DVD

Discussion in 'Denmark' started by Lord_Coras, Feb 11, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi_Wannabee Jedi Master

star 1
    Så hut jeg visker, så er visiret rødt på de still billeder jeg har set fra Return Of The Jedi.

Men de fleste laver det sort, da det er fedest. Men jeg skal have sandet alt den røde farve af, og malet den helt rød så den passer til selve kjolen. Men hvis det går galt er der så ikke flere at købe. Så er det godt at jeg har to.

Min forcepike har jeg selv lavet.. En lille rive, skar "riven" af, købte et hundepiggelegetøj, flåede den, malede piggene i guld farve, og limede dem på. Det kunne så ikke holde, så de sidder fast med elastikker.. Det kan man ikke så på afstand. Toppen er en prop fra en gammel dansk :)

Men Krede.. Det vil jeg lige tage til efterretning med visiret.. Det kunne jo være..

Jedi_Wannabee
    Imperial Royal Guard
    Daniel
  2. Paranorina Jedi Master

star 4
    http://cgi.theforce.net/theforce/multimedia/imageFolio.cgi?direct=Images/Classic_Trilogy/Characters/Imperial/Royal_Guards

Billeder af Royal Guards.

(Ka kraftedderperkeme ikke få den pik link-kode til at virke! Bah!)
  3. Krede Jedi Master

star 4
    'pik link-kode' [face_laugh] - jeg turde næste ikke se hvad det var den førte hen til...

Det var nu ret interessant, visiret ser jo ud som om at det er en smule gennemsigtigt... cool.
  4. Krede Jedi Master

star 4
    Mr_Mundi, jeg kiggede lige igen på din imponerende Star Wars film-samling, må jeg spørge hvordan du har skaffet den komplette serie af tegnefilmene 'Droids'?

Jeg kan huske at den gik på TV2 for et par år siden, men de havde desværre lavet danske stemmer til :( Jeg gad virkelig godt at se dem med Anthony Daniels som C3PO.
  5. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg har købt dem på Ebay. Der var en gut, som solgte den komplette samling af Ewoks og Droids på 3 videobånd.

Det er samme slags, som denne sælger har, men ham jeg købte mine fra, var dog en anden (efter eget udsagn ham, som havde lavet bånd og cover).

Jeg må dog indrømme, at jeg kun har set et par Ewoks-afsnit. Om kvaliteten kan jeg sige, at den kan godt ses, men bærer dog også tegn af, at være gammel og/eller set/overspillet nogle gange. Jeg skal dog nok få den set, jeg har bare ikke lige haft tiden endnu (som nævnt tidligere, mangler jeg også stadig at se 20-30 film af min øvrige DVD-samling :().

Men ligegyldigt hvad, så hører den jo med i samlingen. Lige så vel som Holiday Special, Phantom Edit og Muppet Show med Mark Hamill m.f. :p
  6. Krede Jedi Master

star 4
    åh ja ebay, det er utroligt hvad man kan finde dér.

Jeg var ikke særligt begejstret for Ewoks men Droids ofte ret cool, Boba Fett var endda med i et afsnit.

Holiday Special er dog en direkte vanhelligelse af Star Wars :p Aldrig har jeg set sådan noget bras, og det værste var at det samtidig var utroligt kedeligt... Chewbaccas familie render rundt og snakker wookie sprog i de første 20 minutter UDEN oversættelse. Og hvad sker der med hans far, som sætter sig til at se en eller anden halvlummer 70'er musikvideo som han tydeligt bliver opstemt af?

Det er dog meget sjovt at se Luke, Han og Leia uden for de rigtige Star Wars film. Der er faktisk et par små klip fra Mos Eisly som er fraklippede scener fra ANH. Det er næsten pinslerne værd, bare at se dem.

Jeg har aldrig set det afsnit af Muppets hvor Mark Hamill var med, det lyder ret fedt.
  7. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg giver dig helt ret i, at Ewoks er kedelige, nærmest lidt AWDR, men det er Star Wars, så de skal ses. Det kunne dog godt være, at jeg skulle prøve, at spole hen til Droids-tegnefilmene først :p .

Jeg er også enig i, at Holiday Special er ret underlig. Jeg fik set halvdelen lige da jeg havde købt den for snart 2 år siden, så den er også på listen over det jeg må have set. Hele konceptet med Chewie's familie, Mark og Carrie, som ser endnu yngere ud end i ANH, en tynd historie og en slidt kopi gør dog, at jeg ikke ligefrem har travlt med at få den set :( .

Faktisk synes jeg, at bortset fra filmene og "The making of", så er det meste af det en tynd kop te - Phantom Edit inklusive. Jeg kan dog godt grine lidt af Spaceballs og Muppets. Jeg har også "George Lucas in Love" (optaget fra Canal+) og en film om den australske fanklub: "The Fandom Menace", men dem er der heller ikke meget ved. De er ikke på listen, fordi GLIL er på et bånd med noget andet Behind-Star-Wars-et-eller-andet og TFM findes ikke på imdb og det kræves for at oprette det i den database, hvor de andre står.

Men når alt er sagt, så er de jo meget sjove at have, og jeg vil også gerne have flere. Så som "The Stars of Star Wars", "Beneath the Dome", "Star Wars vs. Star Trek" og hvad jeg nu ellers kan finde :D .
  8. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Holiday Special er ond. Det eneste lyspunkt er Beatrice Arthur [face_love]
  9. Skar Kjoil Jedi Knight

star 2
    The Phantom Menace
    Attack Of The Clones
    Kejseren's Nye Flip
    Fellowship Of The Ring (den første udgave)
    Unbreakable
    Million Dollar Hotel
    Tomb Raider
    Tiger PÃ¥ Spring, Drage I Skjul
    Shrek
    Ninja Scroll
    Jurassic Park 3
    Spaceballs
    Seven Samurai
    The Cell
    Plus en DVD med Tool's samlede musikvideoer.

...Som I nok kan gætte er jeg ryger ;-)
  10. Paranorina Jedi Master

star 4
    Bare for sjov:
    Hvad var de(n) første dvd(er) i købte?
    For mig var det Amr Psyco og Terminator 1. =)
  11. Krede Jedi Master

star 4
    Mission Impossible 2 - tror jeg. Min lokale Fona havde fået et parti engelske MI2 dvd'er hjem, en uge før den danske udgivelse, så den måtte jeg naturligvis have.

12. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Monty Pyhon's the Meaning of Life
  13. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    taxi 2
    the haunting
    the perfect storm
    south park: bigger longer and uncut
    X-men...
  14. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    taxi 2
    the haunting
    the perfect storm
    south park: bigger longer and uncut
    X-men...
  15. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Taxi

Det var en af de få film med ekstramateriale, som jeg gad at se i 1999 og for at lidt ud af DVD-mediet valgte jeg derfor den. Det med ekstramateriale er heldigvis blevet meget bedre :D
  16. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    der var da ikke noget ekstramateriale på taxi 2 hvis det er den franske vi snakker om??
  17. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Det er det og det ved jeg.
    Men i 1999 var de fleste DVD'er uden ekstramateriale af nogen art. Der var ganske vist nogle stykker, som vist havde lidt mere ekstramateriale end Taxi, men det var ikke nogen, som jeg gad at se.
  18. Krede Jedi Master

star 4
    På hvilken dvd synes I så at extra materialet er bedst?

Jeg vakler lidt mellem LOTR:FOTR extended edition og Star Wars Episode 1.

FOTR havde næsten så meget extra stuff så det var overvældende. Der var dog også en del ligeggyldige ting på som jeg måske godt kunne have undværet - såsom billedserier af samtlige kostumer, men det er der jo nogen der synes er spændende, så ok.

Episode 1 er stadig en perfekt dvd, spækket med alt man kunne ønske sig inklusiv en af de bedste dokumentarer som jeg hidtil har set. Deleted scenes var også rigtig gode, og flot præsenteret. Det var også lækkert at alle tv-spots og trailere var med på, så kunne jeg slette dem fra min harddisk.
  19. Paranorina Jedi Master

star 4
    Helt klart Spider-Man.
    Jeg er gammel Marvellæser og det dokumentar program der er hvor de interviewer de forskellige tegnere og forfatere der gennem tiden har arbejdet på bladet er simpelthen guld værd. Jeg har kun set filmen 1 gang men jeg har set det extra dokumentarprogram 2 gange.
Thread Status:
Not open for further replies.