main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Den offisielle hummer og kanari -tråden

Discussion in 'Archive: Norway' started by dod, Feb 4, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    /greet

    Så fikk man endelig slitt seg vekk fra SWG en stund da.. eller, asså... Er hjemme i sverige for øyeblikket, har ikke sprek nok maskin her, tror jeg, og har i alle fal ikke SWG inne. Har logga ca. 16timer/dag dersiden vintrferien begynte..Er man SWG-fan eller -nerd da? /shrug

    Da man fant ut at det ikke var noen andre som var russ i år (/lol) kan jeg jo spørre: Noen som har vimsa seg inn i Galaxies nå? Eller noen fra Galaxies som har vimsa seg inn hit? Bare lurer... /grin


    Da var det bare noen timer igjen til neste SWG-økt... man vaffal blir det ikke så lenge til jeg er på ff.n igen, da skolen begyner og man må ha noe å fylle tia med...

    /wave
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    <-- Russ

    <-- Produsert særemne på 20 sider :D *stolt*
     
  3. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    <-- Russ
    <-- Sliter no jævlig med å rekke innleveringsfristen for særemnet (1.mars)

    :p
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    <-- *Fikk 6 på særemnet*

    <-- *Stolt* :D
     
  5. hansen

    hansen Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 25, 2003
    Jeg jobber med særemnet mitt nå, det skal være inne om 3 uker og jeg sliter noe utrolig med motivasjonen.

    Har lest Beatles, Bly og holder på med Halvbroren. (lars saabye christensen, for de ulærde)
     
  6. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    Ja russ ja det var vi alle i år! :)

     
  7. hansen

    hansen Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 25, 2003
    Joda, men jeg savner det ikke. Men jeg savner skolen....
     
  8. GreyOneFromTheNorth

    GreyOneFromTheNorth Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 21, 2004
    Offisiell hummer og kanari-tråd, passer jo bra det. Et eller annet sted skal en begynne, så hvorfor ikke her. Har ikke funnet disse sidene før ganske nylig, så jeg har for det meste bare gått gjennom sider for å se hva jeg fant. Det er mildt sagt ikke småtterier, men mine favoritter er de som inneholder fan fiction, mye interessant lesestoff der.

    Jeg lurer på om det finnes noe lignende på norsk? Jeg har dilla på å skrive selv, og jeg har lekt meg med diverse "hva om...?" varianter av filmene, og lurer på hvordan andre reagerer på dem. Jeg oversetter en del av det til engelsk, men jeg skulle gjerne ha visst om det er mulig å gjøre dette på norsk ogsa.

    *sette seg behagelig til rette og vente på svar.
     
  9. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Det finnes en egen kategori for fanfiction på disse sidene, men det er internasjonalt. Kan begynne der?
     
Thread Status:
Not open for further replies.