main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Det officiele danske off topic board

Discussion in 'Archive: Denmark' started by snailwalker_DK, Oct 26, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det ser sq da mega hyggeligt ud!
     
  2. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hehe nørdtræf 2003: pars fest
    nørdtræf 2002 må være the party, det det lan party hvor der var 2000 mennesker med :)
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jep, rigtig hyggeligt. Det var da egentlig sjovt at det var i Ballerup, jeg var faktisk til fest lige i nærheden (i Skovlunde).

     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hey Jedi_Wannabe - Hvad er det du har rodet mig ind i? Og hvor kender du AlexanderBand fra? :D - nej det er helt OK - jeg vil selvfølgelig gerne gøre det!

    Til udenforstående; Så har én fra Alexanderband spurgt mig om jeg vil optræde som Darth Vader i deres næste produktion.
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Haha KULT! :D
     
  6. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
  7. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Hvordan kommer vi til at se det færdige resultat? :D
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror at det er noget til DRs hjemmeside, prøv at se f.eks 'Fryds film' på deres hjemmeside www.alexanderband.dk, hvor de har lavet en blanding af Star Wars og Bænken.

    Men lad os nu se om det bliver til noget overhovedet, jeg fik en mail fra Sune igår hvor der stod at de skulle filme lørdag i næste uge, dér skal jeg desværre på arbejde - så med mindre jeg kan bytte min vagt væk, så ved jeg ikke om jeg kan.

    Der er også et problem med at transportere selve kostumet ind til KBH - det fylder RET meget og jeg er ikke så hooked på at tage turen i bus eller tog i det fulde udstyr. Jeg skal nok informere jer hvis det bliver til noget :)
     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    vi krydser fingre :)
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg så lige at Sune også havde spurgt sig for på www.starwarsfansite.dk -

    Prøv at se her

    Det er da utroligt så useriøse de er på det forum! De er 100 gange værre end os til at gå off-topic.... 3 poster nede og de begynder at snakke om fastelavn og dyner!?! :p Det kunne vi ALDRIG finde på....
    :cool:
     
  11. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    90% af posterne der er også meget "unge" mennesker. :)

    Vi her er jo, for det meste, ansvarlige fornuftige mennesker... ikke PAR? :D
     
  12. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Rimlig alternativ fanfilm de har lavet, dem der Alexanderband :)

    Hvorfor har de ikke brug for en trooper? :D
     
  13. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Eller en superhurtig lysbærende snegl :)
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg kan prøve at spørge dem, det kunne jo næsten blive vores Fan Force Møde #2 ;)
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    For at bringe os back OFF topic (høhø) så fik jeg lige den her over icq'en af en af mine venner i dag.

    http://www.boingboingboing.net/bits/cat.wmv

    LOL!

     
  16. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    HA HA HA HA!!!!
    Nøj hvor så det godt ud :D

    Men den har nok ikke været glad.
     
  17. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hehe den var nu meget skæg...:D
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hey er der nogen der har lagt mærke til at i Coldplays sang 'Yellow' lyder det præcis som om han synger:

    'ahhh jeg sked, åh ja jeg sked en bums'

    Jeg syntes at det var ustyrligt sjovt, da jeg var til fest i sidste uge, og der var folk der sang med på den. Jeg ved godt nu hvad han rigtig synger, men det er svært at abstrahere fra det nu da man har hørt det på den anden måde først.
     
  19. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jepper!
    Det har jeg hørt. Jeg hørte det dengang de lige var kommet frem, så jeg fik det der at vide før jeg overhovedet havde hørt den rigtige. Dvs at jeg aldrig har kunnet høre det de siger rigtigt! Jeg har dog fået det at vide, men min hjerne siger bare "sked en bums"
    Jeg var også til koncert med dem i Valbyhallen. Så tænkte jeg "Det kan være at det lyder anderledes live!" MEN, nej det gjorde det ikke.
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha ha, jeg fik det nemlig også at vide før jeg hørte sangen. Det er rigtigt, det gør det extra svært at høre andet end 'sked en bums'. Ham der fortalte mig det syntes at det lød som 'sked en båd' hvilket ikke gør det mindre morsomt.

    Det må have været sjovt at høre live :D håber ikke at der var for mange der grinede.
    Det er nok mest pga. den måde han synger det på, 'your skin and bones' lyder ellers ikke så meget som 'jeg sked en bums'.
     
  21. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja det lyder kanon skægt :)
     
  22. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    øv star wars fik ikke en eneste oscar :(

    Synes den havde fortjent for visuelle effekter...
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det synes jeg nu ikke. Jeg må indrømme at jeg synes LOTR fortjente den Oscar mere end SW.
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg syntes faktisk at det lå meget lige, mellem dem. Begge film havde faktisk fortjent det, så det syntes jeg var ok.

    Det var dog ærgeligt at AOTC ikke var nomineret i nogle af lyd kategorierne - De soniske bomber er stadigt noget af det fedeste jeg nogensinde har hørt.

    Jeg var til Oscarfest inde i Imperial, det var ret fedt, og så Chicago først.... Og den havde bestemt ikke fortjent Oscaren for bedste film. Magen til tynd historie skal man lede længe efter! Den var slet ikke at sammenligne med de andre nominerede. Det er en ok film hvis man er helt vild med musicals og cabaret, og den har da en masse flotte sang og dansenumre, men det er en MEGET tynd kop te ellers. Man kan sammenligne den med Moulin Rouge, som var 1000 gange bedre, mindst!.
     
  25. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg så noget af noget der hed BAFTA priser på TV2 forleden. Clones var ikke engang nomineret i Bedste Effekter. Til gengæld var Gangs of New York for deres arbejde med snore og optiske illusioner.
     
Thread Status:
Not open for further replies.