Det officiele danske off topic board

Discussion in 'Denmark' started by snailwalker_DK, Oct 26, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina Jedi Master

star 4
  2. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
  3. Lord-Hruder Jedi Youngling

star 1
    Når jeg vågener om formiddagen(har natarbejde) er den 7 ud af ti gange 11:38
  4. Krede Jedi Master

star 4
    Spooky! Jeg kommer tit til at kigge på klokken når den er præcis 11:38
  5. Paranorina Jedi Master

star 4
    Totalt fedt case-mod!
    http://ciberia.ya.com/sevilorcio/
  6. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Eller også bemærker du bare at du ser på uret klokken 11.38, Krede, du kigger nok på det mange gange i løbet af dagen. Når det er sagt, så har jeg også selv trukket på smilebåndet når jeg lige har kigget på uret på det klokkeslet :)

[face_laugh]

Fedt Link Par
  7. P-Nille Jedi Master

star 4
    forresten, hvis i synes at der lige pt går et par dage i mellem at jeg skriver herinde, så skyldes det at vi herhjemme er igang med en større omflytning og male arbejde.
    i mandags brød vores emhætte i brand, og til trods for at der blev reageret hurtigt og der ikke skete større skader er vores køkken blevet røgskadet og der er sod på vægge og loft. ydeligere viste det sig at vores pulverslukker som fulgte med lejligheden indeholdte det giftige blåpulver. så den lille og jeg blev send på ferie fra mandag til onsdag hos mine forældre. nu hvor vi er kommet hjem er vi så igang med at gøre klar til at male om i køkkenet, og da det hele er et stort rod i forvejen benyttede vi lejligheden til at bytte rundt på soveværelse og børneværelset. som der så også skal males.
  8. Darth_Laudrup Force Ghost

star 4
Thread Status:
Not open for further replies.