main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 3 - Spoilers velkommen!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jul 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tænkte vi kunne bruge en episode 3 tråd, hvor vi kan diskutere ALT vedr. den sikkert aller-sidste Star Wars film nogensinde....snøft.....

    Efter episode 2 er der stadig en masse ubesvarede spøgsmål og løse ender som kun Episode 3 kan besvare (eller fremtidige EU bøger).

    SÃ¥som hvor gamle er Luke og Leia i episode 3?

    Hvordan kan Leia være gammel nok til at huske bestemte ting om Padmé selvom Anakin ikke ved noget om Leia overhovedet?

    Hvad vil Boba Fetts foretage sig i den næste film? (Daniel Logan er på rollelisten)

    Vil vi se Anakin i Vaders sorte dragt?

    Hvorfor og hvordan begynder Obiwan og Anakins næstsidste kamp?

    Dør Padmé eller ej?

    Lad spekulationerne begynde...
     
  2. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Bare Jar Jar lider en grusom død, så er jeg tilfreds... :)
     
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg regner stærkt med, at vi ser Anakin som Vader. Så vidt jeg ved, har de allerede en eller anden form for kontrakt med James Earl Jones. Spørgsmålet er bare, om Anakin får sit nye navn "Darth Vader" og om dragten vil være helt magen til den, som vi ser i den OT.
    Personligt regner jeg med, at den ikke er 100% magen til.

    Jeg syntes også, at jeg læste på theforce.net, at Anakin får sin (Vader) dragt fra flere forskellige personer, han har dræbt. Jeg mener det var Rick McCallum der havde sagt det.

    Jeg syntes bare det lyder underligt. For dragten blev jo lavet for at holde hans livsfunktioner i gang, efter han faldt ned i lava, i kampen mod Obi. (Jeg er da ikke helt galt på den her, vel?)

    TK-254
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Lover i mig nu at holde spoilerne herinde? ;) :)
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg læste på TFN at David Prose efter signe sq være med i ep3. Så noget ku tyde på vi ser Ani i fuldt Vader outfit i ep3 :)

    Jeg ga nok vide hvad der sker med Boba Fett. GL har sagt at ep3 kun foregår få år efter ep2 og Boba vil derfor stadig være for ung til at gå rundt med sin dragt. Men jeg håber at han for lavet en eller anden gerning der gør at Vader kan genkende ham i ESB. Måske hyrer Ani ham til et eller andet syndigt? Et mord måske?
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det bliver bestemt spændende om det er Hayden der skal have Vader dragten på eller om det bliver Dave Prowse. Jeg har netop læst at Hayden har fået besked på at tage på og dyrke vægtløfning til Episode 3, og på movieheadlines.com skriver de at det bliver Hayden der skal have Vaders dragt på.

    Det med at Darth samler dele af sin dragt fra folk han har dræbt, er lidt langt ude, specielt da (som TK-254 så rigtigt siger) dens funktion er at holde ham i live efter kampen med Obi-Wan.

    Boba er jo stadig kun en lille dreng men men det kunne være rigtig fedt hvis han gør et eller andet så Darths bemærkning til ham i ESB (no disintegrations) får ny betydning.

     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ok jeg har en MAJOR spoiler her! Jeg ved hvordan Jar Jar dør i ep3.

    Han bliver spist af The Rockbider (Klippebideren hedder han vist på dansk) fra Den Uendelige Historie.... Jeg drømte det selv i nat :) En skam jeg ikke kan huske mere fra min ep3 drøm...
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Sådan noget må du altså ikke skrive - Lord Coras bliver jo helt ked af det!

    Men ellers en fed idé til en cameo! Jeg elsker forresten "Den uendelig historie 1".


    Jeg har tænkt lidt over det her spoiler helvede... og ironiske nok, da jeg jo startede denne tråd, er jeg kommet frem til at jeg helst ikke vil vide noget før jeg ser filmen. Jeg synes faktisk at jeg ødelagde det lidt for migselv med episode 2 - da jeg faktisk kendte hele historien før jeg så den.

    Er der andre som havde det på samme måde?
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg er relativ spoilerfri, men jeg er ikke fanatisk anti spoiler. Før jeg havde set ep2 ville jeg ikke ku svare på om Dooku var en ny Sith Lord eller hvordan. Det var meget fedt at være så uvidene i forhold til når jeg så hvordan andre JC'ere havde det. Men mine RL venner ku knapt nok kende forskel på Jango Fett og Boba Fett, så i forhold til dem var jeg vel rimelig spoilet.
    Jeg tror ikke det gør noget at være ep3 spoilet så tideligt endnu, men det er også lidt som om min interesse for ep3 ikke er så stor lige for tiden. Det kommer nok igen om et års tid eller to. Når vi har nogle billeder fra filmen og trailere.

    Den uendlige historie er en af de film jeg må ha set allerflest gange i min barndom, og jeg har læst bogen 2½ gang :)
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja, du har sikkert ret, det meste er vist ren spekulation indtil vidre. Jeg gik vist bare lidt over gevind med Episode 2 spoilers, så jeg blev ikke så overrasket som jeg gerne ville have været.

    Jeg gad dog ikke at downloade filmen før den kom i biografen, men jeg læste alle de spoilers jeg kunne komme til på TFN.

    Jeg har lidt på fornemmelsen at Anakins forvandling til Darth Vader og præcis hvordan og hvornår tråden knækker for ham - vil blive en scene som man helst ikke skal vide for meget om i forvejen, hvis man vil have det fulde udbytte.

    PS: Det er rart at vide at andre har det lige sådan med Den uendelige historie. Det er stadig en supergod film. Efter min mening har den også en af de sørgeligste scener nogensinde - da Atrejus hest drunkner i sumpen :_| :_| :_|
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nu er der et rygte om at en Michael Crawford er på rollelisten til Eps.3 og så tænkte jeg... hvem fa... er han? Er der nogen af jer der ved det?
     
  12. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Got no idea!!
     
  13. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Haner vist en form for skuespiller/sanger!
    han har været med i mange udgaver af Phantom of the opera. I kan altid kigge på hans hjemmeside
     
  14. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    ups! det gik vist lidt galt med mit link.. men bare skriv www.mcifa.com. SÃ¥ skulle i gerne finde det..
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvor er det bare STORT!!!


    Chewbacca i episode 3!!! Hvor er det bare fedt! Og det er igen Peter Mayhew der skal spille ham.

    Håber dog ikke at han møder Obi-Wan, det ville være lidt for meget af et tilfælde.
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ja, det er rigtigt fedt. Langt mere end at Qui-Gon vender tilbage.

    Jeg synes dog ikke, at det vil gøre så meget, hvis Obi og Chewie mødes kort. De virker jo ikke fremmede over for hinanden i ANH.
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Har du hørt noget om at Qui-Gon skulle vende tilbage?
     
  18. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    SPOILERS FOR SVAGE SJÆLE!

    http://us.imdb.com/Name?Neeson,+Liam

    og

    http://us.imdb.com/Title?0121766

     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ar, på dette tidspunkt så er rygterne stadig så løse at man sagtens kan læse dem uden at spoile sig selv for meget...
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Husk lige at det er her det foregår hvis I har legitime spoilers, dvs. spoilers som I har fået ved at læse om dem andre steder på nettet.
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Dette er et svar fra en diskution fra vores "hvem ska spilleder vader i ep3" tråd.

    Jeg mener bestemt jeg har læst Lucas sige at Ep3 vil slutte med man ser luke og leia blive født.

    Men de giver rigtig nok nogle problemer og jeg køber ikke den med at børn husker anderledes i GFFA, der er så mange tråde der ska redes ud på bare 1 film, jeg ga nok vide om Lucas overhovedet selv ka overskue det.
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Du har ret Par, jeg kan bare ikke se hvorfor folk synes at det er så vigtigt at se Padmé dø? Padmé behøver bestemt ikke være skyld i Anakins fald, og det håber jeg heller ikke at det bliver.
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    For dem der tør, så kan man læse et Fan manuscript til Episode 3... Det er IKKE rigtigt, men man ved jo aldrig om den kreative person har ramt plet et par gange ;)

    Episode 3 manuscript

    Jeg har læst en del af den selv nu, og det er faktisk ret velskrevet og seriøst, så det er ganske god læsning.
     
  24. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg vil hellere vente til efter EPIII og se hvor korrekt manuskriptet var...
     
  25. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Hold da ferie :eek:
    SÃ¥ har man haft tidlig sommerferie!
     
Thread Status:
Not open for further replies.