De(n) næste film man kan glæde sig til...

Discussion in 'Denmark' started by Krede, Jan 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    De lyder godt nok specielle begge to - men tak for infoen anyway :)
  2. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Ja, jeg skal i hvert fald ikke nyde noget. Så hellere Gallapremiere på Million Dollar Baby i Falconercentret. Men der er nok kun dårlige pladser tilbage - om nogle overhovedet.
  3. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Det lyder ellers fedt.

Den ville jeg egentlig gerne se, tror jeg...
  4. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Det tog lige lidt tid, for mailen var sendt som et billede og ikke en tekst.

Til de interesserede:
    (der er stadig billetter)

Der er stadig ledige pladser til gallapremieren på Clint Eastwoods Oscarvindende film: Million dollar Baby den 18. april. Stedet er Audience i Falconercentret, Falconer Alle 9 på Frederiksberg.

Dørene åbnes kl. 19.30 og filmen begynder kl. 20.00.
    Billetter kan købes ubegrænset og koster 95 kr.

Da filmen jo er et boksedrama har vi indgået et samarbejde med Danmarks Idræts-Forbund om at invitere alle danske sportsstjerner. Der vil selvfølgelig også være andre kendte tilstede.

Racerkøren Jason Watt introducerer filmen.

Million Dollar Baby:
    En film om at vinde
    En film om at tro
    En film om at betale prisen for at nå toppen

I modsætning til "Mystic River" er Clint Eastwood i denne film også foran kameraet, hvor han spiller den aldrende boksetræner og promotor, Frankie Dunn, der meget modstræbende tager Maggie Fitzgerald (spillet af Hilary Swank) i sin stald. For Maggie er boksetræningen vejen væk fra hendes tidligere miserable "white trash" tilværelse. For Frankie er hun den sidste chance for at levere en rigtig mester - Indtil der sker noget der ændrer deres liv for altid... På rollelisten ses desuden Morgan Freeman, som den afdankede bokser og assistent i Frankies stald.

Inden filmen byder vi på et glas vin eller kildevand samt frugt og chokolade.

Direkte link til billetbestilling er ikke mulig, så indsæt dette link:
    https://www.secure.ebillet.dk/buy/biografbillet/listtt.asp?buy=true&sysno=3&orgno=106&keyno=0298AFECA8C7567999F7C3FDF40C090C1B

Vi glæder os til at se jer!
    Hilsen Danmarks Idræts-Forbund og SF Film A/S/>
  5. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Kom med Nordisk Film og BioZonen.dk
    til blindscreening af en ny dansk film!

Visningen foregår
    mandag d. 2. Maj kl. 19.00
    i Cinemateket
    Gothersgade 55
    1123 København K

Det er gratis at deltage og du er velkommen til at invitere én ledsager med!
    Vi forventer kun, at I udfylder et spørgeskema efter filmen.

Bemærk:

Da der er begrænset plads, vil billetterne blive uddelt efter først til mølle princippet!
    Hvis du har lyst til at deltage, så send en mail med dit og din ledsagers navn og alder til:

rasmus.andersen@nordiskfilm.com

Senest fredag d. 29. april kl. 12.00

Efter deadline vil du modtage en bekræftelse eller et afslag på din mail.

Vi elsker, når vi ikke aner, hvad vi skal se!

Med venlig hilsen

Tina & Teis
    BioZonen.dk

Kom til forpremiere på årets episke storfilm

KINGDOM OF HEAVEN

Mandag d. 2. maj kl. 19.30 i Imperial!

Nu har du chancen for en helt unik oplevelse, idet vi har fået et antal pladser til gallapremieren på Ridley Scotts storfilm, som vi tilbyder BioZonens VIP-medlemmer!

Billetterne, som er godt placeret i salen, sælges til kr. 175,- pr. stk.
    Der er relativt få, så det er en god idé at slå til hurtigst muligt!

Det gør du på 70 13 12 11 og du kan bestille max. 4 stk.

Husk at afhente billetterne inden søndag d. 1. maj kl. 18.00!!

Året er 1186. Den unge fransk smed, Balian, sørger dybt efter at have mistet sin kone og lille søn. Det er i denne sørgende tilstand at Godfrey Of Ebelin, der er nært tilknyttet Kongen af Jerusalem og dybt optaget af at opretholde freden i Det Hellige Land, finder Balian, hans uægte søn.

Balian lader sig overtale og følger Godfrey på hans hellige mission. Men da Godfrey dør, arver Balian et landområde i nærheden af Jerusalem, en by i hvilken kristne, muslimer og jøder har klaret at leve fredeligt sammen gennem den korte periode med våbenhvile mellem 2. og 3. Korstog.

Fast besluttet på at efterleve ?the noble oath? og bundet af sin urokkelige ærlighed, finder Balian sig i et fremmed land, tjenende en dødsdømt konge og tiltrukket af kongens gådefulde søster, Prinsesse Sibylla.

- Inden filmen, der introduceres kl. 20.15, byder vi på tapas og drinks!

Med venlig hilsen

20th. Century Fox
    og BioZonen.dk

Hvis det skulle have nogen betydning:
    Sidstnævnte film omtales både som forpremiere og gallapremiere i mailen. Og emnet på mailen var "Kingdom Of Heaven Galla". Uden at være sikker er jeg mest tilbøjelig til at tro at det ér galla der er tale om, da forpremierer ikke plejer at blive solgt i få billetantal og til en pris på 175 kr.
    />
  6. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    BRUCE IS BACK ? MERE DRAMA, MINDRE HUMOR!

Kære Jesper Laursen

Bruce Willis gør comeback som hardcore actionhelt i Florent Emilio Siris vellykkede thiller -

Hostage

En gang var Jeff Talley politets bedste forhandler ved gidseltagninger. Men en dag gik det galt, og Jeff slikker nu de mentale sår som politichef i en lille by.

Da nogle unge vil stjæle en rig mands bil og ender med at forskanse sig i hans hus med familien som gidsler, bliver der igen brug for Jeffs evner som forhandler. ?men denne gang er det ikke kun fremmede menneskers liv der står på spil!

I denne Film Noir-agtige actionfilm sidder du på kanten af sædet i næsten 2 timer. Filmes plot twistes gang på gang og skaber spændingen til bristepunktet. En spændingsfilm i særklasse, der SKAL ses!

HOSTAGE
    arrangementet finder sted
    Onsdag d. 25. maj 2005
    Kl. 19.00 i Palads

Billetterne koster 60 kr/stk.
    og kan bestilles fra
    Onsdag d. 4. maj kl. 9.30
    på 70 13 12 11

HUSK: Billetterne skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingsdatoen!

Vi elsker actionfilm!
    Med venlig hilsen

Line, Tina og Teis
    BioZonen.dk

P.S. Denne mail kan ikke besvares.
  7. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    MANDERLAY

Kære Jesper Laursen

Til denne eksklusive forpremiere, i samarbejde med Berlinske Tidende, har vi fornøjelsen af at kunne præsentere Vibeke Windeløv, en af Lars Von Triers faste producenter, der kommer og introducerer Manderlay!

Efter Dogville kommer nu Lars von Triers anden film i hans filmtrilogi "USA - Land of Opportunities" - Manderlay!

Efter at have forladt Dogville bevæger Grace og hendes far sig, tungt armeret med gangstere, ned gennem USA.
    I en afkrog af en af de amerikanske sydstater kommer de tilfældigvis forbi godset Manderlay, hvor alt, selv tiden, står stille.

Selvom slaveriet for længst er ophævet, lever beboerne på Manderlay i et stærkt forældet system, der fastholder dem som herrer og slaver.

På trods af sin fars råd om ikke at blande sig, føler Grace det som sin forpligtelse at befri Manderlay. Hun går med ildhu igang, med at forandre livet for alle Manderlays beboere - inklusiv hende selv!

Arrangementet starter

kl. 18.30 og finder sted i

Palladium d. 30. maj.

Billetterne kan bestilles allerede nu

på tlf. 70 13 12 11

Men skynd dig

- Der er begrænsede plader!

HUSK: Billetterne skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingsdatoen!

Vi elsker film!
    Med venlig hilsen

Line, Tina og Teis
    BioZonen.dk

P.S. Denne mail kan ikke besvares.
  8. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Vær blandt de allerførste i Danmark der ser
    BATMAN BEGINS

- når vi arrangerer snigpremierer over hele landet
    Torsdag d. 14. juli 2005
    Det vil sige 8 dage før Danmarks-premieren!

Vi viser filmen i

Palads
    kl. 18.30

Billetterne koster 75 kr. pr. stk.
    og der følger en pose Vampyrer
    med i prisen!

Billetterne kan bestilles fra på mandag d. 13. juni kl. 9.30 på 70 13 12 11
    Husk at de skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingsdatoen!

Vi elsker Batman
    Med venlig hilsen

Line, Tina og Teis
    BioZonen.dk

9. Paranorina Jedi Master

star 4
    Sejt! Det kunne jeg faktisk godt have fundet på at tage med til, hvis jeg boede i Kjøbenhavnstrup!

Jeg elsker også Batman!
  10. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Hvorfor ser teksten sådan ud Coras?
    Så mailen sådan ud, da du fik den, eller har du haft teksten forbi et program der ikke kan håndtere æ,ø og å?

Og nu har de satme gjort det igen. Det er altså dårlig service over for deres Biozonenmedlemmer, at de sætter forpremierebilletterne til salg samme dag som salget til de almindelige forestillinger begynder. Det vil sige, at man skal slås med alle dem der vil ind og se filmen efter den har haft almindelig premiere. Som om det ikke kan være svært nok at komme igennem på telefonen i forvejen.
  11. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Sådan var mailen. Jeg gad ikke at sidde og ændre den. Den kan jo læses.
  12. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Vær blandt de allerførste i Danmark der ser
    The Hitchhiker's
    Guide to the Galaxy

- når vi arrangerer snigpremierer over hele landet
    Onsdag d. 3. august 2005
    Det vil sige 8 dage før Danmarks-premieren!
    - men du skal være hurtig for der er kun 150 billetter!

Vi viser filmen i

Palads
    kl. 19.00

Billetterne koster 65 kr. pr. stk.

og kan bestilles allerede nu på 70 13 12 11
    Husk at de skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingsdatoen!
  13. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Husk også Zulu Sommerbio.
    Det er jo desværre forbi i Odense, men København begynder programmet i dag.
  14. Paranorina Jedi Master

star 4
    Det var meningen jeg skulle have været til det i Odense, men det ville betyde jeg skulle gå hjem midt om natten, fra et sted jeg ikke var særlig kendt i, så jeg sprang fra.
  15. Paranorina Jedi Master

star 4
    Har I været inde og se den nye Batman endnu? Wow! Den har helt klart europret førstepladsen over Batmanfilm i mit univers. Den slår selv den legendariske 2'er (Ja 2'eren er bedre end 1'eren).
    Som vi alle ved er jeg jo super hardcore ultra Batman ekspert, og jeg siger tommelfingre op for denne film!
  16. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Jeg glæder mig også til at se den.
    Batman > Alle andre.
  17. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg var inde og se den i fredags, og jeg synes også, at den er ret god. Den er noget mere realistisk/nede på jorden (så meget som det nu kan være når vi snakker Batman) end de andre.
    Jeg må dog så sige, at jeg godt kan lide Burton's gotiske univers.

Jeg ved, at den havde Gallapremiere i torsdags i Imperial, men Biozonen sendte ikke nogen mail, så jeg kunne komme med. :(

Michael Bay slår til igen med:

The Island

Så er der hard-core action på plakaten - For alvor!
    Actionmanden Michael Bay (The Rock, Armageddon, Bad Boys I & II - vi kunne blive ved) har gjort det igen!
    Denne gang leger han med et gruopvækkende fremtidssyn - hvor mennesker bliver opdrættet som organ-donorer - en slags livsforsikring!
    Filmen er fremragende skrevet, replikkerne falder på de helt rigtige tidspunkter og er tilmed sjove!
    Action-delen i filmen er klassisk og super-tæt klippet, hvilket visuelt placerer filmen i en liga for sig.
    Du har nu muligheden for at se filmen før alle andre - og så kan du jo selv bedømme om Michael Bay stadig har 'the magic touch'!

Arrangementet finder sted

Onsdag d. 10. august kl. 21.15
    i BioCity!

Prisen er 75 kr.
    og de kan bestilles fra Onsdag d. 27. juli

på 70 13 12 11

Husk at billetterne skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingsdatoen!

Vi elsker actionfilm!
    Med venlig hilsen

Line, Søren og Teis
    BioZonen.dk

Bay's 'Island' no paradise this time/>/>
  18. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Jeg har ikke set Batman endnu (Mundi magtede ikke at skaffe billetter til galla'en) så jeg gik ind og så War Of The Worlds i Grand bio i Holbæk i stedet for. Jge havde frygtet at den var rigtig dårlig, så jeg må sige jeg blev meget positivt overrasket. Jeg synes faktisk den var rigtig god..... :)
  19. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Jeg synes også den var fin lige indtil slutningen.
  20. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Hvad var der galt med slutningen? Den var da helt i Wells' ånd (hvis du da ikke mener genforeningen med hans exkone og sønnen)
  21. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Det er lige det med familien jeg mener. Det er alt for sukkersødt.
  22. Paranorina Jedi Master

star 4
    Ser man nogensinde rumvæsnerne i WOTW, eller er det en af den slags film der prøver at gøre mystikken til noget sejt?
  23. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Man ser dem, men for det meste er det bare de store Tri-pods der er fokus på.
  24. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Kom til gallapremiere på Fantastiske Fire i Palads onsdag den 3. august 2005 kl. 21.30

Inden forestillingen byder vi på øl, sodavand, chips samt 4 fantastiske power drinks.

For bare 120 kr. får du en oplevelse på den røde løber, du sent vil glemme!

Billetterne kan bestilles allerede nu på 70 13 12 11, men du skal være hurtig, for de bliver revet væk!

Vi elsker gallapremierer!
    Med venlig hilsen

Line, Søren og Teis
    BioZonen.dk
  25. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Øv, det lyder ellers fedt - selvom Natasha allerede har spurgt om vi ville med til den alm. premiere...

Bare ærgeligt at jeg er i svenskerland dér....
Thread Status:
Not open for further replies.