Diskussion om officiell hemsida för FFNC

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by emilsson, Sep 25, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Jag ska göra ett nytt försök med listan ikväll. Hade lite problem att komma överens med programmet. Men jag såg att det går att lägga in html direkt så jag ska prova det istället.
  2. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Det finns en clipboard funktion som man kan använda. Ifall du har problem hör av dig så kanske vi kan hjälpas åt.
  3. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Jag ska prova skriva om medlemslistan till html så får vi se hur det går. Men jag kunde varken spara eller förhandsgranska igår. Det var lite surt. Har det hänt för dig?
  4. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Aldrig.

Fö hemsidan har en emailadress också: malinemilsson2001@yahoo.se. I fortsättningen är det nog enklast om alla bidrag skickas dit :).
  5. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Clever girl... ;) Jo, det är nog smart.
  6. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Of course I am clever ;). Så ska vi nog få fason på det här.
  7. Wolverine Jedi Master

star 5
    Jag utser härmed emilsson till officiell web-operatör för ffnordic!

Nu undrar kanske nån vem jag tror jag är som tar mig såna friheter....Är det nån som vågar utmana mig kanske? ;)
  8. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    EH no....vem vågar utmana en man med så extravaganta kostymer?
  9. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Manager
    star 7
  10. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Det skulle väl vara Ororo då... Hon kan nog få fason på Wolvie.
  11. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Manager
    star 7
    Jag kan se hur Ororo hotar att sla Wolvie med en brodkavel.
  12. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Webbadress registrerad
    Jag har nu registrerat http://kickme.to/ffsweden och den verkar fungera. Det blir besöksadressen. Det positiva är att verkar som om vi slipper geocitiesreklamen och attt den reklam som kommer hamnar i ett eget fönster. Nog så jobbigt, men inte så drygt som reklamfönster som är i vägen.
  13. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Ett utkast till kontaktlistan är också uppe nu. Tyvärr lyckades jag inte spara de sista ändringarna jag gjorde, så det är lite fel på sidan... hehe, bland annat saknas avslutningen på tabellen. ;)
  14. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Har snyggat till medlemslistan lite. Suttit och lekt med lite länkar nu på morgonen, så vi har lite på den sidan också.
  15. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Mycket bra. Nästa sak är nog att skriva lite om de två möten som vi redan haft, Vvad vi gjorde och vilka som var där.
  16. Wolverine Jedi Master

star 5
    Jag kan inte få de första två länkarna att funka :(

Är det bara jag eller?

Förövrigt tror jag nog att Ororo nog skulle ha en chans...speciellt på klädesplanet ;)
  17. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Nej, de två översta länkarna har vi inte gjort något med än. De är bara de andra som funkar.
  18. Wolverine Jedi Master

star 5
    Lynxot är här!
    Jag märkte aldrig när du kom..
  19. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Manager
    star 7
    Hahah, gillar bilderna ni har lagt in. Och Lynx eller emilsson far garna lagga in min email och mitt riktiga namn, ICQ kanns dock lite onodig eftersom jag inte kan anvanda den.
  20. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Jepp, Lynxot var här. Sen drog Lynxot iväg för att boxas och sparkas lite, för att sedan äta och dricka gott. Sen återvände Lynoxt hit. Och nu är hon här.
  21. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Ok. Det lär Lynx få ta hand om. Kontaktdelen har hon gjort.
  22. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Will do.

Hörni, jag har lite funderingar vad gäller våra medlemmar. Ska de som bara postat här en gång (och förmodligen aldrig mer göra det) stå med på listan? Mitt förslag är att försöka kontakta dessa personer (mail, icq för PM lär inte fungera) och fråga hur de känner. Om vi inte får svar inom en viss tid tas de bort som inaktiva. Självklart kommer de upp på listan om de återvänder eller om de svarar på mailet/meddelandet lite senare.

En del här som bara postat några gånger finns på sw.nu. De kan jag prata lite med.

Vad tror ni?
  23. emilsson Jedi Grand Master

star 6
    Jag tycker att först och främst ska aktiva postare stå på listan. Samtidigt tycker jag att din idé är mycket god.
  24. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Manager
    star 7
    Jag tycker det later som en bra ide, problemet med manga ar att de inte har emailadress utsatt i sina profiler, jag har forsokt kolla igenom dem.
  25. JediLynx Jedi Knight

star 5
    Hm, ja. Vad sägs om att ta kontakt med de vi kan komma i kontakt med och de som bara har en post och ingen mail/icq skickar vi ett PM till. Inget svar = bort. Kommer de tillbaka kan vi fråga dem då.
Thread Status:
Not open for further replies.