main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ep. 4, 5 og 6 på DVD

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Apr 29, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det vigtigste er også bare at den kommer i hus. Så kan man jo altid se den senere.
    Jeg får nok også først set min rigtigt i weekenden. Men hva' det er 2-3 år siden jeg sidst har set OT, så et par dage fra eller til gør ingen forskel.

    Om ca. halvanden time skulle jeg gerne have min i hånden. Den er forudbestilt og betalt, så hvis de ikke har den, så sker der nok et mord...[face_beatup][face_beatup]...til trods for at jeg først får rigtigt tid til den i weekenden.;)


    Heh, det var post 300. Det havde jeg ikke engang opdaget før nu.
    Eat dirt JN [face_devil]
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg sad og kedede mig, og benyttede lejligheden til at læse hele denne tråd igennem, fra ende til anden. Meget sjovt at se hvordan det udvikler sig fra fantasier, til spekulationer, til rygter, til fakta, til venten, til modtagelse :D
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ha, få dig et liv, gå ned og køb DVD-boksen eller noget.8-}

    Nu har jeg i hvert fald fået min.:D



    Edit: Der var forresten ikke nogen limklat på min boks, men det er måske den amerikanske udgave I har?
     
  4. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Heller ingen klatter her.

     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    doooh ..Ja.. det var jo det vi skrev.. den lille sorte æske inden i, var limet fast til den store sølv-æske. Men det var ikke noget problem at få den fri og lim-klatten kunne sagtens pilles af uden at skade æsken.
     
  6. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvor er det flot... Jeg er helt målløs. Nu har jeg set ANH, og der er en klar forbedring i billede og lyd. Jeg er godt tilfreds med Greedo og Han´s lille shootout.

    Dog må jeg tilslutte mig jer og spørge hvad der er galt med Escape podén og det blå låg? Den eneste logiske forklaring jeg kan komme på er at det skal være noget overlevelsesting så den er nemmere at se for redningshold i en ørken.

     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det ville være en logisk forklaring...

    Jeg så ESB igår, og damn det var ligeså flot som ANH. Den nye scene med Ian som Emperor er meget bedre end den gamle. Der er endda en smule ny dialog, som understreger at Vader ikke aner at Luke er hans søn, før kejseren fortæller ham det. Det skal nok dræbe et par EU historier :D

    Chapter menuen med Hoth temaet er fantastisk godt lavet!

    EDIT: Nåh ja og så skriger Luke ikke længere da han kaster sig ud i Cloud City. YES! Det er da fedt at Lucas har indset at den ændring var en fejl i SE.
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Den eneste logiske forklaring jeg kan komme på er at det skal være noget overlevelsesting så den er nemmere at se for redningshold i en ørken.

    Hvad nu hvis den landede på Kamino, Dagobah eller Kashyyyk? - For bare at nævne nogle. Hvad nytte skulle et blåt låg så gøre? Nu har jeg desværre ikke selv set nogle af filmene, jeg venter til weekenden. Jeg har dog fået set noget af bonusmaterialet.:D Skønt, skønt [face_dancing]=D=
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg forestiller mig blot (hø hø) at det låg altid har været blåt men vi har bare ikke kunne se det før, fordi billedkvaliteten har været for ringe?

    Der er forresten mange ting som jeg først har opdaget nu i baggrunden, da de er blevet tydeligere i det nye flotte billede. F.eks. når Artoo snakker til Luke i X-wing'en og Luke får oversættelsen på en lille skærm. Man kan nu tydeligt se at det er i Aurebesh (sp?). Troede altid at det var på almindeligt engelsk, men var for sløret til at man kunne læse det.
     
  10. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    uhhhh glæder mig til at se den... får desværre ikke box-sættet før min fødselsdag... (hvilket der stadig er god tid til)
     
  11. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg tænkte at det måske er noget ILM ville tegne men ikke fik gjort. Det ser meget blåt ud.
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Så har jeg også fået den i hus! Jeg har stillet den mellem mine SE-OT-VHS og O-OT-VHS film.
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
  14. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvad nu hvis den landede på Kamino, Dagobah eller Kashyyyk?

    Fidusen er jo at skidtet kan skifte farve alt efter underlaget, og finde den farve der er nemmest at få øje på. Jeg tror ikke de ville lave så stor en fejl i denner her udgivelse.

    Lækre farver ellers, og det er herligt at se alle de små detaljer pga. den gode kvalitet.
     
  15. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Klatter???!

    Hvad er det lige for film vi snakker om her?

    Købte selv boksen her til morgen, da jeg alligevel skulle købe morgenmad på tanken på vej til arbejde.... "to thebirkes, en kop kaffe og en Star Wars DVD box tak"
     
  16. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    to thebirkes, en kop kaffe og en Star Wars DVD box tak

    Sejt! :cool:

     
  17. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Der er endda en smule ny dialog, som understreger at Vader ikke aner at Luke er hans søn, før kejseren fortæller ham det.

    Meget uenig her. I åbningsteksten hører vi at Vader er "obsessed with finding young Skywalker" og han siger selv "I'm sure Skywalker is with them."

    Hvis han ved at der render en Force Sensitive knægt rundt med navn Skywalker er han mere end almindeligt distræt hvis han ikke regner ud at Luke Skywalker er hans søn.

    Jeg tror bare Vader prøver at snyde Sidious for at vende mod ham og blive Sith nummer 1 med Luke ved sin side.
     
  18. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Sidious??

    Nu ser vi forhåbentlig ikke noget til Jar Jar Blinks, vel?
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    En Gungan, kunne være Jar Jar, høres råbe "Wesa free!" til sidst i VI når man ser Naboo feste. :D
     
  20. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Damn...

    Hvor mange thebirkes og kopper kaffe kan jeg få for min box? :D

    Edit: Sad lige og læste lidt på boxen...

    et ekslusivt kig bag kulliserne til "Episode III: The Return Of Darth Vader"

    Hvad er nu det for noget??!
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er ikke særlig eksklusivt. Det er "bare" en lille dokumentar, om hvordan de først snakker lidt om Vader-figuren, og derefter viser lidt om hvordan de lavede dragten til Ep3. Også husker de alle pænt lige at nævne hvor stor en ære det er for dem alle, at deltage i sådan en film.
     
  22. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det er guf.

     
  23. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg læste det som om det var titlen på Episode III... [face_blush] (og det synes jeg stadig det burde... "kulliserne til episode III" [face_mischief])
     
  24. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har holdt mig fra Return of Darth Vader.
    Blev dog overrasket da Birth of the Lightsaber gik over til On Location "Star Wars Episode III" og kunne ikke tvinge mig væk.
     
  25. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny!
     
Thread Status:
Not open for further replies.