main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ep. 4, 5 og 6 på DVD

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Apr 29, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det er ikke ændringer, men spekulation. Der er ingen chance for at at Lucas skifter Sebastian Shaw ud med Hayden Christensen.
    Listen er ikke mere end en fanboys våde drøm.
     
  2. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det tror jeg helt sikkert du har ret i, Coras!

    Desuden er det langt fra det hele jeg syntes ville være fedt at se. F.eks ville det være skidt hvis de ville lave Yoda i CGI. For dukken hoder da 100%!!
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Damn, hvor er mange af de ændringer bare latterlige... Og næsten umulige at lave, selv for ILM. Chewbacca now gets a medal... Bah! MANGE af de ting er, som Coras siger, Fanboy opfindelser.
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    For slet ikke tale om CGI Ewoks.

    (dr evil) Riiiiiiiight...
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Ender_Sai works for a major international music retailer and sent us this:

    Just following up information to your stories about the Classic Trilogy on DVD; our upcoming releases bulletin lists Star Wars: A New Hope, The Empire Strikes Back and Return of the Jedi as being released by 20th Century Fox on November 4th, 2004. This information came to us via FOX themselves, so it's 99% reliable.

    One other note, prices won't be known for sure until approximately 3 months before release. And as of today they're listed as separate releases; there's no Star Wars trilogy box set listed though it will be released, presumably. I thought it was interesting as Indy isn't available separately.
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Håber det er sandt, men det kunne nu stadig være federe med en SW-BOX synes jeg, så kan man også næmmere ha alt ekstramatrialet på en DVD for sig, og desuden er Box sæts coole!
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja box-sæt styrer. Jeg tror også at de kommer som box-sæt. Hvem køber bare 2 af filmene? Desuden er de sidste 2-3 gange de er kommet på video, kommet i et boxsæt. Så det gør dvd'erne jo sikkert også.
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Store nyheder!

    TFN skriver:

    In November 2004 we'll see the Original Trilogy on DVD! There probably won't be any added scenes, simply the 3 Special Edition films along with with a bonus 4th disk. Basically they're going to take the Indy trilogy to use as a model.
    Also included will be Episode 3 teaser material!

    The Indy boxed set just became the best selling boxed set ever. They expect SW to take that title, later this year. No news of any 6 DVD boxed sets or the classic versions of the film.


    Lyder fedt nok, men jeg er lidt skuffet over at det sikkert kun bliver til 1 disc med extra materiale... De burde jo have mere materiale end LOTR EE's tilsammen. Så jeg synes at 1 sølle disc er mildt sagt ret skrabet til hvad der sikkert bliver det bedst sælgende dvd-box sæt nogensinde. De laver for helvede en hel bonus disc til hver af PT filmene. Giv nu os fans noget guf.... eller måske er det bare et midlertidigt box-sæt som skal lokke penge ud af os ind til et super-duper box-sæt med alle 6 film udkommer?
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    YES! da jeg så denne tråd var "uppet" tænkte jeg "Tør man håbe på, det er den store nyhed vi alle har ventet på?"

    Jeg er enig med Krede i det er lidt skuffene der kun er 1 ekstra disc med, men det er stadig bedre end det andet rygte jeg hørte om at de ikke engang ville blive solgt som box-sæt men enkeltvis, uden noget ekstragejl overhovedet.
    Hvis det var HELT SIKKERT at der ville komme en samlet box med alle 6 film engang efter Ep3, ville jeg sikkert bare vente på den.
     
  10. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg kan ikke komme med nogen god grund til der ikke skulle komme sådan en box.

    $$$
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Regel nr. 2: Alle versioner af Star Wars-filmene skal (så vidt muligt) købes!!

    - sådan er det bare :D
     
  12. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvad er regel nr. 1?

    Tjen en masse penge til at finansiere sin samling?

     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg fandt dette link på dvdmagasinets forum. De påstår at der kommer er 6 DVD box sæet af den hellige trillogi til oktober. Så kan man så vælge hvad man vil tro på.

    Klik her
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Interessant, gad vide hvor TFN fik sin nyhed fra? Jeg ville da helt sikkert helst se en 6 disc version.
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Fra Ekstrabladet:

    Oprindelige Star Wars film endelig på DVD

    George Lucas har bøjet sig. 21. september udkommer de oprindelige Star Wars film på DVD

    Af Philip Thomsen - 12:50 - 10. feb. 2004

    Star Wars fans kan godt sætte kryds i kalenderen d. 21 september i år.

    Den dato udkommer de tre oprindelige Star Wars film; Star Wars, The Empire Strikes Back og Return of the Jedi på DVD. Det skriver filmmagasinet Empire.

    De tre film udgives i et samlet sæt og enthusiasterne kan glæde sig over en bonus DVD fyldt med masser af ekstramateriale.

    Star Wars universets opfinder, George Lucas, havde ellers planlagt, at udgivelsen først skulle finde sted i 2006.
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Fra TFN.



    Classic SW Movies Headed to DVD September 21st
    Tue, Feb 10, 04 01:27:44 AM EST

    Reuters UK has the Hollywood Reporter story on the Classic Star Wars movies making their way to DVD! "Star Wars Trilogy," one of the most-requested DVD episodic film franchises, is expected to be released as a four-disc DVD box set on September 21. A global rollout on DVD is expected within days of the domestic release, according to Lucasfilm and 20th Century Fox Home Entertainment.
    The trilogy, featuring the classic franchise films "Star Wars," "The Empire Strikes Back" and "Return of the Jedi," will be released on three DVD discs, with a fourth disc likely to hold a newly made documentary about the "Star Wars" franchise and never-before-seen footage, among several other bonus materials, said Jim Ward, Lucasfilm's vice president of marketing and distribution and the DVD trilogy's executive producer.
    "We are currently in the process of restoring and remastering all three titles for the DVD release, so we're still working on details of the marketing strategy," Ward said. "But I believe that it is safe to say that it will receive tremendous exposure across all media."
    Lucasfilm and Fox chose the September release date to maximise on holiday gift buying during the Thanksgiving and Christmas seasons, 20th Century Fox president Mike Dunn said.
    "We sold about 17 million VHS 'Star Wars' units during two fall release periods in '95 and '97," he said.


    SW on DVD: Why Just the Special Editions?
    Tue, Feb 10, 04 01:30:28 AM EST

    The NY Post has more info on the Classics headed to DVD. Here's an excerpt from the Special Edition question: Instead, the DVDs will include the much-debated versions director Lucas released in the '90s with new digital effects and plot twists that softened the character of Han Solo - even though DVD makes it easy to offer both the original and director's cut of a movie. It's simply a matter of an artist's right, says Jim Ward, a Lucasfilm vice president and the executive producer of the set.
    "We realize there's a lot of debate out there," says Ward. "But this is not a democracy. We love our fans, but this is about art and filmmaking. [George] has decided that the sole version he wants available is this one."
    The original "Star Wars" from 1977 is the second-highest-grossing movie of all time in the U.S. (behind "Titanic"), and all three "Star Wars" movies in the trilogy still rank in the Top 20.





    SW on DVD: Lucas Confirms Director's Commentary
    Tue, Feb 10, 04 01:33:04 AM EST

    The Washington Post has more details on the old classics headed to DVD. Included in this report was new info from Lucasfilm on the commentary and extras: The boxed set was scheduled to come out after the release of the sixth movie, now known simply as "Star Wars: Episode III." But the films' creator, George Lucas, "found some time" to work on the DVD version, said Jim Ward, Lucasfilm vice president of marketing and distribution and DVD executive producer. "He was willing and eager to make it happen," Ward said.
    He also quashed rumors that had been springing up on Web sites devoted to "Star Wars" that Lucas would not contribute a spoken commentary for the DVD.
    "We're really thankful and lucky to have our fans," Ward said, "but they also love to speculate based on not a lot of knowledge."
    A Lucasfilm spokeswoman could not confirm which actors or crew members would appear for the extra features on the DVD. The fourth disc in the set will include a feature-length documentary about the "Star Wars" saga and never-before-seen footage from the making of the three films.


    edit: Det der tiltrækker mig mest ved denne noget halvhjertede udgivelse er kommentarsporet
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er da altid noget, gad vide hvorfor de ikke vil tjene nogle flere penge, og udgive et sæt som i LOTR EE stil. Jeg glæder mig da til endelig at se filmene igen med flot billede og lyd, meeeen de kunne da godt lige have lavet et 6 disc sæt. Hver af PT filmene får deres egen bonus disc, men ANH, ESB og ROTJ får kun eeen sølle bonus disc tilsammen... æv.

    Nåh, men det kommer nok i den samlede box et år efter premieren på ep3
     
  18. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Min våde SW-box fantasi indeholder både SE og O-OT'en og en masse ekstragejl, så vi snakker om minst 7 diske her, og gerne i lækker indpakning med relieftryk ligesom Alienboxen. Og så elsker jeg også når boxen er indrettet sådan at den skal foldes ud, når man skal have fat i filmene som LOTR æskerne. Ahhh!! :D
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Man skal huske på at der ved Episode I og II var blevet tænkt over at det skulle ud på en DVD med en masse ekstramateriale. Det er nok begrænset hvor meget Bag Kameraet der findes til de gamle film.
     
  20. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ja det er rigtigt, men der er efterhånden lavet en del TV-shows om de gamle film, dem kunne de smække på om ikke andet.
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Lad os spørge Mundi hvor meget bag-om materiale der egentlig er om OT. Det er jo en stor del af hans samling, så vidt jeg ved.

    Ellers så kan jeg da lynhurtigt remse op hvad jeg gerne ville se om extra-materiale til ANH:

    Nye interviews med Harrison Ford, Mark Hamill, Carrie Fisher, George Lucas, Anthony Daniels, Peter Mayhew osv.

    Deleted scenes: Der er masser af deleted scener fra ANH, bla. dem fra Mos Eisley (som er sat ind i Holiday Special) og scenerne med Biggs på Tatooine.
    Med og uden kommentarer.

    Alt det bag-om materiale som de overhovedet kan grave frem. Også alt det om SE.

    En doku om hvordan Star Wars havde indflydelse på kulturen i USA i 1977. Jeg VIL se Bill Murray synge 'Star Waaars nothing but Staaar Waaaars' :D

    Forskellige klip fra Muppet Show hvor mange af Star Wars skuespillerne var med.

    Trailere og reklamer for filmene.

    Osv osv...



     
  22. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg vil have Ewok-filmene som ekstra materiale!!! :D
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Åh ja, det Star Wars-Muppet Show afsnit, kunne være guld at have med! :D

    Ewok filmene? Tja, så kunne vi også ligesågodt smække Holiday Speciel med, nu vi var i gang ;)
     
  24. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jep, jeg stemmer for Holiday Special :D
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Og Droids og Ewok tegnefilmene også! :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.