Dilemma, trodde jag...

Discussion in 'Sweden' started by Leto, May 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leto Jedi Master

star 4
    Hittade episod2 på en server o laddade ner den, trodde att jag skulle våndas att se den innan jag ser den på bio.
    Visade sig sen att det var usel kvalitet, ljudet hackade och bilden var riktigt dålig.
    Men om det hade varit bra bild hade jag kanske sett den, hur många hade gjort samma sak?
  2. Vargman77 Jedi Master

star 4
    jag hade inte sett den...
    Köpte serieversionen och vägrade läsa den.. ligger undanstoppad ...
  3. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    "Köpte serieversionen och vägrade läsa den.. ligger undanstoppad ... "

Jag köpte serieversionen och sprang omkring i kön och erbjöd folk spoilers och popcorn. :D
  4. Lars_Muul Chosen One

star 6
    Jag skrev ut Expressen- och Aftonbladet-recensionerna(man vet aldrig, de kanske försvinner), men tänker inte läsa dem förrän efteråt.
    Ska det vara spoilerfritt så ska det!
  5. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Jag köpte båda tidninarna menvägrar att läsa recentionerna i dem ... :)
  6. Effe Jedi Knight

star 3
    Jag laddade ner den men komemr granterat inte se den på datorn förren en vecka efter premiären, bara så man har den sedan :)
  7. Ms_Kenobi Jedi Knight

star 3
    Köpte serieversionen och läste den! Buhu!! :_|
  8. Puh Jedi Padawan

Stoppade Downloaden 2 gånger... vet inte hur länge till jag kan hålla mig :)
  9. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Håll ut puh och ni andra.. det är bara 77 timmar kvar nu... (om jag inte räknat fel för klockan är nu 19.00 )
  10. Aprentize Jedi Master

star 4
    puh, vargman och kuang, tänkt såhär: de e mindre tid kvar nu än va de va till biljettsläppet när vi hade börjat köa. O de va inte så farligt så fan, here we go!
  11. Effe Jedi Knight

star 3
    Ska bli spännande att se mpeg versionen sedan undra om det är en ny Harry Porter där man fick tre porrfilmer istället för Harry Porter hehehe
  12. Lady_Kat Jedi Knight

star 2
  13. Lady_Kat Jedi Knight

star 2
  14. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Aprentize:
    Det är ingen fara för mig..
    Jag håller ut... :)
    Tänkte mer på de som inte var lika starka i sin självbevarelsedrift :)

Som Yoda säger är ju Tålamod viktigt... :)
  15. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Kopte Empires Collector's Edition for tva veckor sen, har den pa mitt skrivbord sa Padme star dar och stirrar pa mig, har faktiskt inte kant nagon lust att bladdra i den an.
  16. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    Inte en chans att jag skulle ta och se den på en dator eller ens en plasma-TV med 5.1 ljud innan bion. Jag hade TPM liggande i 2 månader innan den svenska premiären utan att se den. Nu har jag AOTC serien liggande framme på tv-bordet men inte tusan tänker jag titta i den innan jag sett filmen i alla fall 2-3 gånger på bio. Självdisciplin!
  17. Effe Jedi Knight

star 3
    Jag vill alltid ha filmen nerladdad och klar så när man väl har sett filmen ett par gånger på bio så kan man se den hemma. Lite självdiciplin får man ha.
  18. triforce Jedi Knight

jag har också laddat hem den´, satt på den många gånger med sedan stångt av..det är svårt att hålla sig, men Kraften är med mig.
  19. Killkenny-Kenobi Jedi Knight

star 3
    Hoppsan, smart av mig att starta en ny tråd om samma ämne....."nedladdning"
    Så kan det gå. Ska läsa allt i fortsättningen innan jag skriver. Jag tror jag kommer att ladda ner den, men kommer definitivt inte se den innan premiären. Ska nog gå 3 gånger på bio minst innan jag ser den på datorn i så fall. Och det måste vara bra kvalla med!
  20. Grand_Moff_Qorl Jedi Knight

star 1
    Jag ska då köpa DvD versionen av den i framtiden :p kavalite ska det vara och jag har ju DvD spelare på datorn, samt att det inte finns några näraliggande substitut till Lucasfilms produkt. Och hittils har jag alldrig blåst gode herr George på ett nickel ( och har det som prisip)
  21. Grand_Moff_Qorl Jedi Knight

star 1
    Jag ska då köpa DvD versionen av den i framtiden :p kavalite ska det vara och jag har ju DvD spelare på datorn, samt att det inte finns några näraliggande substitut till Lucasfilms produkt. Och hittils har jag alldrig blåst gode herr George på ett nickel ( och har det som prisip) ju mer pengar EP2 drar in ju mer kan dom vräka på i trean ;) men det är inte så jag tänker. Är man ett SW fan spelar man renhårigt (och inte som vissa typer på celebration 2)
  22. Killkenny-Kenobi Jedi Knight

star 3
    Självklart ska man ha EPII på DVD. Jag har EPI på både DVD och HVS orginal samt triologin orginal, men jag vill kunna se den lite innan. Det tar ju tid innan DVD:n kommer ut, så jag laddar ner den så länge.
Thread Status:
Not open for further replies.