoni, og hans altid lettere beduggede og elskelige svigermor, Cloris Leachman. Ind i deres liv træder den kønne mexicanske hushjælp, Paz Vega, der hverken taler eller forstår et ord engelsk. Trods sprogforbistring og andre kulturelle forskelle falder hele familien for hende - incl. chefkokken!

    Spanglish overrasker positivt, både hvad angår cast og historie. Adam Sandler har lagt stand-up komiker-rollen på hylden og spiller troværdigt og charmerende. Og hans livlige familie fremstår ægte - dvs. både ulidelig og elskværdig. BioZonen udråber kort sagt Spanglish til forårets mest anbefalesesværdige feel-good drama.

    på BioZonen.dk eller på filmens [link=http://www.sonypictures.com/movies/spanglish]hjemmeside[/link]

    Som VIP-medlem kan du købe billetter for 55 kr. pr. stk.

    Billetterne kan bestilles fra tirsdag d. 18. jan. 2005 kl.9.30 på 70 13 12 11.
    Det er altså ikke muligt at bestille billetter via Biobooking.dk eller Biozonen.dk.

    [color=red][b]Bemærk at billetter skal afhentes senest syv dage fra bestillingsdato![/b][/color]

    A comedy with a language all its own.

    Vi elsker velspillede film!
     
  12. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg sad lige og skimmede "Emne" for mine mails fra Biozonen, da blikket fald på en med "Emne: Nordisk Film" fra 16. december sidste år. Med tanke på hvad det mon kan være åbner jeg mailen og ser...

    The PHANTOM of the OPERA snigpremiere i Palladium d. 9. januar.

    Jeg kan så kun beklage, at jeg ikke kunne huske denne mail og ej heller tænkte over at åbne en mail med "Emne: Nordisk Film", da I begyndte at efterlyse netop snigpremiere til den film.

    Grunden til at jeg ikke skrev den her i tråden er at jeg var af den overbevisning, at den blev sendt til alle almindelige medlemmer, da der blot står "Som BioZonen-medlem kan du købe billetter".

    Dette burde selvfølgelig ikke ske igen, da jeg nu skriver alle de mails jeg får. Hvilket henleder mig til endnu engang at anmode alle medlemmer om at skrive de mails de får, som Glenn har gjort et par gange tidligere. Hvis alle Cut'n'Paster mailsene ind her, så burde der være en chance for at ingen igen går glip af et arrangement de kunne have interesse i at deltage i.
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Eksklusiv Forpremiere på RAY med musik, film og afterparty!

    Kære VIP-medlem

    Fredag den 11. juni 2004 døde Ray Charles, 73 år gammel, af en akut leversygdom. Han var om nogen en amerikansk legende, som igennem sin karriere vandt 12 Grammy-priser og blev udråbt til et enestående geni af kollegaer som Frank Sinatra, James Brown og Aretha Franklin.

    I 2003 påbegyndte Universal Studios indspilningen af Ray, den ucensurerede historie om Ray Charles ? med Jamie Foxx i hovedrollen. Et skuespillervalg Ray Charles bifaldt og godkendte. Resultatet blev et gribende og interessant biografisk drama om musikeren og mennesket Ray Charles. Og Jamie Foxx er simpelthen uovertruffen, hvilket helt fortjent skaffede ham en Golden Globe-pris for bedste mandlige hovedrolle (Musical/Comedy), ved prisuddelingen søndag den 16. jan. 2005

    I anledning af danmarkspremieren 18. feb. 2004 afholder Nordisk Film Biografer i samarbejde med Club Metro Xpress og Rosie McGees eksklusiv forpremiere på

    Ray

    Torsdag den 10. februar 2005 i Palladium


    Program

    Fra kl. 20.45 vil der være live-musik i Palladiums foyer med Michael Blicehers Rayband og vi serverer et glas velskænket Tuborg fadøl

    Kl. 21.15 vil Jørgen De Mylius byde velkommen og fortælle om sit forhold til Ray Charles

    Kl. ca. 21.30 blænder vi op for filmen

    Kl. ca. 23.30: Afterparty på Rosie McGees, hvor der vil være lidt lækkert til hals og gane
    + fest til tonerne af Ray Charles Tribute, som spiller 2X30 min. fed live musik

    Ray er historien om en af den moderne musiks mest indflydelsesrige udøvere, Ray Charles, som brød barriererne mellem forskellige genrer f.eks. ved at blande kirkens Gospel med den syndige Blues. Det er også historien om en livslang kamp; mod det at være sort i 50?ernes og 60?ernes USA, mod det at være blind siden barndommen og til sidst mod afhængigheden af narkotika.

    Du kan læse mere om RAY på BioZonen.dk eller på filmens hjemmeside

    Som BioZonen VIP-medlem kan du købe billetter for 100 kr. pr. stk.
    Billetten er inklusiv øl, live-optræden, intro, film, afterparty med musik, drink og lidt spiseligt

    Billetterne kan bestilles fra tirsdag d. 25. jan. 2005 kl.9.30 på 70 13 12 11.
    Det er altså ikke muligt at bestille billetter via Biobooking.dk eller Biozonen.dk.

    Bemærk at billetter skal afhentes senest syv dage fra bestillingsdato!

    The only thing more extraordinary than the music is the man behind it: Ray Charles.

    Vi elsker legendefilm!
    Med venlig hilsen

    Louise, Tina og Teis
    BioZonen.dk

    P.S. Denne mail kan ikke besvares.
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    BioZonen gentager successen: OSCARNAT i Imperial!

    Kære BioZonenVIP-medlem

    Oscaraftenen nærmer sig og alle vi der elsker film skal igen til at glæde eller ærgre os, når akademiet kaster deres dom på vores favoritter.

    Igen i år har du muligheden for at nyde dette overflødighedshorn af stjerner sammen med andre filmelskere! Du er dog nødt til at bo i nærheden af ? Aalborg, Odense, Århus, Randers eller København, hvis du ikke skal gå glip af denne enestående oplevelse, for kun disse byer er i år med, når Nordisk Film Biografer som de eneste har den store fornøjelse at invitere til:
    OSCARNAT

    Søndag d. 27. februar fra kl. 23.00
    - og natten igennem i Imperial i København.

    Program:
    Først er der Oscar-gallastemning i foyeren, hvorfra DR2 optager stemningsrapporter.
    Kl. 23.30 bydes så velkommen i salen. Herefter viser vi den Oscarnominerede film, Sideways, som efter vores vurdering ligger lunt i svinget til at vinde op til flere af de attråværdige statuetter.
    Så strækker vi ben lidt - og kl. 01.45 stilles direkte om til Los Angeles, hvor vi følger stjernerne, mens de ankommer ad den røde løber...

    Kl. 02.30 begynder så selve uddelingen af de prestigefyldte priser!
    Omkring kl. 06.30 byder vi på morgenmad og ved den tid bliver de sidste - og vigtigste - statuetter uddelt.

    DR2 vil sende flere stemningsglimt fra Imperial, så vi opfordrer alle til at møde festklædte op!

    Sideways
    I Sideways møder vi Jack, som er skuespiller, men uden større succes og Miles, som gerne vil slå igennem som forfatter. Og hvor Jack er god til kvinder, er Miles god til vin. Jack skal snart giftes og Miles inviterer derfor sin gamle ven med på en uges ferie til Santa Ynez dalen i Californien, hvor der skal slappes af og smages på vin.

    De to venner, der er midt i 30´erne, er meget forskellige. Den udadvendte, charmerende Jack der nu skal giftes og den stille, bekymrede Miles, der søger sandheden i vinen. Men de deler en cocktail af bristede ambitioner og ungdommen, der siver ud mellem fingrene på dem.

    Alligevel bliver turen en morsom og livsbekræftende oplevelse, hvor de svælger i god vin og møder to dejlige kvinder. Men forude venter et forpligtende bryllup og et liv der også skal fungere uden sødmefyldte californiske druer og hvide løgne?

    Sideways er instrueret af Alex Payne (manden bag ABOUT SCHMIDT) og komedien vandt fortjent en Golden Globe for bedste film den 16. jan. 2005.

    Filmen er netop blevet nomineret til fem af de helt tunge Oscars og har officiel Danmarkspremiere d. 11. marts 2005!

    Læs mere om Sideways og se trailer på filmens hjemmeside

    Læs alt om Oscarbuzz, Oscarnomineringer og Oscar-show på www.dr.dk/oscar

    Billetterne til OSCARNATTEN koster 125,- kr. pr. stk.
    ? og er ligesom sidste år inklusiv små overraskelser i løbet af natten!

    Billetsalget til denne uforglemmelige aften starter for VIPmedlemmer *
    onsdag, den 26. jan. kl. 09.30 på 70 13 12 11

    - Og billetterne sælges efter først-til-mølle princippet
    * Fra fre. d. 4. feb. kan folk, som ikke er medlem af BioZonen ligeledes købe billet, dog til fuld pris: 150,- kr. stk.

    Bemærk: I BioCity Århus kan der max. bestilles seks billetter pr. VIPkort

    Husk at sige, at du er BioZonenVIP-medlem, når du bestiller
    og husk ligeledes at fremvise dit VIP-kort, når du afhenter billetterne
    ? ellers må du betale fuld pris.

    NB: Billetterne skal afhentes i den biograf hvortil de er bestilt
    - inden syv dage efter bestillingsdato.

    BioZonen opfordrer alle til at møde festklædte op!

    Vi elsker film og prisoverrækkelser!
    Med venlig hilsen

    Louise, Tina og Teis
    BioZonen.dk

    P.S. Denne mail kan ikke besvares
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Mon vi ser Daniel igen i år?

    Sidste år sad jeg oppe hele natten for at se showet, men det gider jeg nok ikke i år. Synes ikke rigtig der er nogle seje film nomineret.
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Dear Wendy snigpremiere med Jamie Bell og Thomas Vinterberg

    Kære BioZonen medlem,

    Det er sjældent, at store udenlandske filmstjerner kommer forbi København. Det er endnu mere sjældent at de dukker op til snigpremierer hvor vi ? helt almindelige ? mennesker har mulighed for at møde dem.

    Derfor er det med stolthed, at BioZonen kan præsentere den prisbelønnede Jamie Bell (Billy Elliott) til en Q & A session med vores internationalt berømte instruktør Thomas Vinterberg i forbindelse med en snigpremiere på Vinterbergs nye film ?Dear Wendy? efter manuskript af Lars Von Trier.

    Ordstyrer er Søren Høy fra Filmland.
    Sidst Søren Høy deltog i et lignende arrangement var i sommeren 2004 hvor vi holdte en Q & A med instruktøren Jean-Jacques Annaud inden "Tigrebrødre".

    Snigpremiere på Dear Wendy

    Onsdag den 2. februar
    kl. 19.15 i Palads København.


    Efter filmen vil Jamie Bell, Thomas Vinterberg og Søren Høy komme på scenen.

    Dear Wendy handler om den unge Dick, der bor i en fattig amerikansk mineby i den sydøstlige del af USA. Ved et tilfælde kommer han i besiddelse af en pistol.

    Da han oplever våbnets magt og muligheder, samtidig med at han er erklæret pacifist, tager han initiativ til at danne en klub: "Dandierne".
    Et broderskab af bevæbnede, freds-elskende og jævnaldrende outsidere.
    De har hver deres personlige, navngivne pistol og i en række ritualer og med hemmelige regler finder de fornyet styrke og fællesskab i et hjørne af en forladt minegang.

    Kun i klubben må man vise og bruge sine pistoler. Men regler er til for at brydes, hvis det bliver meget, meget nødvendigt...

    Du kan læse mere om Dear Wendy på BioZonen.dk

    Prisen er 65 kr. pr. billet

    Billetterne kan bestilles fra torsdag d. 27. jan. 2005 kl. 09.30 på 70 13 12 11.
    Det er altså ikke muligt at bestille billetter via Biobooking.dk eller Biozonen.dk.

    Vi elsker Thomas Vinterberg-film!
    Med venlig hilsen

    Louise, Tina og Teis
    BioZonen.dk

    P.S. Denne mail kan ikke besvares.
     
  17. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Ã…h nej, ikke Dear Wendy!!!
     
  18. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Ja, Dear Wendy. :D
     
  19. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Det er da nok en af de dårligste og mest underlige film der længe er lavet! - især slutningen!
     
  20. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg synes slutningen var rigtig fed. Som taget ud af en gammel western. :)
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Er jeg den eneste der er skuffet over biografudvalget for tiden? Jeg har kun været inde og se 2 film i år. Nemlig Den usynlige Fjende i Operaen og Pusher 2.
    Den 11. marts skulle der Untergang komme, og Sin City skulle også være lige på trapperne, og så er der den der Star Trek film til maj, så der er nok at se frem til, men ikke noget at bruge ventetiden på.
    Denne slags fejltrin fra biografernes side vil blive husket i Age of Peder.
     
  22. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvad med Ray og Meet the Fockers?
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ray måske. Meet the Fockers tror jeg jeg springer over.
     
  24. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Er jeg den eneste der er skuffet over biografudvalget for tiden? Jeg har kun været inde og se 2 film i år. Nemlig Den usynlige Fjende i Operaen og Pusher 2.

    Da jeg læste ovenstående første gang, troede jeg du mente "The Phantom menace" og at du havde set den i "Operaen" (spillested på Christiania)...

    Men så så jeg lige en vittighedstegning i mit sidste Star Wars Insider, hvor "The Phantom Menace of teh Opera" var på plakaten :D

    Bedre sent end aldrig [face_blush]
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ikke liige præcis film-relateret, men jeg var i teatret og se 'Skønheden og Udyret' igår og det var en fantastisk forestilling! Wow, tror aldrig jeg har set så flot scenografi! Virkeligt flot, og de spillede allesammen rettig godt.. Specielt Henrik Lykkegaard som Lúmiere var suuuper!

    Den bestemt godt anbefales...
     
Thread Status:
Not open for further replies.