main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

DVD Easter Eggs

Discussion in 'Archive: Norway' started by Machine, Oct 8, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    DVD Easter Eggs er skjulte ting på en DVD, ting som du kan finne utenom de vanlige menyene. For eksempel uttak av scener. Det veit sikkert de fleste av dere.

    I annledning utgivelsen av AOTC på DVD tenkte jeg at vi kunne samle alle DVD Easter Eggs her. Mens vi venter kan vi begynne med TPM, jeg har et par AOTC Easter Eggs allerede men de har jeg ikke lest og jeg ser helst at de ikke blir postet her før AOTC er i butikkene.

    Hvis du har noen feil som du oppdaget i filmene så går dette under glitches. Men hvis du for eksempel har sett ET i senatet så er dette ikke en glitch men ikke akkurat en Easter Egg heller, men post det gjerne her siden jeg tviler på at det er flust av Easter Eggs på DVD-ene.

    Og vær så snill å ikke post det samme som noen andre allerede har posta. Jeg kan prøve å se om jeg får samla alle Easter Eggs og lignende på en webside sånn at det er lettere tilgjengelig etterhvert som det blir flere.
     
  2. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Trykk 11 også 38 på hovedmenyen.
    Vet ikke om dette er funker, men de vil sikkert legge det på AOTC DVDen som de gjorde på TPM DVDen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.