main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 2 plakaten

Discussion in 'Archive: Norway' started by Der_Kaiser, May 10, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Der_Kaiser

    Der_Kaiser Jedi Youngling

    Registered:
    May 10, 2002
    Hei!

    Vet noen hvor det går ann å kjøpe en plakat med motivet fra A-posteren til Episode 2?
    (Den med Anakin og Padmé med ryggen mot hverandre og "A jedi shall not know...)

    Har lett overalt, men finner den ikke noe sted utenom orginalplakater til $50 plus...

    Noen som vet noen steder enten butikker eller på nettet det går ann å få tak i den?

     
  2. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Velkommen til forumet...

    Jeg har også lyst på denne plakaten... Men jeg vil ha den store plakaten som henger i noen kinoer rundt omkring... Den er ca 2 x 1 meter... Og det er ikke med vanlig ark, det er med ett stoff som er mer likt en pressening... Den er helt rå. Den skal pryde den ene veggen på rommet mitt.

    Så for mitt vedkommende, så skal jeg spørre i min lokale kino, du kan jo gjøre det samme.

    Men andre steder som kanskje kan ha den er:

    avalon.no
    starwars.nu

    Men jeg er ikke sikker, har ikke sjekka. Men det blir sikkert lettere å finne etter at filmen har hatt norgespremiere...

    Men plakaten er rå!!!
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Yep. jeg driver også og leter, skal si ifra når jeg finner noe. Jeg råder dere til å se på butikker som Hysj-Hysj og Free Record shop, der har de filmplakater.
     
Thread Status:
Not open for further replies.