On friday evening the 5th of april, more than 30 members of TeeKay-421vzw went to celebrate the 5th year of the fanclub in a restaurant in Antwerp. I guess this was the first Fan Force Belgium Meeting as well
People who live in Antwerp can buy "de Gazet Van Antwerpen" on Saturday 6 of april. On page 21 you will find an article about TeeKay's 5th anniversary.
Het diner was zeker voor herhaling vatbaar... trouwens, waarom zit iedereen hier plots in het engels te posten?
Gewoon omdat dan iedereen er iets aan heeft. Alé dan gaan we maar verder in't vlaams. Het diner is zeker voor herhaling vatbaar en zal daardoor ook nog herhaald worden.
Alhoewel ik normaal niet graag op restaurant ga was het diner iets totaal anders en wel leuk Dus idd zeker te herhalen volgend jaar !
Ik ben ook geen lid, heb juist gemerkt dat er nu ook een gedeelte voor België is op dit forum, en me meteen geregistreerd. Hallo iedereen!
Dank u, dank u denk je dat er hier wat meer mensen gaan komen posten, want veel valt er hier momenteel niet te zeggen. Hoelang bestaat deze sectie eigenlijk?
De sectie Belgium een week ofzo, maar we waren onder "Europe Region General Discussion" al begonnen met Fan Force Belgium